Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

ja wordt in deze regio (brabant) heel veel gedaan, gewoon goed excuus voor een borrel idd :’)

1 like

De school is van origine katholiek, maar behalve bij Pasen en kerst merk je er niks van.

4 likes

Ja same, ik vergeet het ook vaak en sowieso zitten alle religies op deze school, volgens mij gaat niemand er specifiek heen omdat het katholiek is.

1 like

Vanaf welke leeftijd organiseerde je een kinderfeestje voor je kind?

• 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • 6 jaar
  • 7 jaar

0 stemmers

Alles hier is in naam ‘katholiek’ of ‘protestants’ oid maar dat uit zich bij geen van de scholen echt ergens in (als je religieus onderwijs belangrijk vindt, moet je naar een andere gemeente). Ik zou montessori of vrije school interessant vinden maar vind m’n kind niet echt een montessori kind en vrije school zit niet in de buurt.

3 likes

Bij de oudste met 5 jaar. De jongste viert met haar verjaardag een klein mini-feestje omdat ze het bij haar grote zus ziet en ook heel graag wil.

1 like

Christelijk en ik vind het verschrikkelijk. :sweat_smile: Past totaal niet bij ons. Maar wel veruit de beste school uit de omgeving en dan geldt toch weer “het beste willen voor je kind”. Als het kon (tuurlijk kan het, maar niet praktisch) was ik verhuisd naar een woonplaats waar een goede openbare school was.

spoiler als je zelf gelovig bent of een teer zieltje bent die niet tegen een mening van een ander kan

Ik heb zo’n aversie tegen geloven. Dus ik hoop zó dat ze er weinig tot niets mee gaat doen. M’n vriend heeft ook altijd christelijk onderwijs gehad en bij hem viel het wel mee hoe erg ze er mee bezig waren maar van een kerststukje in de kerk word ik al kriebelig.

6 likes

Heb jij eten in huis speciaal voor je kind, iets waar je zelf echt niks aan vindt?

• Zeker, meer dan 1 ding
  • Ja 1 specifiek ding
  • Nee want onze smaak komt overeen
  • Nee daar begin ik niet aan

0 stemmers

2 likes

Wat veel “meer dan 1 ding” stemmers! Ik kan even niks bedenken op chocopasta na. Dat lust ik wel, maar eet ik echt nooit :sweat_smile:

Cracottes, appelmoes, soepstengels, alle zoete broodbeleg, peperkoek, limonade, zuivelspread, van dat simpelste volkorenbrood… echt de hele kast ligt vol voor hun haha

Ohja en ook knijpfruit

7 likes

Ik dacht zo even snel aan iig: rozijnen (lust ik wel
Maar gebruik ik behalve in appeltaart sporadisch eigenlijk niet). Zuivelspread, melk (gewoon halfvolle melk zeg maar) en toen zat ik al meer dan 1 dus verder niet nagedacht :rofl:
Maar er is vast meer

1 like

Eigenlijk alles wat droog en smakeloos is, maar waar mijn kinderen gek op zijn. Van die LU crackertjes, cracottes, soepstengels, maissnacks. Knijpfruit, Brinta, appelstroop heb ik ook altijd in huis, maar eet ik zelf nooit.

10 likes

Ik zat meer aan avond eten te denken en dan heb ik altijd aardappels in huis en erwtjes en vissticks in de vriezer.

Ja genoeg; cracottes, soepstengels, rozijntjes, andere soort kindersnacks, maissticks, appel en dadelstroop, alle soorten pindakaas en notenpasta, zuivelspread, knijpfruit

Hoeveel heb je per kindje uitgegeven aan geboortekaartjes? Alleen de kaartjes, dus zonder verzending/postzegels.

• Minder dan €50
  • €50 - €100
  • €100 - €150
  • €150 - €200
  • €200 - €250
  • €250 - €300
  • €300 - €350
  • €350 - €400
  • Meer dan €400

0 stemmers

1 like
  1. Wij deden geen geboortekaartjes.
2 likes

Belangrijkste hier is kant en klare pannenkoeken, want lekker makkelijk en eten ze goed. Echt niet te eten vind ik. En knijpfruit en nog wel meer dingen.

2 likes

Geen flauw idee meer :sweat_smile:

4 likes

Ik denk dat wij rond 320-340 uit gaan komen, incl. enveloppen. Ik schrok echt van de prijs, ook omdat ik het idee heb dat wij niet extreem veel kaartjes willen versturen.

1 like

Ik heb het teruggezocht en schaam me echt haha, meer dan €500 zelfs. Ik wilde per se een uniek, door iemand geïllustreerd geboortekaartje. Heel veel leuke reacties op gekregen en het is echt heel mooi geworden maar wtf was I thinking?!

4 likes