Momenteel zitten ze in een cornflakes fase.
Maar dan wel zonder melk in het bakje
ernaast drinken ze dan een beker (karne)melk
Ohja tuurlijk heb je ook nog!
Verder bedacht ik me nog: omelet, krentenbol, eierkoek. Dit eet m’n zoontje wel eens in het weekend (of worstenbroodje haha)
Eigenlijk alleen het kunnen gaan en staan waar je wil.
Heb de afgelopen 3 jaar denk ik ook te weinig voor mezelf gedaan, maar ik word helemaal meegezogen in het leven van jongere kindloze collega’s dus ik ga ineens weer geregeld uit en geniet daar echt van
.
Oh ik heb echt precies hetzelfde als je omschrijft. Voelt een beetje als een vroege midlife crisis soms haha. Helpt ook niet mee dat ik in 1 jaar tijd moeder en 30 ben geworden en dat ik van een stad naar een dorp ben verhuist.
M’n kind is nu bijna anderhalf jaar oud en ik was net bezig m’n leven weer op te pakken, wat heel erg helpt bij dit ‘gevoel’. Maar nu ben ik onverwachts weer zwanger geworden. 🫠
Gekke vraag misschien, maar wat doen jullie met gedragen ondergoed (peuter) wat te klein is? Verkopen of weggeven doe je niet zo snel met onderbroeken neem ik aan maar weggooien vind ik zo zonde omdat het allemaal nog in goede staat is. Of gooien jullie het in zo’n kledingbak voor het goede doel / recyclen oid?
Die doe ik in zakken voor de kledingbank, samen met de andere dingen waar ze uitgegroeid is.
Beschuit
Hier wordt dat nog wel via de kledingketting aangeboden (apart voor wie interesse heeft, dus niet in de tas). Onze opvang is ook blij met ondergoed in kleine maatjes.
Ja mijn lievelingsperiode was toen ik op mezelf woonde in een mega leuk huis met mijn katten en ik 3 keer per dag in bad kon. Het was altijd opgeruimd, mega grote kledingkamer en alleen aan mezelf denken
Ik gaf het altijd aan de opvang!
Eigenlijk alleen de rust en wat meer de boel de boel laten - haat die term, maar weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen haha!
Maar zou voor geen goed anders willen.
Nouja ik ben misschien een heel egocentrisch persoon, maar ik vond het wel echt heerlijk dat ik na een dag werken gewoon op de bank kon ploffen en tot aan de volgende dag als ik weer aan het werk moest alleen maar over mezelf hoefde na te denken en precies kon doen en laten waar ik zelf zin in had.
Nou zit ik momenteel ook wel in flinke tropenjaren, dus volledig het andere uiterste, maar ik kijk er wel naar uit dat ik weer iets van mijn leven terug heb en bijvoorbeeld ongestoord zonder al teveel moeite en plannen een dagje de deur uit kan.
Ja dit heb ik ook, kan echt met weemoed terugdenken aan mijn studententijd. Vaak naar feestjes /festivals, bijna dagelijks met vrienden zijn, wonen in een gezellig huis en gewoon een gevoel van vrijheid hebben. Naast studiestress en ernaast veel werken, was niet alleen maar lol haha. Woon nu in een dorp en heb 2 kinderen, dus die vrijheid is veel minder en heb geen tijd meer om brak in bed te liggen.
Besef me gewoon voor het eerst dat ik echt ouder word en een levensfase verder ben. Maar kan tegelijkertijd ook enorm genieten van mijn stabiele leven nu.
Nee, ik ben erachter gekomen dat ik heel goed gedij in het burgerlijke leven dat ik nu heb.
Nee want ik heb co-ouderschap dus ik heb de helft van de week nog steeds m’n oude leven. Ik wil ooit wel weer een partner en een gezin vormen (met hopelijk nog meer kids) dus ik geniet nu extra van deze vrijheid (als is het wennen om m’n kind te missen, maar hij heeft er niks aan als ik op de bank zit te kniezen want hij heeft het bij z’n vader ook fijn
)
Ja ik ga ook best wel goed op dit nieuwe leven eigenlijk! Voor mij is wel de key om echt dingen voor mezelf te doen: sporten en met vrienden afspreken. Is misschien iets minder vaak en iets spontaan en vraagt wel wat meer afstemming en af en toe ook oppas, maar heb niet het idee dat ik nu echt veel mis gelukkig!
Zag alleen een meerdaags festival niet meer zo zitten, maar dat komt misschien wel weer en zo niet, ook oke ![]()
Maar vraag het me nog een keer als m’n kind niet meer goed zou slapen of ikzelf ziek ben en dan antwoord ik wel anders waarschijnlijk.
Knuipfruitje lekker makkelijk
Brood duurt altijd zo kenker lang
Als we de tijd hebben een kom brinta en bij haast een papfles. Slurpt hij zo naar binnen en vult best eeen tijdje0
Doordeweeks meestal gekookt eitje. Als ik wil dat ze even bezig is laat ik haar zelf het eitje pellen. Als we haast hebben geef ik het gepeld en is het zo op. Ze is geen grote ontbijter en pap heeft ze tot nu toe altijd vies gevonden.