What the fuck. Ik vind dit echt te bizar en super rot voor jou. Hopelijk kun je, ondanks deze organisatorische fout, het jaar dit keer wel goed beginnen!
_
Ik ben dit jaar begonnen met te veel hooi op mijn vork nemen. In principe is het wel te doen, echter heb ik net 6 maanden ‘vakantie’ gehad waardoor alles echt x3 aan energie kost (voor mijn gevoel). Ik geef nu zelf drie dagen pw les en volg zelf 1,5 dag pw colleges. Daarnaast ben ik dus tussendoor en 's avonds bezig met werk en huiswerk weg te werken zodat ik wel een beetje weekend heb. Ik ga nu week drie in en heb het gevoel dat ik geleefd word en een beetje achter de feiten aanloop. Hoop dat dat verder in het jaar nog wel beter gaat. Schaam me om dit zo neer te zetten omdat het opzich meevalt, maar ik moet het gewoon even kwijt. Ook voel ik mij een beetje onzeker over mijn functioneren omdat ik dus nog in opleiding ben om mijn bevoegdheid te halen voor mijn huidige werk, en aan de ene kant nog niet 100% klaar ben voor deze baan. Anderzijds had ik het gevoel dat ik wel voor deze baan moest kiezen omdat het gewoon veel beter, ipv een stage, bij mij zou passen.