Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

maar wat zijn de leeftijden van de kinderen dan? ik heb nu eentje van 1,5 en ik ga niet voor m’n lol met haar in een restaurant lang lunchen of ontspannen een drankje doen op het terras haha :joy: komt hopelijk ooit wel weer

3 likes

Hahah mijne is nu 3 maar deed het eigenlijk altijd al. Denk altijd als het niet gaat gaan we gewokn naar huis groeten

8 likes

De jongste van die groep is nu 1 en oudste 8 (en nu nieuwe baby’s in de maak haha), verder alles er tussen in!

1 like

Nouja ‘zonder kind’ ze ligt dan in bed vaak, dus ze heeft er geen last van oid.

1 like

Dat klinkt echt heerlijk voor je kindje! En inderdaad zo vertrouwd! Dat herken ik ook, dit weekend was ik kamperen met vriendin met ook haar 2 kindjes (van 3&5) en die denken ook dat ik familie ben haha❤️ Haal ze ook vaker op van school etc.

3 likes

Helemaal ideaal is een terras of café met speelplek/speeltuin!! Een terras midden in de stad is minder leuk om langer te zitten, totdat ze zichzelf kunnen vermaken met tekenen bijvoorbeeld. Maar ligt ook wel aan het kind hoor, mijn kinderen kunnen heel goed zelfstandig spelen, echt al vanaf jong ook.

4 likes

Ja daar selecteren wij ook op als we langer willen zitten; in de stad op een horecaplek aan het park bijvoorbeeld of een ‘kidsproof’-plek. Zijn echt wel veel leuke plekken tegenwoordig! Hier in ieder geval. Vorig weekend gingen we naar Groningen dus met die groep oa naar een cafe en daarna uit eten, dan gaan vooral bak aan kleurplaten mee & wat klein, makkelijk ‘tafelspeelgoed’.

1 like

ok jullie hebben mij geinspireerd. ik ga binnenkort met man & dochter ergens een taartje eten of iets anders kleins en dan kijken of ze het volhoudt in de kinderstoel + kleurpotloden of speelgoed. thuis speelt ze namelijk ook heel goed zelfstandig en rustig.

1 like

Ik neem trouwens ook altijd zn ipad mee

No shame in my mom game

6 likes

En voor de wat grotere kinderen vanaf 4/5 jaar, wij nemen vaak een spelletje mee als we ergens gaan eten.

1 like

Ja ik neem ook altijd dit setje mee
Is klein en handig mee te nemen maar toch genoeg om lekker mee te spelen (volwassenen ook :joy: )
Echt een top aankoop

2 likes

Ja die mini-magneten zijn echt top voor in de horeca. Wij hebben er nog een paar van die mini rubberen diertjes nu bij. Past nog erbij in het doosje en ze spelen er hele verhalen mee.

6 likes

Nee die is na de positieve test vertrokken, dus helemaal niet in beeld.
Tot vorig jaar november ging ze ongeveer 1x per maand logeren bij mijn beste vriendin, maar die is nu zelf moeder en daardoor is dat helaas gestopt. Was altijd echt mijn oplaadmomentje :sweat_smile:

1 like

Nouja zeg, wat heftig voor je! Lief dat je vriendin dat voor je deed. Begrijpelijk maar jammer dat dat nu niet meer kan! Ik snap dat dat echt je oplaadmomentje was. Superknap van je hoe je alles alleen doet :heart:

1 like

Heb jij baargoud gehad?

• Ja, in de vorm van een gouden sieraad
  • Nee, maar ik heb wel iets anders gehad. Namelijk;
  • Nee, ik heb niks gehad
  • Anders,

0 stemmers

Voor degenen die niks hebben gehad, ben je teleurgesteld daarover?

• Ja, heel erg
  • Ja, een beetje
  • Nee

0 stemmers

Heb niks met sieraden, maar kreeg een KitchenAid :sunglasses:

5 likes

Het begrip baargoud pas hier leren kennen en ik was daar niet mee bezig. Ik denk dat mijn man de term ook nog nooit gehoord heeft.

1 like

Niks gehad, maar zelf bij ieder kind een gouden hanger met het geboortesteentje gekocht voor aan een ketting. Nogsteeds heel blij mee! Wij zijn niet zo van die vaste cadeau momenten dus ik vond het totaal niet erg om het mezelf cadeau te geven.

5 likes

Ja ik kende dat tot voor kort ook niet, dacht toen ook eigenlijk dat dit uit andere culturen over was komen waaien. Maar is blijkbaar ook een traditie in Nederland. Misschien per regio verschillend?

1 like

Heb van mijn schoonmoeder een armband gekregen met melk er in, dus dat is dan maar het baargoud ofzo.

Ik vind het eigenlijk echt een stom concept, maar ik vind het ook een klein beetje stom dat ik niks gekregen heb van mijn man. Al waren het bloemen ofzo. En ik vind het nog stommer van mezelf dat ik het weer stom vind. :roll_eyes:

3 likes