Stel je persoonlijke vraag - zw/k #1

Wat zegt school? Ik zie in de klas vaak een terugval bij nieuwe kleuters en meestal herstelt dat zich binnen een paar maanden wel weer als ze goed gewend zijn.

Haha same! @feather
Ik had een reactie op de ruggenprik waardoor ik die niet meer mocht maar kreeg toen gelukig morfinepompje. Was pas 3 centimeter maar al 24u+ bezig vandaar. En ohhh zo zalig! Ook liggen dutten hier, beetje brabbelen maar wel nog steeds bewust zijn ofzo. Deze gaat volgende keer sowieso in mijn bevalplan :pray:t3:

Kan me ook nog herinneren dat die op een gegeven moment uit moest tijdens de persweeën en dat ik dat absoluut niet wilde. Echt zo desperate nog 10x die knop indrukken al werkt dat dan niet eens meer na 2/3x hahaha

5 likes

Ik zat te twijfelen om een ruggenprik en toen vertelde de verpleegkundige dat er wel eens vrouwen al een ruggenprik nemen voor ze ook maar 1 wee hebben gehad en ik dacht “wtf wat ben je dan voor loser”, nou mocht er een volgende keer komen dan neem ik al een ruggenprik als ik op de parkeerplaats van het ziekenhuis aan kom joh.

15 likes

Hahaha ik was sowieso als een gek op die knop aan het drukken de hele tijd :rofl:

3 likes

Mijn beval plan voor een eventueel nog niet gepland tweede kind: spuit me plat

9 likes

Ik wil graag naar de Sinterklaas film in de bios, maar ik zie dat er twee draaien. Welke is leuker of maakt het niet veel uit?

• De Club van Sinterklaas film: een dolle beestenboel
  • De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes

0 stemmers

Mijn zoontje is net 2 maanden 4!

1 like

Ik heb die Grote Sinterklaas film niet gezien maar ben onlangs met mijn dochter (5,5) en zoontje (bijna 3) naar de Club van Sinterklaas geweest en die vonden zij beiden heel leuk. Veel liedjes zitten erin ook. Ik heb zelf een hekel aan Sinterklaasfilms haha maar ik vind dit dan de betere optie, ook als ik de cast van die andere film bekijk maar misschien is die ook wel leuk.

2 likes

School zegt er nog niet veel van. Ze vinden het fijn dat wij genoeg schone setjes meegeven en stimuleren hem om naar het toilet te gaan.

1 like

Gaat niet over pijnstilling maar herinner mij het door deze vraag. Bij de geboorte van de eerste had ik al veel pijn maar weinig ontsluiting en nog niet genoeg om naar het ziekenhuis te gaan (dit was in de nacht). En ik had niet mijn vaste vlos maar een waarneemster en echt zo’n “geitenwollensok” type. Maar ze ging dus weer weg na de check en zei bel maar als het erger wordt / toeneemt. Ik ben dichtbij op de parkeerplaats. Ging ze daar slapen in haar camper :joy:

13 likes

Oh dat vind ik echt zo schattig đŸ„č

5 likes

Wat een toeweiding!

1 like

Dat is echt slim, lijkt me ideaal als verloskundige haha

Ik ben 3x natuurlijk bevallen. De 2e keer had ik alles mogen gebruiken want ons meisje had geen overlevingskansen maar zelfs toen niets gebruikt omdat ik het helemaal wilde voelen en er ‘eer’ aan doen. Het mocht niet zo voorbij zijn ofzo. Maar nu denk ik wel “wat deed ik mezelf aan”, ik heb er geen spijt van maar vind mezelf wel een martelaar haha

1 like

Misschien verkeerde topic maar weet ook niet welke andere. Zouden jullie met 10 weken zwangerschap een pizza quattro formaggi bestellen? Weet alleen dat er flink wat gorgonzola op zit bij mijn favoriete tent. Internet zegt dat het veilig is mits goed verhit. Maar ik weet eigenlijk niet wat dat precies betekent in de praktijk. Ik dacht dat ik geen enkel risico zou nemen maar ik twijfel nu echt want zo veel zin mijn god

• Ik zou het doen
  • Ik zou het niet doen

0 stemmers

2 likes

Ja hoor zou ik gewoon bestellen. Op een pizza is het goed verhit. Zelfde voor salami bv, kan enkel als het goed verhit is en op een pizza is dat zo.

3 likes

Een pizza wordt in de oven gedaan die tussen de 300 Ă  500 graden warm is. Is zeker goed genoeg verhit, moet je alleen even zien of die er niet rauw opgelegd wordt maar echt de oven in gaat.

3 likes

Ah kut, ik belde die man op en hij was moeilijk verstaanbaar. Het enige wat ik begreep was dat niet alle kaas direct erin ging. Na twee keer vragen begon ik me heel typisch te voelen dus maar een margarita met knoflooksaus voor de zekerheid besteld. Ook lekker :slight_smile:

1 like

Je hebt al gekozen lees ik, maar waar twijfelde je over? Gorgonzola is gewoonlijk niet rauwmelks dacht ik?

1 like

Weet ik eigenlijk ook niet echt, ik vind al die termen lastig te begrijpen en het internet is te groot om me een helder antwoord te geven. Maar goed om te weten voortaan!

Zou de Zwangerhap app downloaden!

2 likes

Heb ik, quattro formaggi stond er niet op en ik wist niet welke kazen er bij mijn pizzeria allemaal op zaten. Maar ik vind het voedingscentrum eigenlijk heel kut en tot nu toe vind ik sommige dingen stom of onduidelijk of conflicterend. Zoals wat ze over vleesvervangers zeggen. En kan er ook niet tegen hoe erg ze melk pluggen. Maar oké, weer de zoveelste ergernis van mij haha

1 like