Ik schrok ook van de prijs en dan had
ik niet eens hele fancy opties gekozen. Die dingen zijn echt duur.
Ik wilde echt all out, gepersonaliseerde enveloppen met ook nog een print aan de binnenzijde etc etc. Gelukkig kwam ik op tijd bij zinnen, alsnog 400€ kwijt maar zou het met liefde weer doen. Nog steeds verliefd op.
Bij de eerste rond de €100. Bij de tweede kreeg ik ze gratis omdat ons kind op de uitgerekende datum was geboren. Dat kan je doorgeven bij bepaalde websites!
€49 voor 70 kaartjes. Gewoon via kaartje2go een leuke print uitgezocht, die bewerkt en na 4 proefdrukken besteld. Nog steeds heel blij mee.
Ik heb het even teruggezocht en het was exact 50 euro de laatste keer haha, voor 50 stuks. Dat was wel exclusief envelop, maar die hebben we los gekocht. Dus puur het drukwerk.
We hebben wel zelf het ontwerp gemaakt trouwens, anders is het veel duurder (logisch).
Ik denk dat we in totaal iets van 120 kwijt waren inclusief postzegels en postzegels naar het buitenland.
Wanneer wist je dat je moeder wilde zijn?
- Jeugd
- Tienerjaren
- Begin twintig
- Midden twintig
- Eind twintig
- Begin dertig
- Midden dertig
- Eind dertig
- Later
- Niet, het moederschap is me overkomen
0 stemmers
Begin twintig, omdat ik het toen in omgeving iets meer zag en er meer over ging nadenken. Als tiener was ik er totaal niet mee bezig.
ik ben een
- boy mom
- girl mom
- wine mom
- tiger mom
- n.v.t.
0 stemmers
Haha ik heb wel 2 jongens maar weiger mezelf boy mom te noemen.
Sorry wat is een tiger mom?
Volgens mij dat je je kinderen pusht op academisch vlak om alles eruit te halen wat erin zit.
Aaaaah ok
Niet dat ik mezelf wat voor mom dan ook vind maar ik moet natuurlijk wel alles weten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
0 stemmers
Ik moet nog 1 kiezen (mijn man heeft vrijdag) en ik weet het eigenlijk gewoon niet😂
Ik heb vrijdag en dan is er ook altijd een 0-4 inloop dus dat was heel chill. M’n man had dinsdag en dan was er boekje lezen bij de bibliotheek dus dat was ook fijn. Maar dat werd later verplaatst naar een andere dag.
In de vakantie worden er ook vaak dingen op woensdagen georganiseerd en m’n man baalt dan wel dat hij dus nooit die leuke (gratis) dingen kan doen met d’r.
Puur qua dagen vind ik, naast de vrijdag dan, donderdag altijd wel chill. Drie dagen werken, dag vrij, nog een dagje werken en dat voelt dan al kort omdat het bijna weekend is. En ik vind donderdag altijd wel een leuke dag i.t.t. de maandag. Dan heb je wel drie dagen weekend maar op de één of andere manier vind ik maandag gewoon standaard saai.
Is er iets wat je graag zou willen doen? Ik ga bijv. op mijn vrije dag zwemmen met mn kind. En misschien is het nog handig om te kijken naar inloopspreekuur van het CB, die is hier op de dagen dat m’n kind bij de opvang/oppas is en dat vind ik soms wel onhandig (we zijn in korte tijd een paar keer langs geweest ivm problemen met eten/groei en dan moesten we dus vrij regelen en hem ophalen).
Bij mij was het geen keuze en hing het af van de dagen dat de opvang plek had
Ga om die reden wel vanaf januari omwisselen met de donderdag.
Ja, zwemmen lijkt me idd heel leuk, goeie! En slim idd.
@Calypso Dat was hier ook, maar omdat er een nieuwe opvang is geopend in het dorp belden ze dat ik nog mocht ruilen dus nu ben ik het aan het heroverwegen. Ik had eigenlijk donderdag
Ikzelf vond woensdag heerlijk want twee dagen werken achter max