Ja precies dit is de reden waarom het vaak niet slaagt! Super goed dat je deze mindset nu al 7 dagen hebt. Je gaat het zeker weten vol kunnen houden, want het wordt alleen maar makkelijker om eerlijk tegen jezelf te zijn dat alle excuses die je kan bedenken bullshit zijn.
Ik ben nu zelf bijna een half jaar gestopt! Ik heb geen apps meer, geen timers met hoe lang ik gestopt ben, hoeveel sigaretten ik niet gerookt heb, hoeveel geld ik bespaard heb, etc. Alleen een notitie in mijn agenda voor als ik vergeet wanneer de precieze datum was want af en toe vind ik het leuk om het uit te rekenen
Héél af en toe heb ik nog een momentje dat ik mezelf erop betrap dat het me lekker lijkt om een sigaret te roken als zen-momentje. Even tot rust komen, even helemaal niks. Maar dan denk ik, nee wat doe ik raar, ik bereik hetzelfde als ik dit of dat ga doen. Ik geloof ook niet dat dat ooit weg zal gaan, maar het doet me niks meer. Ik kan het naast me neerleggen want ik weet dat het onzin is wat ik in mijn hoofd haal.

Hoop dat ik over een half jaar je voorbeeld heb gevolgd

Ik merk nu wel dat ik ook echt veel meer aan het eten ben. Sowieso al ongesteld + stoppen met roken = vreten 

Ben echt trots op mezelf!