Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

En @Fishing lijkt me echt rot als je zelf die strijd nog moet voeren. Zeker omdat je vader zelf betrokken was bij het geven van je naam (neem ik even aan).

1 like

Bij overgrootopa’s en oma’s is het misschien ergens wel schattig. Zijn toch al half seniel en met 1 been in het graf. :crazy_face:

Het ligt denk ik echt aan de band die je met die mensen hebt. Spreken ze expres de naam verkeerd uit, of laten ze merken dat ze het een onhandig moeilijke naam vinden zonder zelf te oefenen of iets dergelijks? Dan zou ik er zeker wat van zeggen. Als ze het met de beste bedoelingen verkeerd doen, en echt moeite willen doen maar er overduidelijk moeite mee hebben dan zou ik het zelf wat minder erg vinden.

2 likes

Wij hebben een playmobil set gehad met 3,5 en nou stopt m’n dochter sowieso nog veel in dr mond. Maar ik vind het ook gewoon best veel kleine handelingen om dat dan in het handje te doen enzo. Maar de ijsjeswinkel heb ik ook weer op zolder gezet tot het zomer is.

1 like

Een echte krokodil :laughing::laughing: playmobil is leuk, maar niet echt geschikt voor kinderen van 3 (spreek ik uit ervaring). Dat katje kun je makkelijk meenemen, dus dat is fijn!

Haha die echte krokodil!

Wij gaan ook de speen wegdoen met sinterklaas, misschien een tip, vandaag was op Ketnet kaatjes kameraatjes over speentje meegeven aan Sinterklaas. Daar gaan wij het hele spektakel aan ophangen.

3 likes

Wij hebben die ijsjes en dat is echt geweldig speelgoed! Wordt bijna elke dag mee gespeeld

3 likes

Heb het al vaker gezegd maar die ijswinkel is echt goud. Elk kind dat bij ons komt spelen gaat er meteen mee spelen. En sinds wij dat ding hebben wordt er iedere dag mee gespeeld.

3 likes

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-schep-leer-ijscokar-deluxe-educatief-speelgoed/9300000037601277/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000037601277-PMAX-C-22288392435&gad_source=1&gad_campaignid=22288398933&gbraid=0AAAAAD5OnmNu-n4hdSJWna8JoT12opEAS&gclid=CjwKCAiA8vXIBhAtEiwAf3B-g6MPNORRr5VFqiKCBtu5pLLHicnfjDkqruJW69aQ67Ll1ZqA4LEFWhoCWYwQAvD_BwE

Zou ik wel voor deze gaan @Feather
Het is gewoon een TIP, niet perse de BETERE keuze.

6 likes

Ik snap niet dat je zo moeilijk doet?
Hoeveel werk is een echte krokodil nou? :face_with_raised_eyebrow:

Maar goed anders is dat ijsjes ding ook leuk :stuck_out_tongue:, wordt hier sinds we ‘m hebben (oudste was toen 2) echt dagelijks mee gespeeld! Ook altijd door andere kinderen

2 likes

Waarom zou je deze eerder kiezen?

2 likes

Het is interactief is (maar niet te irritant haha) en ook nog wat leer elementen inzitten. Zitten interactieve kaarten bij, leren tellen, kleuren en dieren leren. En de ijslepel herkent de bolletjes ijs etc. En persoonlijk zijn mijn kinderen altijd snel uit gekeken op houten speelgoed, zoals houten groente en ijsjes enzo.

Doei fantasie en creativiteit.

11 likes

Dit subforum soms :sweat_smile:
Echt vreselijk.

Natuurlijk mag er geen interactief speelgoed getipt worden want moet allemaal teringduur en open ended.

1 like

Ik heb genoeg plastic meuk met geluid etc., maar vind. de voordelen die je noemt ten opzichte van de voorgestelde set gewoon wat bijzonder.

4 likes

Huh die Vtech is toch juist duurder dan die andere?

1 like

Ja die is ook niet per se goedkoop (wel 2ehands te krijgen btw) maar in vergelijking met wat hier soms gepost wordt. Plastic bakken van 60 euro etc. Dat bedoel ik ermee. Het is alleen maar een tip, die ijscokar is gewoon veel meegespeeld en ook met spel/fantasie juist. Vond het gewoon een flauwe opmerking van @Fredje
En verder gewoon kopen wat je zelf wil.

1 like

Mijn kind heeft ook eentje van hout en die van vtech en met die van vtech word dagelijks mee gespeeld.
Nu verschilt het ook natuurlijk per kind maar vind het wel echt een aanrader.

4 likes

Haha hier zou ik totaal niet voor gaan dus dat is ook persoonlijk.

2 likes

Dat hoeft toch ook niet?