Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

Stel: je bent 38 weken zwanger en je partner zou gistermiddag na werk wat drinken met collega’s en komt om 2.00 mega dronken thuis. oh ja en hij moet ook nog (thuis)werken vandaag. sidenote: ik had gister nog 0,0 voortekenen dat de bevalling zou beginnen.

ben je…

• boos
  • niet boos

0 stemmers

Is toch zijn probleem dat ie een kater heeft, maar laat mij lekker met rust.
Als het ieder weekend zou zijn ofzo zou ik wel pissig zijn, maar eenmalig ja boeie.

1 like

Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend in dit stadium van de zwangerschap dronken zou worden. Want als de bevalling begint wil ik een nuchtere steun aan mijn zijde.

35 likes

Wat als het gisteren toch begonnen was dan?? Ik zou echt woest zijn.

11 likes

Ik zou boos (woest eigenlijk) zijn, omdat we heel de duidelijk de afspraak hadden dat mijn man vanaf 36 weken niet meer zou drinken en elk moment in staat moest zijn mij naar het ziekenhuis te brengen.

En ik wilde niet iemand met kater en/of alcohollucht om zich heen naast mn bed hebben staan.

6 likes

Ja tuurlijk, maar dat is nu toch niet gebeurd? Nu boos zijn heeft vrij weinig zin. Ik zou, als die er al niet waren, nu wel duidelijke afspraken maken maarja nu boos gaan zitten wezen heeft geen zin en daar heb je imo alleen jezelf mee.

3 likes

Ik vind dit echt zo’n makkelijke houding voor zo’n mega ondoordachte dickmove.

36 likes

Ik zou echt mega boos zijn. Stel dat het wel zou zijn begonnen inderdaad.
Bovendien stinkt alcohollucht enorm en voelt hij zich vandaag waarschijnlijk ook lekker lamlendig. Dus als het vandaag begint heb je ook maar een halve partner, waar je niks aan hebt.

3 likes

Moet je na gaan dat zo’n vent dan naast je bed mee zit te puffen met een gore drank adem ook.

3 likes

En hallo autorijden? Als je naar het ziekenhuis moet? Ik zou ook pissed zijn.

8 likes

Toevallig nu 38 weken zwanger en van dit scenario gedroomd vannacht (hij kwam dronken thuis). En ja, ik was boos haha.
Ik zou dus wel boos zijn, ook omdat we de afspraak hebben dat hij sinds een week niet meer drinkt.

2 likes

Tbh ik was al boos als de koffie voor mijn dagelijkse kopje op was, dus hierom vast en zeker ook.

13 likes

De alchohollucht is niet te harden, ook na een glas wijn leek het te ruiken naar de bottelarij van een wijnboer

8 likes

Ik zou ook echt woest zijn.
Ja, er is niks gebeurd maar je waagt het er toch niet op. Gaat ook om het principe gewoon. Wat is de moeite om een paar weken niet of weinig alcohol te drinken als je vrouw hoogzwanger is jezus

7 likes

Echt genant als de bevalling begint en je vent nog dronken is. Al een x meegemaakt op mn werk…
Zou ook woedend zijn! En die lucht vond ik zo goor altijd, ook na 1 drankje.

3 likes

Dat jij dan om pijnstilling vraagt en hij dan ook om 2 paracetamol vanwege de hoofdpijn…

5 likes

Sowieso dat hele jezelf dronken zuipen is toch als je volwassen bent mega onaantrekkelijk

17 likes

Ja ik zou boos zijn. Ten eerste, wat als de bevalling wel was begonnen. Ten tweede, als ik er maar een beetje wakker van was geworden, zou ik nog 2x zo boos zijn geweest. Slaap was toen heilig. Ten derde, lekker volwassen om tot 2 uur te zuipen en dan gewoon aan het werk te gaan. Ten vierde, stomdronken worden is iets voor 16-jarigen. Ten vijfde, waarschijnlijk duurt de kater ook niet 1 dag dus als de bevalling een dezer dagen begint, heb je ook een lekkere start.

Dus ja, ik was boos geworden

4 likes

haha oke ik ben dus niet boos geworden maar eerder TELEURGESTELD. ik heb hem onder de douche gezet (op mijn zwangerschaps douchekruk weliswaar), katervoer voor hem gehaald en vriendelijk medegedeeld dat ik dit weekend volledig op m’n wenken bediend ga worden.

4 likes

Oh ik las kattenvoer, gekke straf dacht ik. Vind het heel wat dat je dat voor hem gedaan hebt, ik zou echt denken joe rot maar lekker in een hoekje weg.

37 likes