Hier 6u dus viel me alles mee. Wilde wel keer extra drinken vannacht dus dat zal eraan bijgedragen hebbenš
Om 6 uur wakker en ligt nog te zingen in bed. Mag ook wel eens na maanden half 6 wakker te worden
Geen lampen aan als je eruit moet. Ik heb een heel fijn dimbaar lampje dat ik meeneem: link
En altijd iets warms aandoen. Ons huis is heel koud en als ik afkoel duurt het langer om weer te gaan slapen. Dus ik heb sloffen en een warme trui naast mn bed liggen.
Zodra ik een lampje aan doe ben ik ook verloren dus dat doe ik niet meer. Ik kan nu alles in het donker (maar nog een baby dus alleen voeden/speen terug en geen conversatie haha) maar in het begin lag ik ook echt nog lang wakker als hij allang weer sliep. Zo irritantā¦
6u wakker, maar ze nog even gezegd dat het zo donker was dus dat ze nog even moesten blijven liggen (kinderen slapen samen op 1 kamer). Nu met beiden beneden. Niet ontevreden. Hebben er nooit een ding van gemaakt, gaat eigenlijk elk jaar wel prima.
5.15 hier⦠en ik sliep pas rond 2.30 (nieuwe tijd) in omdat ik het zo koud had ![]()
Ik ben wel benieuwd, jongste is een baby (15 wk) die we voeden op verzoek, we volgen dus eigenlijk zijn ritme dat nu een beetje begint te ontstaan. Betekent dit nu dat hij 5 maanden in de zomertijd blijft staan ![]()
Het zal vast wel bijtrekken maar ik ben benieuwd hoe lang dat duurt. Onze oudste was pas een paar weken oud toen de klok verzet werd, dus ik weet niet meer precies hoe dat toen ging, dat was sowieso nog een grote blur van voedingen en slaapjes.
Kind is logeren dus geen idee. Beetje jammer dat ik zelf al sinds half 6 klaarwakker ben.
Oh onze babies zijn bijna even oud! Hier ook voeden op verzoek. Vannacht was het 2 uur nieuwe tijd en daarnet even voor half 7. Wel prima dus bij ons en niet zulke gekke tijden. Ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat. Morgen ook weer werken dus alles komt tegelijk. Onze oudste was ook pas een week of 8 denk ik toen de wintertijd in ging, heb daar ook geen herinnering meer aan.
De oudste nu net (7:10) maar die slaapt altijd wel tot half 8/8 uur en vindt het ook heerlijk om gewoon nog in stilte in bed te chillen ondanks dat hij wakker is (echt een droom qua slapen is hij). De jongste, waarover ik gisteren nog het drama met dutjes postte, was om 4:45 wakker omdat ik haar moest verschonen omdat ze gepoept had. Ze werd van het poepen zelf niet eens wakker
En toen viel ze weer in slaap gelukkig, met een beetje hulp, en toen pas weer om 7:00! En ik mag vanochtend uitslapen dus ik ga zo nog proberen ff verder te dutten, heerlijk ![]()
Mijn kind slaat tot nu toe alle kloksveranderingen over en word altijd op haar oorspronkelijke tijden wakker ![]()
Zeker prima tijden! Wat leuk dat ze even oud zijn. Ja, precies weer moeten gaan werken nu het buiten weer koud en donker is, dat is wel even een dingetje ja
Succes deze week! Ik mag 4 november weer.
Oudste slaapt nog! Had gisteren geen dutje gedaan dus om 19u sliep hij al. Tis wel een uitslapertje, wij hoeven doordeweeks ook hem nooit vroeg wakker te maken (ivm onregelmatige diensten), denk dat het daardoor komt? Hij is 2 :).
Baby is 2,5 week dus die heeft geen ritme. En slaapt op mij
š„¹.
Maar dan slaapt ze toch juist langer?
Als oorspronkelijke tijd 7 uur is en ze wordt vandaag weer 7 uur wakker, is het eigenlijk al 8 uur ![]()
Hahahahaha okee mijn kind dat aaaaltijd tot max 6.15 slaapt heeft vandaag bij opa en oma tot 7.45 geslapen.
Kloptš
Hahaha ja heb sowieso echt een mega uitslaper gemaakt. Net zoān slaapkop als dār moeder. ![]()
Haha same here. Had me mentaal voorbereid maar 4:20 zien doet toch wel even zeer ![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe laat hij wakker werd haha, ik om 07:30 en zag toen dat hij al klaar wakker in zn bedje lag te spelen met zān fles. Hij huilt nooit als hij wakker wordt dus het is altijd gokken, hij ligt rustig te wachten tot hij gehaald wordt
Haha hier ook, 4.29. Maar gister was het 5.29 geweest dus had ook niet anders verwacht helaas
nu ligt iedereen alweer te tukken incl. snurkende hond naast me op de bank ![]()