Smoothie van banaan en wat rood fruit met Griekse yoghurt, chiazaad, amandelmeel, wat fijngemalen haver of pompoenpitten en melk.
Havermout met banaan en/of rood fruit uit de diepvries, soms met chiazaad of griekse yoghurt. Snel klaar, soms maak ik het op voorhand voor een paar dagen.
Ik probeer ook altijd bananenbrood (havermout-banaan-ei) in de diepvries te hebben liggen voor als het snel moet gaan.
Een kind van een jaar of acht met een stuiterbal in een restaurant
- Kan prima
- Kan niet
- Ligt aan waar er wordt gestuiterd
0 stemmers
Ja ik mis het soms best wel. Ik kon gaan en staan, waar ik wilde. Ik maakte ook leuke reisjes. Nu al 7 jaar niet meer in het buitenland geweest of langer dan 3 dagen weg. Al mijn geld was lekker voor mezelf
. Als ik opruimde, dan bleef het gewoon netjes. En ik zag er gewoon redelijk goed uit en niet zo’n verlept lichaam als nu (met vroege overgangsklachten jeejj), had soms nog een beetje sjans met een leuke man. Nou dat lijkt wel een leven geleden hahah. Ja eerlijk soms mis ik dat wel. Ben geen hot mom ofzo ![]()
.
Ja soms wel. Ligt ook wel een deel bij mezelf want ik vind het loslaten erg moeilijk. Daarnaast hebben mijn vriend en ik dezelfde interesses (theater, musea, uit eten gaan, naar een andere stad) en dat doen we nog wel maar wel minder vaak. Ik heb niet zoveel vriendinnen dus sinds ik moeder ben voel ik mij wel vaak een stuk eenzamer.
Nou fijn dat het niet aan mij ligt
We zaten gisteren ergens te eten en die bal ging echt overal heen, ook bij andere mensen onder tafel enzo en echt niemand die tegen zo’n kind zegt ‘joh doe eens niet’
Wat voor zwembandjes/puddle jumper/iets anders hebben jullie voor je kindje? Wij hadden eerst de swimtrainer en die was heel fijn, maar nu kan hij lopen en zijn we op zoek naar iets waar hij zelf mee kan lopen (kan met de swimtrainer niet). Hij weegt zo’n 12 kilo dus officieel nog te licht voor de puddle jumper.
Wat gebruiken jullie?
Wij hebben de aquarapid nu gekocht. We hebben wel een keer de puddle jumper al geprobeerd maar die leek toen niet zo goed te zitten eigenlijk. Ze zakte erin weg dus misschien was ze nog wat klein. En eigenlijk denk ik dat dit ook wel een beetje een hype is. Weet alleen zelf als kind nog dat je armen zo bleven hangen in de klassieke bandjes. Vond de aquarapid iig heel fijn tot nu toe!
Ik vind sowieso dat kinderen vaak veel mogen. Wil niet als een boomer klinken en van mij mag een kind absoluut een kind zijn, maar een kind moet ook leren rekening houden met andere mensen. Ik heb het gevoel dat veel ouders er moeite mee hebben om dit vriendelijk duidelijk te maken aan hun kind.
Gewone zwembandjes, ik vind die andere dingen altijd maar gedoe en veel te groot om mee te nemen naar het zwembad, ik sleep al zoveel zooi mee.
Wij hebben eerst bandjes gedaan en zijn rond 2.5 over gegaan op een Easyswim zwemvest (daar leren ze hier later ook met zwemmen op zwemles).
Ook gewone bandjes, die oranje met een olifant erop. Daar geven ze bij ons ook zwemles mee.
Wij gebruiken de Puddle Jumper al vanaf 1,5/2 jaar. Heb kleine kinderen (nu 2 & 4 jaar) en zelfs de kleinste bandjes waren te breed voor hun armen. In het zwembad ook wel eens zo’n hesje geprobeerd, maar daar verzopen ze figuurlijk in ![]()
Puddle Jumper was in het begin best groot, maar past nu goed, ik ben echt fan. In het begin hield ik ze toch altijd vast, maar inmiddels weet ik dat ze gelijk boven water komen en we zijn er sowieso altijd bij.
Ze moeten geloof ik 15 kilo wegen, maar daar zitten ze allebei nog niet aan (dochter bijna).
Ik heb zwembandjes met een stoffen binnenkant. Bij de Decathlon gekocht. Super fijn, want doet geen pijn met aan- en uittrekken en geen striemen in die armpjes.
Vind bandjes wel echt het fijnste.
Gewoon van die oranje zwembandjes. Heb je verschillende maten in. En wij blazen 1 zijde pas op als om arm zit.
Wij hebben voor de kinderen de Flipper Swimsafe bandjes. Ronde zijn dat. Bevallen echt super. Zat eerst ook te twijfelen richting zo’n puddle jumper maar kind was toen ook nog te licht zoals bij jou. Daarnaast hoorde ik ook wel wat dubbele ervaringen over de puddle jumper. Ben over deze die we nu hebben heel tevreden. Schuren niet, zitten stevig en kind heeft ze graag om.
Nou daar issie hoor. Hoe laat nieuwe tijd was jouw (jongste) kind (ongeveer) wakker?
Mijn bijna 1 jarige om 05.50 dus best netjes nog!
Dat we verder de halve nacht aan 't spoken zijn geweest vanwege een verstopt neusje zeggen we er maar niet bij.
Kids slapen nog, ik ben sinds 6u wakker ![]()
5 uur ![]()
4.45
Gisteren zouden we hebben gezegd dat ze goed geslapen had (tot 5.45).