O wat een mooie manier om dat te zeggen, die ga ik onthouden (ook om tegen mezelf te zeggen).
Haha, stelletje hippies zijn we hier allemaal, 60âs dik bovenaan
Nog zoân camping-klassieker: ben je wel eens op camping Bella Italia aan het Gardameer geweest?
- JA!
- Nee
0 stemmers
Ik had iets op de weggeefhoek gezet op fb, eerlijk geloot en mân adres doorgegeven aan die vrouw. Gezegd dat het vanaf woensdag opgehaald kan worden.
Die vrouw stuurde vandaag een berichtje âmijn moeder komt het om 19u ophalen, is dat goed?â
Ik las dit pas nĂĄdat haar moeder aan de deur stond om de spullen op te halen. Eigenlijk vind ik dit best aso, maar misschien stel ik me aan.
- Je stelt je aan
- Dit is een beetje aso
- Dit is heel erg aso
0 stemmers
Ik was toevallig nĂ©t thuis gekomen haha. En vind het na 19u niet fijn meer omdat mân kinderen dan op bed liggen.
Jep! En Master dus Dutch Golden Age, was een combinatie van geschiedenis, kunstgeschiedenis en neerlandistiek. Hebt er geen reet aan voor je carriĂšre maar is wel erg interessant haha
Als ik heel erg geĂŻrriteerd of chagrijnig ben voel ik mijn clitoris âtwitchenâ/samentrekken. Dit gebeurt soms 7 keer achter elkaar maar dan ben ik wel echt heel erg boos. Als het maar 2/3 keer gebeurt weet ik dat het wel meevalt qua woede. Soms heb ik het ook als ik pieker.
Heb jij dit ook (eens gehad)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die vraag is toch super irrelevant. Want degene die het komt afhalen heeft daar geen ene reet mee te maken.
Heerlijke formulering! Ik geloof wel dat ik het doe, maar zeker weten doe ik het niet.
Even losgelaten dat ik als vrouw waarschijnlijk totaal niet in die periodes wil leven, zou ik ook heel graag de Klassieke Oudheid (Grieks en Romeins) eens âechtâ willen meemaken. Heb daar tijdens de middelbare school heel veel over geleerd, maar het ervaren lijkt me echt zo interessant. Ook de tijd van de Egyptische faraöen en wat the FUCK er gebeurd is rond 1200BC (had laatst een nachtelijk Wikipedia tripje)
ben er een aantal keer geweest om vrienden/familie op die camping te bezoeken maar heb er zelf nooit gekampeerd. dat deden we op een rustige camping aan het gardameer haha
Blijven ademhalen en elke ochtend wakker worden. Dan word je vanzelf 50 of ouder.
Was lachen toen ik ze kwijt was en ik sportschool, bieb etc. moest bellen om te vragen of ze waren gevonden, en men dan natuurlijk vraagt of er nog iets kenmerkends aan je sleutelbos hangt? En je dan als volwassen vrouw hysterisch giechelend moet zeggen dat je twee piemelsleutelhangers hebt
Welke niet bestaande naam zou jij kiezen als je een personage in een boek was dat een soortgelijk leven leidt als jij nu doet?
- Bregje Hartkamp
- Annemarije Klein-Huismink
- Mirre ten Winkel
- Fransien Husen
- Elske Giezen
- Veerle Molderink
- Pien Aalvink
- Karlijn Meilink
- Valerie Albersen
- Eliza Schouder
- Nineke Litteler
- Madeleine Postma
- Fien Grootelaar
- Marit Elhorst
- Jorieke de Hoop
- Kaatje de Banck
0 stemmers
Edit: Was er een bepaalde voornaam die je eigenlijk mooier vond maar dat je de achternaam zo kut vond dat je voor een andere naam bent gegaan?
- ja
- nee
- geen mening
0 stemmers
Hahahhaa ja, hopelijk word ik er niet van verdacht Suikertje te zijn
Maar ik ben bang voor naalden en mijn tandvlees is sowieso enorm gevoelig.
Ik hou niet van de tandarts maar eigenlijk voel je niks. Ik vind de geur van handschoen het meest vervelend.
Ik vond het geluid het meest vervelend, zoân harde boor.
@Canvastas ik had onlangs dus ook voor ât eerst een gaatje en was ook echt bang maar ât viel super erg mee. Deed geen pijn alleen af en toe ff naar als ze een zenuw raakte maar noem dat geen pijn
Ik had ooit een gaatje in mn melkkies, maar ik heb nul herinneringen aan heftige pijn oid dus volgens mij viel dat mee. Volgens mij geen verdoving gehad
Verdoving wel gehad bij mn verstandskiezen (in twee sessies) en de eerste keer bijna van mn stokje gegaan bij de spuit in mn gehemelte. 2e keer was ik voorbereid en viel het me eigenlijk alles mee