ja dit denk ik natuurlijk ook maar de kans op herstel gaat sneller na deze interventies dus heb daar zelf alleen maar profijt van ![]()
Was op zich best een gepaste straf geweest🤪
Ja als volwassene zo veel drinken is toch sneu
Op een doordeweekse dag met dag erna werk??
En dan nog als aanstaande vader,
met het risico dat je dronken bent terwijl je partner moet bevallen, wil je dat risico lopen?
Of sowieso niet fit naast haar te staan, ook niet echt aantrekkelijk?
Afknappen kan alleen niet meer want die baby komt er bijna uit, maar pfoee.
Je hebt al een klein kindje toch? Dus dat betekent dat nu door zijn kater jouw aandeel om hoogzwanger voor jullie kind te zorgen vandaag/morgen nog groter is? Aan alle kanten teleurstellend ![]()
ja dit klopt allemaal, het was sowieso vandaag mijn dag met onze dochter maar hij heeft zich ziekgemeld op werk en is nu veel met haar bezig om mij te ontlasten want hij voelt zich MEGA schuldig. heel goed.
Ziekgemeld op zijn werk vanwege een kater?? Dat is mogelijk nog onvolwassener dan de dronkenschap op zich.
Ja boos want ben toevallig twee keer met 38 weken bevallen en nee daar hoef je niet per se lang voortekenen van te hebben. Mannen ![]()
Hahaha ik vind het ook zo dom, maar lekker doen joh als volwassene. Het enige kinderachtige van mijn man vind ik dat hij zich dan zo aanstelt met die kater, wat hij drinkt moet ‘ie toch lekker zelf weten. (Behalve als ik zwanger ben hoor, maar ik bedoel de reacties over het dronkenschap)
Ik heb al jaren een heel stabiele kledingstijl met items die waar ik me echt goed in voelde maar sinds ik een baby heb gekregen wordt ik nergens meer enthousiast van. Het geeft gewoon niet hetzelfde lekkere gevoel. Herkennen mensen dit?
Ja! Heel herkenbaar
Yep. Weet ook niet meer zo goed wat nu mijn stijl is.
Kind weggebracht met traktatie, hangen er weer briefjes met buikgriep en handvoet mond op de groep…. Ik hoop echt dat het geluk dit keer aan onze zijde zit en hij niks meeneemt dit verjaardagsweekend ![]()
![]()
Edit; sorry verkeerde topic!
Krijg altijd een mini-anxiety attack als ik weer van die blaadjes zie hangen 🫠 Bij ons hing er laatst een voor looporen, wat niet perse besmettelijk is.
Jaa heel herkenbaar ook! Ik overweeg om het meeste uit mijn kast gewoon weg te doen, want het meeste is van 2 zwangerschappen geleden… dat ben ik gewoon niet meer.
Ik ga ook binnenkort zo’n kleurenanalyse doen, ben benieuwd of dat een aanzetje geeft naar nieuwe kleding!
Jaa heel herkenbaar. Ik heb uiteindelijk bijna alles verkocht via vinted en andere kleding gekocht.
Nee ik was echt mijn eigen stijl en identiteit kwijt. Ik heb het even aangekeken maar het gevoel bleef. Dus uiteindelijk heb ik heel veel kleren weggedaan en mezelf nieuwe dingen gegund waar ik weer blij van werd.
Aansluitend op wat hier wordt geschreven over kleding en zo (wel herkenbaar voor mij)
- Het moederschap heeft mij erg veranderd
- Ik ben grotendeels hetzelfde gebleven
0 stemmers
Ik wist het voor mijn zwangerschap al niet, ben altijd een ramp geweest met stijl en kleding
ik doe mijn best, at least I tried
Je bedoelt niet qua kleding toch, meer algemeen?
Ik ben mij bewuster geworden van tijd, als in ik besteed minder aan mensen waarbij ik voel dat ik weinig/minder terugkrijg dan ik geef.