Studietopic

Ja ik heb een voorstel moeten schrijven. Hier heb ik toen feedback op gehad van een random docent, omdat toen de begeleiders nog niet bekend waren. Toen ik mijn begeleider toegewezen heb gekregen heb ik die feedback van die andere docent doorgenomen en uiteraard heeft ze toen ook mijn voorstel gelezen. Mijn begeleider is ook op bedrijfsbezoek geweest (dus langs geweest op stage en gepraat met mijn bedrijfsbegeleider) maar heeft mij toen vooral af lopen kraken en lopen vermelden wat ik allemaal moest gaan doen. Opzich ben ik daarom ook wel blij dat ik niet meer feedback krijg, want ik krijg elke keer als ik haar zie of spreek een mental breakdown. Uiteraard kan ik daardoor dus ook wel weer een stortvloed aan negativiteit op het feedback moment verwachten

Is het een beetje gelukt met je theoretisch kader?

1 like

Mijn deadline is volgende week vrijdag en ik ben goed op schema. Ik hoef in principe alleen nog de inleiding en conclusie te schrijven. De dag van de deadline ga ik op vakantie dus ik kijk er erg naar uit om het af te hebben

2 likes

Fijn vooruitzicht. Nog even doorzetten :muscle:

1 like

Iemand motivatie over? ik moet voor morgen nog zoveel doen maar heb echt geen zin meer en kan het even niet aan
 Heb ook geen zin om vannacht nog door te werken dus ik moet eigenlijk wel. UGH.

3 likes

Same, ik ben zo goed in uitstellen
 maar ja dan stapelt alles op en moet ik het vandaag allemaal in een keer doen

1 like

Ik heb de afgelopen weken ook enorm zitten uitstellen. Ik weet nu al dat ik niet eens meer kan inleveren wat ik oorspronkelijk voor ogen had, dus het is nu een kwestie van redden wat er nog te redden valt. Gisteren was ik doodmoe/niet fit; hopelijk is vandaag een betere dag. Het liefste zou ik gewoon opgeven en de deadline verplaatsen, maar dat is niet verstandig.

Succes allemaal!

KOM OP JONGENS WE KUNNEN DIT
Probeer stiekem mezelf ook te motiveren want heb nog steeds niets gedaan oepsie

7 likes

Haha. Ik heb bijna mijn koffie op! Daarna ga ik echt beginnen. Jullie hopelijk ook

2 likes

Vanavond ga ik de eerste complete conceptversie van mijn scriptie inleveren :grimacing: dus nog niet “voor het echt” maar hij moet al wel helemaal compleet zijn, daarna is het alleen een kwestie van feedback aanpassen

4 likes

Haha ik zou echt beginnen om half, nu maar echt om 2 uur :nerd_face:

Oepsie floepsie! hahaha
Vraag me nu echt af waar je naam vandaan komt
ik ga nu ook écht beginnen

@Lavender95 lekker bezig! Hopen dat het beetje positief is.

1 like

Ik ben rustig aan begonnen. Mijn faalangst nu nog redelijk onder controle. Ik hoop dat het me wel lukt om genoeg de diepte in te gaan. Ik heb ook wel eens dat ik niet goed kan/wil/durf te focussen, waardoor ik er wel aan werk, maar het resultaat niet goed genoeg is en ik heel oppervlakkig bezig blijf.

Ik weet het zelf eigenlijk ook niet meer :thinking:
Succes we kunnen het!!

Thanks! Jaa ik hoop het ook. Gelukkig geeft m’n begeleider goede en gedetailleerde feedback en heeft hij het grootste deel al eens gelezen, maar ik heb sinds de laatste meeting toch ca 3000 woorden erbij getypt denk ik. En sommige delen zijn al lang geleden geschreven dus hoop dat hij die nog steeds oke vindt haha.

Succes iedereen! :smile:

Success iedereen ook!
Lekker cliché plaatje erbij

4 likes

Ja ik zit er gewoon aan te denken om het niet door te lezen voordat ik het stuur vanavond :no_mouth: of alleen een beetje globaal ofzo. Ik weet zeker dat ik nog feedback krijg dus ik moet er toch nog mee aan het werk en dan kan ik meteen kijken of alles een beetje lekker loopt.
De inhoud staat er in ieder geval (bijna) dus de randzaken bekijk ik later wel haha

Zijn er hier mensen die studeren in de richting van rechtspsychologie/strafrecht/criminologie die ik iets zou mogen vragen?

Al afgestudeerd maar zeker :slight_smile:

Nice! Ik stuur je even een PB!

Ik ben zo goed als klaar met mijn scriptie. Mag ook wel deadline is vrijdag. Over de inhoud ben ik erg tevreden, maar de conclusie (en inleiding) willen niet zo lukken. ik kom niet lekker uit mijn woorden en ik vind het moeilijk om te beoordelen wat ik wil laten terugkomen in de conclusie.

1 like