Ik heb bij beide bevallingen geen pijnstilling gehad. Ben bijna jaloers als ik jullie fijne verhalen daarover lees haha ![]()
Een warme kruik! Geeft Ʃcht heel veel verlichting (mij althans)
Same hahaha ik zat daar tussen de weeƫn door lekker high te wezen en te lullen met de verloskundige ![]()
Ja hier ook! Ik hing over de tafel heen met daarop een kruik of liep rondjes met kruik tegen mn buik!
Ik ontspande zo erg toen ik het bevalbad in ging, ben met 6cm+ ontsluiting in slaap gevallen en begon te snurken.
De TENS vond ik dan weer helemaal niks, hielp niet met de pijn en vond het een vervelend gevoel.
Wiebelen met mijn heupen was echt heerlijk tijdens het opvangen van een wee. En erna vloeken ![]()
Verder was douchen echt fijn
Ik had zó graag een bad gehad! Maar mocht niet in mijn ziekenhuis want constructiefout bij de bouw waardoor de stopcontacten in de bevalkamers niet veilig genoeg geplaatst waren voor een bevalbad. Gelukkig hebben ze nu een bevalcentrum met bad.
Amersfoort toch
?
Mijn ruggenprik werkte heel goed. Voelde nog wel weeën maar heel licht. Van de uitdrijving (heet dat zo?) heb ik niks gevoeld, gelukkig maar want ben ingeknipt en met een vacuümpomp bevallen. Zou het zo weer doen alleen wil ik niet nog een kind.
Bij mn 1e kind een pethidine prik gehad, heerlijk 1,5 uur liggen spacen. Was fantastisch!
Ooh dit had ik ook, meteen na het breken van de vliezen een weeënstorm met rugweeën, verschrikkelijk. Ik had pas 3 cm ontsluiting, dus ik dacht ook hoe ga ik dit in godsnaam volhouden. Ik was zó opgelucht toen de ruggenprik erin ging en heb de rest van de bevalling nergens meer last van gehad haha
hahaha ja!
Ja dit is echt zoān enorme flaw in zoān gloednieuw ziekenhuis
, is ook al vanaf het begin zoveel commentaar opā¦
15 minuten een morfine pompje.
Ik mocht/mag geen ruggenprik en mijn bevalling ging zo snel dat het pompje vrijwel direct weer uit moest ![]()
Zoon van 4 jaar was goed zindelijk overdag. Sinds hij naar school gaat sinds september blijft hij in zijn broek plassen, zowel school als thuis. Een droge dag is meer een uitzondering. Wat kan ik voor hem doen? Een sticker/beloningsysteem hebben we gedaan maar het lijkt alsof hij het niet zo erg vind, maar soms laat hij schaamte zien. Gisteren heeft hij drie keer schone kleding aan moeten doen op school. Wie heeft tips/advies?
Bij ons was met naar school gaan ook een terugval (gaan hier wel al met 2,5 naar school). Wat hielp was de druk er af en er niet mee bezig te zijn (terug luier aan) en na een aantal maanden was het vanzelf weer goed. Weet niet of dat per se goed advies is, maar mijn gevoel was hoe meer we er mee bezig waren hoe meer stress het gaf (en school was toch ook al veel stress).
Dankje voor je reactie. Deed jouw kindje dan ook een luier aan naar school? Ik heb er over na zitten denken maar ben dan bang dat hij helemaal niet meer naar de wc wil omdat het makkelijker is.
Ons kind (wordt in januari 2) wil sinds 5 dagen ineens niet meer om 19 uur slapen. Vaak lukt het pas rond 20 uurā¦
Het is van de een op andere dag gebeurd. We hebben niks veranderd. Is het herkenbaar voor iemand? Is het een fase? Komt dit goed? ![]()
![]()
Heel herkenbaar. Zoontje wordt morgen 2, en wilde de afgelopen 1,5 week ook opeens niet meer slapen. Huilen en heel overstuur in bed. Sommige dagen is hij pas na 21.00 uur in slaap gevallen. Zo snel als het gekomen was, zo plotseling is het ook weer weggegaan. Hopelijk bij jullie net zoān korte maar heftige fase ![]()
Ahhh alvast gefeliciteerd ![]()
![]()
Hier laatst ook 21:15
Hopelijk valt het inderdaad mee!