Ik ben ook echt blij met de BSO, dochter is net begonnen op school/bso en ze hebben 4-5 groepen en de kleuters zitten apart, maar met open deuren beleid. Op de kleutergroep is echt onder begeleiding knutselen en dingen maken (ze kwam laatst thuis met een sleutelhanger van krimpfolie en strijkkralen), maar ze zat laatst 3 lokalen verderop met een jongen van 6-7 jaar te kleuren. Voelt echt goed dat ze het zo klein of groot kan houden als ze wil.
Jeetje wat leuk allemaal, dat is echt wel een groot verschil met onze bso. Ik denk er weleens over om te switchen, toch maar eens naar kijken misschien.
Mijn zoontje zit sinds hij 2 is op peutervoetbal, eerst had hij natuurlijk geen keus maar we moeten op de 10 weken verlengen en tegenwoordig (hij is nu 3,5) vraag ik altijd of hij door wilt of iets anders wilt doen en tot nu toe wilt hij altijd door. Hij vindt het super leuk!
Dit verkoolde STOOV-kussen doet mij denken aan een placenta ![]()
- Ik zie het ook
- Haha neejoh doe normaal
0 stemmers
Het enige wat ik denk is: what happened?![]()
Bij mij in de buurt is een heel huis afgefikt door zo’n kussen aan de oplader (volgens het merk is een verkeerde oplader gebruikt)
Dit lijkt ook meer op de lader van een e-bike
Zag er een nieuws item over, en toen werd echt gedaan alsof het de schuld van Stoov is (zelfs een kussen van een goed merk kan in de fik gaan, wat natuurlijk wel kan gebeuren maar vooral bij slecht gebruik). Maarja dat is duidelijk niet de oplader van Stoov, dit zit eruit als een lader met veel meer power.
Of koeienvlaai
Misschien dachten die mensen dat het kussen dan meer warmte zou afgeven met zo’n kanonnen lader
Stoov is zo matig warm, doe mij maar een lekkere kruik
Opa en oma spellen naam van hun kleinkind verkeerd (bv naam is Marie maar zij schrijven Mari). Maak je hier een punt van? Aan de ene kant denk ik je kan toch een beetje moeite doen als opa en oma nota bene, maar aan de andere kant denk ik het maar een letter.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja gewoon blijven zeggen tot ze het een keer goed doen. Bij mij had een naast familielid ook steeds 1 letter verkeerd (e ipv a). Ook gewoon paar keer gezegd, inmiddels gaat het goed. En geen gezeik verder.
Mijn opa en oma spreken de naam van mijn kind nu al 4 jaar verkeerd uit. Ik probeer het soms nog te corrigeren (en hij doet dat inmiddels zelf ook) maar denk niet dat ze de juiste uitspraak ooit in hun systeem gaan krijgen. Vind het wel irritant maar tegelijk zie ik ook hoe dol ze op hem zijn en dan kan ik het wat beter laten gaan.
Ja dan ga ik het toch doen. Bij mijn ouders had ik dat allang gedaan, maar met schoonouders voelt het toch anders.
@Chesirecat ik heb dat ook inderdaad. Schoonmoeder legt de klemtoon vaak ook verkeerd. Maar ze doen alles voor haar, dus het is geen onwil inderdaad.
Maar dit zijn wel jouw opa en oma toch? Dus zijn overgrootouders? Vind dat ook wel een verschil in de leeftijd ofzo. Ik weet niet helemaal waarom want het is niet dat die minder goed kunnen spreken
. Mijn dochter spreekt d’r eigen naam verkeerd uit, met een oe in plaats van een u. Echt mega onhandig.
Ik zou het nog 1 keer duidelijk aangeven en het daarna opgeven.
M’n vader heeft m’n hele leven mijn naam (5 letters, mega makkelijk) verkeerd geschreven, uiteindelijk heb ik het maar opgegeven omdat het me alleen maar frustratie opgeleverde.
Nou met alle gekke namen met onnodige streepjes en dakjes en weet ik veel wat snap ik wel dat je het verkeerd schrijft, zou het alleen wel kut vinden als ze niet de moeite nemen om het te oefenen/er op te letten.
Dat het bij de geboorte aangifte dan goed is gegaan ![]()
Bij opa en oma zou ik het wel doen, overgroot opa en oma niet.
Naam van mijn neefje wordt door zijn overgroot oma ook altijd verkeerd uitgesproken en daarbij hebben ze het ook maar opgegeven ![]()
Hier ook.
Ik heb een naam die kàn met een streepje. Maar dat heb ik niet. Althans zo staat het niet in mn paspoort en mn moeder schreef het ook niet zo.
Maar nogsteeds zo vaak dat hij het wel met streepje schrijft haha