Het is eindelijk gelukt om de maxicosi te ontwarren maar dan de eeuwige vraag: newborn/infant inzet (dus om 'm kleiner te maken tot 3 maanden)
- Op de voetenzak
- Onder de voetenzak
0 stemmers
Het is eindelijk gelukt om de maxicosi te ontwarren maar dan de eeuwige vraag: newborn/infant inzet (dus om 'm kleiner te maken tot 3 maanden)
0 stemmers
Huh hoe zou dat eruit zien over de voetenzak? Ik zie het echt niet voor me, maar misschien heb ik een heel ander soort voetenzak in mijn hoofd.
Een voetenzak heeft toch gaatjes om de riempjes van de maxi cosi doorheen te doen? Dan doe je dus de voetenzak opengeritst in de maxi cosi, riempjes er doorheen, en dan de newborn insert daar bovenop, en de riempjes daar doorheen.
Oooh zo ja zoān voetenzak net als in de kinderwagen! Ja wij hebben zoān losse https://www.bol.com/nl/nl/p/sevibaby-grijs-groep-0-universele-autostoel-voetenzak-351/9300000082614110/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000082614110-PMAX-C-22278327533&gad_source=1&gad_campaignid=22271777226&gbraid=0AAAAAD5OnmMmKP_3oXGKdIwWfFuujT2YG&gclid=EAIaIQobChMI1eeGsvKGkgMVDpODBx3-QwGDEAQYASABEgLUZ_D_BwE ik zat daarmee in mijn hoofd en dacht echt al huh hoe dan over de riempjes
Haha en ik denk bij dat plaatje van jou echt huh wat is dit? Nog nooit zoān voetenzak gezien hehe
Haha nee snap ik, is ook een beetje een raar ding. Hebben m gekregen van mijn schoonmoeder, had m zelf nooit gekocht want zo goed blijft het niet zitten dus zit alsnog met de verwarming op 25 in de auto ![]()
Gaat naar Dubaiā¦
Jaaa elk jaar een week ZONDER kind! Moedermaffia kom maar doooor
Jezus, loedermoeder
Ja dit! Maar als ik de reacties zie dan doe je de voetenzak dus gewoon over de inzet heen? Dus alles laten zitten hoe het zit, dan zak eroverheen leggen en riempjes door de gaten van de zak.
Volgens mij had ik dat bij de oudste ook want bij haar haalde ik heel makkelijk de voetenzak uit de maxicosi en dan in de kinderwagen en dat zou nu niet kunnen. Mān man denkt zeker te weten dat we toen uberhaupt geen newborn inzet hadden (hebben een nieuwe maxicosi gekocht want die ander was 10+ jaar oud)
Ik had juist begrepen dat de voetenzak eronder moet, anders zitten ze niet goed in die inzet.
Ja dat leek mij ook logisch, anders zie je niet hoe je kind erin zit. Ik wacht wel tot het kind er is en dan kijk ik hoe mooi het zit allemaal. Waarschijnlijk is het toch een groot exemplaar en kan dat zitje er zo uit.
Was hier ook. Bij ons was de inzet er al uit tegen de tijd dat we voetenzak gingen gebruiken. Lijkt mij ook helemaal niet fijn, om beide te hebben. Lijkt me echt propperig voor de baby.
Maar de mijne wordt in januari geboren, dan heb je die voetenzak wel nodig (is mijn ervaring met de oudste die ook een winterkindje is in ieder geval) en dat is ook de periode dat we de inzet zouden gebruiken.
Moet zeggen dat wij met 4 kinderen waarvan 3 in de winter nooit een voetenzak hebben gehad haha.
Altijd engel jasje en een wieg dekentje er over heen en aan de zijkanten er beetje in gepropt ![]()
Vraag me af of het past met zoān zak Ć©n insert? Onze laatste baby paste überhaupt niet in de insert (gewoon te eh dik hahaha) maar als er ook nog een voetenzak bij komt wordt het ook meteen gemiddelde baby wel proppen denk ik?
Ik heb ook nooit een voetenzak gebruikt. Altijd muts en deken.
Altijd eronder gedaan, maar wij hebben ook wel een hele soepele voetenzak die de vorm aanneemt van de maxi cosi inleg.
Dit doet me er wel aan herinneren dat ik weer even op moet zoeken wanneer die inleg er ook alweer uit moet haha. Ze is nu bijna 4 maanden, maar zit er nog heel goed in. Toen ik de inleg er een paar weken terug uit haalde, zakte ze er helemaal in weg.
Ik heb ām met een eind februari baby ook nog gebruikt, maar ik zette de autostoel/maxicosi ook op de kinderwagen met boodschappen doen etc. Ik vond het wel heel fijn en handig!
Ik zou de inleg eruit doen op het moment dat je zelf merkt dat het te krap wordt. Dit kan per baby verschillen qua leeftijd