Als ik het niet vergeet, kijk ik vrijdag even voor je. Dan ben ik bij mn ouders en die hebben deze liggen.
Dit soort vakantieparken
- Ja leuk
- Hel op aarde
0 stemmers
Wij gaan er volgend weekend naar toe dus ik zal volgende week gaan stemmen.
Denk voor mn kind fantastisch, maar voor mij de hel op aarde, hahaha
Als vakantie park lijkt het me wel heel erg, maar een dagje dat fien en teun park vond ik ook verschrikkelijk. En ik ben niet perse vies van een pretpark hier of daar. Het was gewoon zo extreem gestyled geen grasspriet stond verkeerd en ik vond dat personeel ook gewoon eng vrolijk. Beetje sektarisch ofzo ![]()
Hahaha dit zei mijn vriend ook al bbb agri propaganda
Ik heb dit afgelopen jaar in een soort wanhoopspoging serieus overwogen, maar wat een geldddd. Was uitendelijk minder kwijt voor Disneyland ![]()
Lijkt mij dus echt super leuk om met mān kindje naar familiepark Molenwaard te gaan, maar die prijzen. Niet te doen!
Maargoed ik vind Ballorig ook niet erg. En kidscafĆ©ās ook echt leuk. Maar ik moet denk ik naar het biechttopic.
Wij zijn een jaar of 2 (misschien 3) geleden buiten het seizoen naar Molenwaard gegaan. Kan me niet herinneren dat het duur was.
Ik vond het toen een heel mooi verzorgd en nieuw park. En voor een dreumes en een peuter helemaal geweldig. Alle activiteiten waren ook echt op die doelgroep gericht.
Het ligt wel in de middle of nowhere dus in de omgeving is weinig te beleven. En er zit gratis entree voor het āattractieparkā bij, maar dat was bij ons op maandag en dinsdag dicht. Dus met een midweek was dat wel jammer.
Voor toen helemaal prima, hoef er niet nog eens heen.
Echt iets om met grootouders of ooms en tantes naartoe te gaan zodat ik naar een festival kan
Het lijkt me toch vreselijk. Net als vakantieparken/campings/all in in het buitenland volledig gericht op kinderen. De HEL!!! En vaak een hoog tokkie gehalte.
Ik ben vroeger ook nooit naar die ellende geweest en ben niks te kort gekomen
Het is eindelijk gelukt om de maxicosi te ontwarren maar dan de eeuwige vraag: newborn/infant inzet (dus om 'm kleiner te maken tot 3 maanden)
- Op de voetenzak
- Onder de voetenzak
0 stemmers
Huh hoe zou dat eruit zien over de voetenzak? Ik zie het echt niet voor me, maar misschien heb ik een heel ander soort voetenzak in mijn hoofd.
Een voetenzak heeft toch gaatjes om de riempjes van de maxi cosi doorheen te doen? Dan doe je dus de voetenzak opengeritst in de maxi cosi, riempjes er doorheen, en dan de newborn insert daar bovenop, en de riempjes daar doorheen.
Oooh zo ja zoān voetenzak net als in de kinderwagen! Ja wij hebben zoān losse https://www.bol.com/nl/nl/p/sevibaby-grijs-groep-0-universele-autostoel-voetenzak-351/9300000082614110/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000082614110-PMAX-C-22278327533&gad_source=1&gad_campaignid=22271777226&gbraid=0AAAAAD5OnmMmKP_3oXGKdIwWfFuujT2YG&gclid=EAIaIQobChMI1eeGsvKGkgMVDpODBx3-QwGDEAQYASABEgLUZ_D_BwE ik zat daarmee in mijn hoofd en dacht echt al huh hoe dan over de riempjes
Haha en ik denk bij dat plaatje van jou echt huh wat is dit? Nog nooit zoān voetenzak gezien hehe
Haha nee snap ik, is ook een beetje een raar ding. Hebben m gekregen van mijn schoonmoeder, had m zelf nooit gekocht want zo goed blijft het niet zitten dus zit alsnog met de verwarming op 25 in de auto ![]()
Gaat naar Dubaiā¦
Jaaa elk jaar een week ZONDER kind! Moedermaffia kom maar doooor
Jezus, loedermoeder