Als thuisbezorgd geen optie is; wij kregen van vrienden ipv cadeautjes, een paar zelfgemaakte maaltijden toen ze op kraamvisite waren. Super lekker en heel fijn! Wel even afstemmen of ze die maaltijden dan ook lusten, anders is het zonde.
Voor kleinere budgetten; hier was (en is) de oball ook een hit. Kan de baby al heel jong mee spelen (vanaf vastgrijpen) en een dreumes kan er gewoon mee spelen als bal. Kost vgm nog geen €10, maar je doet er zo lang mee!
Verder waren we heel blij met zo’n teddystoeltje met haar naam erop. Maar dat is wel wat duurder dus zou je evt met anderen kunnen doen? En ook dat zou ik van te voren wel even overleggen of de ouders daar op zitten te wachten omdat het wel echt ‘groot’ is en wel een smaak kwestie. De gever vroeg ons gelukkig heel netjes of we dat dat zouden willen,
Ooh en een speenkoord (met de naam) vond ik ook echt top. Die hadden we niet en als first time ouders verwisselden we zó vaak de speen in de begin periode omdat die dan weer op de grond was gevallen, met een speenkoord was dat probleem opgelost, zelf totaaaal niet aangedacht.
Voor de rest ben ik zelf persoonlijk niet zo fan van gepersonaliseerde/grotere dingen zonder overleg. Wij hebben kussens en dekentjes bv gekregen met d’r naam in een bepaalde stijl en ik vind het gewoon echt niet mooi.