Ik ben nu officieel twee a drie weken van de pil af, en de grootste veranderingen zjn toch wel dat ik gewoon rustig ben nu. Ik ben niet meer continu opgefokt en boos om dingen, en mijn emotionele gemoedstoestand is heerlijk stabiel. Voorheen konden echt de kleinste dingen mijn dag verpesten, en dat heb ik nu totaal niet meer. Verder ben ik de hele dag zooo ontzettend opgewonden. Ik heb het al eerder op het forum gezegd, maar ik vind het echt shocking
Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Sowieso weet mijn vriend niet wat hem overkomt, want de afgelopen drie dagen heb ik hem praktisch besprongen terwijl ik op de pil echt maaaanden zonder seks kon. Het is wel heel fijn want het voelt echt een beetje ‘honeymoon period’ achtig omdat we zo ontzettend lang echt nauwelijks en doodsaaie seks hebben gehad door het totale gebrek aan een libido van mijn kant. Als ik een knappe man zag bijvoorbeeld, dan dacht ik er niet eens aan. Ik kon het wel waarderen vanuit een esthetisch aspect, maar verder voelde ik er niet echt wat bij, maar nu heb ik serieus het afgelopen uur gespendeerd met het kijken van filmpjes met knappe acteurs etc. en het googelen van knappe mannen echt wtf man
Ik voel me echt zo’n pervert hahahaha ik moet er ook gewoon om lachen.
Ondanks dat dat wel een beetje heftig is heb ik er totaal geen spijt van en ik ga ook niet meer terug denk ik. Het enige wat niet is gebeurd, is dat ik niet ben afgevallen (dat was eigenlijk de bijwerking waar ik het meest op hoopte, maar helaas). Ik ben bang dat als ik slanker wil zijn er dan toch echt werk in moet steken helaas