Ik heb ook het idee dat hier veel mensen met jonge kinderen zitten en vind straffen ook wel wat ‘passender’ bij ongewenst gedrag van oudere kinderen en pubers.
Ik vind straffen niet passend, wel de verbinding zoeken en samen er goed over praten en oplossingen bedenken.
Heb het gevoel dat als je een ouder kind/puber straft dat je gaat straffen voor iets wat het brein vaak nog niet aankan omdat het prefrontale cortex nog niet goed is ontwikkeld.
Dat betekent niet dat alles maar kan en mag maar neem liever een begeleidende rol aan dat een straffende. (Wat voor ieder natuurlijk persoonlijk is)
Ja ik! En geen fuck mee gedaan ![]()
![]()
Als je het ziet zitten en het je niet te veel moeite kost, kun je dat toch gewoon gaan doen? Je kunt dan altijd nog besluiten er niets mee te doen. Ik heb het niet gedaan, maar had het achteraf wel gewild. Wilde wel bv geven, maar wist van tevoren al dat het heel erg lastig zou worden. Heb toen wel even gekolfd en vond het toch een fijn idee dat mijn baby die eerste melk had gekregen. En die eerste 24u drinken ze zo weinig, dan lijkt zo’n voorraadje kleine beetjes melk me best handig, want ondanks dat ze zeggen dat ze het dan nog niet zo nodig hebben had mijn baby wel echt honger. Zo’n klein spuitje bij de hand hebben lijkt me dan ideaal.
Ja ik bedoelde meer of dat niet “raar” was icm met flesvoeding meteen daarna. Ik zie idd wel hoe het loopt☺️
Nee hoor, lijkt mij niet raar.
Ik heb t niet gedaan, maar bij het consultatiebureau zeiden bij de 22weken prik wel iets over het opvangen van colostrum.
Ik heb t niet gedaan omdat ik bang was de boel er teveel mee te activeren en wilde ook geen bv geven. Geen idee verder of het zo werkt hoor, maar ik merkte dat, ook door al vanaf week 25 wat lekken, ik echt bang was dat mn borsten heel erg zouden gaan produceren.
Weet je of deze ook een gat erin hebben?
Wij hebben deze van een ander merk gekregen maar doordat ze er zoveel mee speelt komt er mega veel kwijl in. Ik ben zo bang voor schimmel dan…
Ik heb ze ook van een ander merk, dus geen idee!
Als ik het niet vergeet, kijk ik vrijdag even voor je. Dan ben ik bij mn ouders en die hebben deze liggen.
Dit soort vakantieparken
- Ja leuk
- Hel op aarde
0 stemmers
Wij gaan er volgend weekend naar toe dus ik zal volgende week gaan stemmen.
Denk voor mn kind fantastisch, maar voor mij de hel op aarde, hahaha
Als vakantie park lijkt het me wel heel erg, maar een dagje dat fien en teun park vond ik ook verschrikkelijk. En ik ben niet perse vies van een pretpark hier of daar. Het was gewoon zo extreem gestyled geen grasspriet stond verkeerd en ik vond dat personeel ook gewoon eng vrolijk. Beetje sektarisch ofzo ![]()
Hahaha dit zei mijn vriend ook al bbb agri propaganda
Ik heb dit afgelopen jaar in een soort wanhoopspoging serieus overwogen, maar wat een geldddd. Was uitendelijk minder kwijt voor Disneyland ![]()
Lijkt mij dus echt super leuk om met m’n kindje naar familiepark Molenwaard te gaan, maar die prijzen. Niet te doen!
Maargoed ik vind Ballorig ook niet erg. En kidscafé’s ook echt leuk. Maar ik moet denk ik naar het biechttopic.
Wij zijn een jaar of 2 (misschien 3) geleden buiten het seizoen naar Molenwaard gegaan. Kan me niet herinneren dat het duur was.
Ik vond het toen een heel mooi verzorgd en nieuw park. En voor een dreumes en een peuter helemaal geweldig. Alle activiteiten waren ook echt op die doelgroep gericht.
Het ligt wel in de middle of nowhere dus in de omgeving is weinig te beleven. En er zit gratis entree voor het ‘attractiepark’ bij, maar dat was bij ons op maandag en dinsdag dicht. Dus met een midweek was dat wel jammer.
Voor toen helemaal prima, hoef er niet nog eens heen.
Echt iets om met grootouders of ooms en tantes naartoe te gaan zodat ik naar een festival kan
Het lijkt me toch vreselijk. Net als vakantieparken/campings/all in in het buitenland volledig gericht op kinderen. De HEL!!! En vaak een hoog tokkie gehalte.
Ik ben vroeger ook nooit naar die ellende geweest en ben niks te kort gekomen