Haha, nou na 750 woorden was ik gestopt. Overigens moet ik zo’n 18.000 woorden in totaal schrijven, dus 1000 is dan niet zo heel veel (helaas). Ik denk dat ik de deadline uiteindelijk wel ga halen, al moet ik morgen en overmorgen nog wel echt aan de bak. Wat fijn dat je je proposal hebt ingeleverd! Wel balen met zo’n stage ernaast he. Ik werk zelf ernaast (in het onderwijs) dus ik weet hoe zwaar het is.
@tukker ik probeer mezelf maar een beetje wat worsten voor te houden, anders wordt het niks. Kijk wel uit naar mijn volgende hoofdstukken, dus dat scheelt. Is het gelukt met de data?
@Olifant ah wat leuk, nog een MA’er! Ik volg naast mijn thesis ook nog twee vakken dus moet 40 studiepunten halen dit semester. Echt balen.
Samenvatting
Ik studeer Engelse literatuur en jij?
@Puntzak wow 25.000 woorden, ik vond dat van mij al veel. Hoe is je bespreking gegaan?
@anon4550793 lijkt me echt zo spannend, zo’n eindpresentatie. Ik heb een hbo scriptie en een pre-master scriptie geschreven maar voor beiden gelukkig niet hoeven presenteren/verdedigen. Voor m’n MA thesis wel en ik knijp 'm nu al. Wel heel gaaf dat 2 andere vakgebieden je gevraagd hebben!