Ik had het wel als koffiezaak gelezen, maar daar kom ik ook nooit ![]()
Ja en je gaat toch juist naar een tentje met kinderhoek zodat je kinderen daar gaan zitten ipv bij je aan tafel
dus nee never zou ik dat doen.
Toevallig gisteren in een cafe met speelkamer geweest.
Ons kind was het enige kind en toen het tijd was om te eten hebben we een kapotte telefoon uit de speelkamer meegenomen voor aan tafel. Weet niet of ik dat ook had gedaan als er andere kinderen waren.
Ja iets kleins meenemen zoals een boekje of iets kleins vind ik niet zo gek, maar inderdaad zoān hele garage?? Er was nog net plek voor een kopje koffie. Ik vind het ook belangrijk dat mān kinderen weten dat ze niet alleen zijn op de wereld, dus dat ze er rekening mee moeten houden dat andere kinderen ook ergens mee willen spelen. Maar soms voel ik me zoān zure boomer hierover, ik zie dat zoooo vaak. Ook in het Nijntje Museum dat ƩƩn kind gewoon een halfuur op het āleuksteā voertuig zit.
Mijn kind was:
- Rustig in de buik en rustige baby
- Rustig in de buik en drukke baby
- Druk in de buik en drukke baby
- Druk in de buik en rustige baby
0 stemmers
Mijn eerste bewoog zooo weinig en was ook zoān chille, rustige baby die alleen maar sliep. Nu met nummer twee snap ik wat mensen bedoelen met dat je wakker ligt van een trappelende baby in je buik dus ben erg benieuwd naar wat eruit komt.
Mijne brak echt de toko af daarbinnen. Heb er gekneusde ribben en all aan overgehouden. Maar ze was erbuiten echt super kalm haha
Wel druk in de zin van beweeglijk, veel lachen en brabbelen en rondkijken. Maar hij slaapt ook gewoon goed en veel haha. Best of both worlds imoš
Voor zover je daar wat over kan zeggen na 9 dagen, maar in mn buik was ze op vaste tijden druk/beweeglijk en dat herken ik nu ook. Verder was ze in mn buik vrij rustig en dat is ze nu ook. Dus een rustige kalme baby die rond 21/22 en 4/5 uur ff een momentje heeft.
Ik vond het soms echt saai dat hij zo rustig was in mān buik, dan dacht ik echt āHALLO zit hier wel iemand in???ā
Mijn eerste was heel rustig in de buik en was een ānormaleā baby (buiten veel huilen om).
Mijn tweede was mega druk en is de rustigste baby die er is.
Je hebt een okƩ band met je mannelijke leidinggevende, niet super close ofzo. Hij wil 4 dagen na je bevalling even bellen om te kletsen, horen hoe het gaat etc.
Zou jij hier op zitten wachten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou echt aangeven dat ik de eerste weken graag in mijn babybubbel blijf met mijn gezin
IK vind vier dagen super snel maar denk twee weken wel okƩ is.
Mijn leidinggevende is ook zo. Ik zit er niet op te wachten maar accepteer het wel. Zij vindt het heel belangrijk om betrokken te zijn bij haar team dus nouja. Gesprekje van ~10 minuten dan maar.
Ik zou mijn beste vriendinnen nog niet eens op deze manier ābotherenā tijdens de kraamweek ![]()
Edit: tenzij het gewenst is natuurlijk. Maar nooit vanuit mijn eigen behoefte alleenā¦
Je bent toch met verlof, alsjeblieft zeg
ik nam niet eens op toen de huisarts belde hahaha
laat me met rust
Zoals je de situatie hier schets, zeg ik nee. Maar ik ben zelf wel gebeld door een collega in mijn kraamweek en ik vond dat prima. Ik heb dan ook een goede band met mijn collegaās en we tonen altijd veel interesse in elkaar zeg maar. Ze heeft ook van te voren gevraagd of ze mocht bellen en als ik nee gezegd had, was het ook goed.
Het is dat we nu als afdeling even geen leidinggevende hebben, maar als mijn laatste LG me had willen bellen, had dat ook helemaal prima geweest.
Waarom niet?
Op dag 4, doe normaal. Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Ik bel mn close vriendinnen nog niet eens op dag 4 van hun kraamweek ![]()
Het is natuurlijk wel net waar je zelf behoefte aan hebt, ik had op dag 2 al vrienden over de vloer
Maar werk, helemaal als je geen band hebt, nee bedankt