Stel je persoonlijke vraag #9

Stel, je wordt gebeld voor je werk (niet door een collega), je neemt niet op en je ontvangt vervolgens een whatsapp berichtje van die persoon. Vind je dit vervelend?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan

0 stemmers

Ik had dit vandaag en eerder in mei ook. Ik vind dit ergens heel onbeleefd? Whatsapp vind ik geen zakelijk communicatiemiddel dus dat houd ik zelf liever gescheiden.

1 like

Ik vind zelf snoepjes heel lekker altijd

1 like

Bij ons trakteren we taart. Ben zeer teleurgesteld als iemand met snoep aan zou komen.

11 likes

19 likes

Wat zijn die gele zakjes? In België zit er in de plaats van die pickles en ketchup, wist niet dat dit landgebonden was haha

Hahaha wat leuk, maar ik ben clueless. Zijn dit populaire campings voor Nederlanders? Hoe kom je hieraan? Ik ben nog nooit op vakantie geweest in Spanje dus ik heb geen idee

2 likes

Cheese & Onion (die rechter tenminste) andere patatje joppie?

Oh zie nu pas de smaken. Ging mij iig meer om de mini zakjes chips. maakt niet uit welke smaak, behalve naturel en wokkels natuurlijk :upside_down_face:

Gebakjes.

Haha nee grapje iets met chocola.

1 like

Liever iets van waarom het niet uitmaakt? De laatste keer dat ik zei “ik zie er echt uit als een wrak” was toen ik door break-up en werkstress al weken niet echt geslapen had en ook nog een ongelukkig moment had bij het eten van mn lunch dus m’n shirt zat onder de vlekken. Dan heb ik liever dat m’n vrienden iets zeggen als “je bent nog steeds een fantastisch mens en focus je maar op je weer beter voelen dan komt de rest wel weer” ofzo.

7 likes

Die poll doet me denken aan een camping in Italië waar ik vroeger vaak (en graag) op vakantie ben geweest. Vond dat echt geweldig als kind, dus: ben jij ooit op camping Norcenni Girasole Club in Italië (Toscane) geweest? Eerst was het alleen een camping beneden, pas later werd er boven ook een nieuw deel geopend met nog leukere zwembaden. Volgens mij was het een hele populaire camping.

Foto's

0

• JA!
  • Nee

0 stemmers

Ik word altijd wel blij van mini-Mars en Snickers etc. Gewoon van die gemixte zakken in een schaal doen en klaar.

3 likes

Leuk! Ik ben soms wel jaloers. Wij zijn nooit twee weken naar zo’n camping gegaan met een disco en waar je dan vriendjes kan maken. Mis dat soms wel.

4 likes

fata :+1:

1 like

Ik wil niet dood gevonden worden op een camping. En ik heb het idee dat als ik ooit gevonden word op een camping… dat ik dan dood ben.

31 likes

Ik heb een reanimatiemasker aan mijn sleutelbos!

7 likes

Gouden Eeuw, liefst rond 1650-1660 ofzo, is mijn master geweest, lijkt me heel leuk om eens rond te kijken.

4 likes

De 70s en 80s lijken mij heel leuk om in op te groeien. Jaloers op m’n ouders, damn

11 likes

Ik had graag (vanuit mijn studie ook) de tijd dat het Christendom vorm kreeg willen meemaken, alle concilies enzovoort. En ook de tijd dat de Islam opkwam. Lijkt me ook heel interessant!

3 likes

Twee keer geweest (toen ik 10 en 11 was zoiets), waren denk ik leukste vakanties uit mn hele kindertijd! Echt goeie herinneringen aan :smile:

2 likes

Lijkt me best leuk om een poosje mee te lopen met de jagers en verzamelaars. Kijken naar de groepsvorming, beetje besjes plukken, holbewonertaal spreken, vuurtje bouwen. Lijkt me fascinerend.

11 likes