Mijn kids waren zo opgewonden dat ze tot 00:30 helemaal aan waren. Daarna meteen ingestort en ze slapen nu nog altijd.
Baby is voor 12 uur een paar keer wakker geworden, maar ze is ziek en had paracetamol, daardoor sliep ze wel vaster volgens mij. Vanaf 23:15 gewoon doorgeslapen.
En vandaag wordt een contact nap dag volgens mij want ze is zo zielig dat ze alleen maar vastgehouden wil worden.
We sliepen allemaal, tot de NL alert ![]()
Hij mocht opblijven zolang hij wilde. Maar hij is niet helemaal lekker dus om 19.00 vroeg hij om te gaan slapen. 23.45 werd hij wakker. We hebben samen geproost met (kinder)champagne en half 1 lagen we allemaal in bed want 5.30/6.00 is hier de standaard wakkertijd. Maaaar vanochtend was het opeens 8.30! Wat een heerlijke start van het jaar.
Om kwart voor 12 wakker geworden. Toen samen vuurwerk gekeken en om 0:30 weer slapen. Ze sliep tot 7 uur, dat was wel lekker want ze is altijd rond half 6/6 uur wakker. Vond het ook een mooi moment om voor de 1e keer samen naar het vuurwerk te kijkenā¤ļø
Ja wij ook, maar de baby werd daar dus zelfs niet wakker van hahaha. Goede reden om die telefoons eens uit de slaapkamer te bannenš«
Baby voor het eerst bij andere mensen te slapen gelegd. Ging verrassend soepel en is niet wakker geworden van het vuurwerk! Vervolgens om 1 uur slapend in de auto naar huis en slapend overgelegd, werd pas om 4 uur wakker voor voeding. Daarna nog geslapen tot 6 uur, dus voel me alsnog behoorlijk brak ondanks dat ik geen alcohol heb gedronken. Maarrr mega blij dat het zo goed gegaan is ![]()
Huilt/krijst/wil niet stil liggen/is jullie baby ook boos tijdens het verschonen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
OMG, hier wou ik nog een tip over vragen gisteren. Sinds hij kan draaien is het ĆØcht een struggle om hem te verschonen pffff! Ik probeer steeds een ander speeltje of iets interessants (bijv waterwipes verpakking haha) aan hem te geven om hem af te leiden maar het werkt niet meer š«
Ja, hier ook al heel lang en kind wordt binnenkort twee. Ik probeer elke keer iets nieuws te verzinnen wat goed werkt. Van potjes creme tot de gekste dingen. Iets in de handjes geven om mee te spelen of afleiden door liedjes te zingen werkt wel het beste.
Haha same girl same. Heb ook geen tips voor je. Afleiden is wel een beetje mn game maar probeer het hem nu ook aan te leren in hoeverre het kan (10mnd) en hij lijkt het steeds beter te snappen ![]()
Hier andersom
peuter sliep er dwars doorheen?? Dn kleuter werd rond 11 wakker en toen maar beneden gehouden
Mijn kind van 2 is zo verknocht aan zijn speen en knuffel dat ik alleen maar hoef te zeggen dat ik die afpak als hij niet stil op zān rug gaat liggen. Voel me dan wel een totale loedermoeder. Maar zolang het werkt (en hij de speen nog mag op zijn kamer) maak ik er maar gebruik van ![]()
Oh god hier ook 10 maanden, wat een gekronkel momenteel. En sinds gisteren maakt hij af en toe ook zijn rug hol als ik hem neer wil leggen?? Daar heb ik nog niks op gevonden, verder altijd speelgoed oid bij het aankleedkussen liggen nu
Ja baby en peuter, gaat x2 hier haha. De baby (bijna 8 maanden) wil de hele tijd rollen, of ze houdt haar benen stijf gestrekt als ik die moet optillen. En de oudste (2) gaat soms keihard trappen als hij er geen zin in heeft. Heb geen tips helaas ![]()
Pffff ik heb na (en tijdens) mijn 2e zwangerschap zoveel pijn aan mijn stuitje overgehouden. Ik kan echt maar 2 minuten op een bank of stoel zitten
Hoopte dat dit kwaaltje na de bevalling zou verdwijnen, maar we zijn inmiddels 8 maanden verder blehhh
Is dit herkenbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bekkenfysio heeft bij mij echt wonderen verricht! Na een paar sessies al helemaal geen last meer.
Bekkenfysio idd!
Ik gebruikte voor onze peuter vaak luierbroekjes, dan kon ik iig de plasluiers verschonen terwijl hij bij de bank met zān autootjes stond te spelen. Werkte echt goed! Ook handig als we op pad waren en er geen goeie verschoonplek was.
Onze baby heeft ook ontdekt dat hij kan tegenwerken bij het verschonen, kronkelen, benen strekken, hij doet het allemaal en hij is nog niet eens een half jaar oud, dus dat belooft nog wat ![]()
Ja alle plasluiers verschoon ik sowieso staand, liggen voor een plasluier trapt hij al een jaar niet meer in hehe. Vind gewone luiers dan eigenlijk nog steeds fijner, dan hoeft niet de hele broek uit.