Ik dacht juist hetzelfde haha
Er gewoon vanuit gaan dat wanneer je zegt dat je Enzo Knol bent, er snel wat geregeld kan worden.
Maar ik denk toch dat dit vaak wel werkt/lukt op deze manier.
Ik dacht juist hetzelfde haha
Er gewoon vanuit gaan dat wanneer je zegt dat je Enzo Knol bent, er snel wat geregeld kan worden.
Maar ik denk toch dat dit vaak wel werkt/lukt op deze manier.
Jaaa heel leuk en spannend!!
Hoe komt ie aan zulke rijke vriendjes hahah
Volgens mij kent hij deze voornamelijk via die Chahid. En die duikt opeens overal op.
Ik vond het wel echt een leuke aflevering trouwens. Oprecht spannend.
En dat die voice-over ook zo zegt: Ja, Myron zijn euh manager. Ja. Nouja.
Heb toevallig een podcast met Chaid geluisterd. Hij is een zakenman in sanitair en was al dik binnen voor dat hij met youtube begon. Via via is die de youtube wereld in beland, doet hij nog maar sinds kort.
Hij was laatst ook ineens bij Gio met die lambo. Vond het ook een leuke aflevering! Ook grappig met een oudere vrouw in die auto, gewoon mee mogen! En dat meisje op het eind hahah
Was de podcast van Kaj, effe relativeren. Was wel heel tof om meer over chahids leven te horen. Vond m altijd heel basic maar het is eigenlijk wel grappig hoe hij er toevallig in is gerold.
Vond het op de een of andere manier wel een saaie aflevering? Niet echt spannend ofzo
Ik weet niet of je de afleveringen met Dylan Haegens Kwebbelkop en Nikki Tutorials gezien hebt? Maar ik vind dat zo als hun dat gespeeld hebben jachtseizoen hoort te zijn en niet hoe Enzo dat deed.
Ja, die hadden zeker geen liften? Ik kan het me niet meer herinneren. Maar ik vond het saai dat Enzo van de ene dure auto van Chahid naar de andere dure auto van een vriendje van Chahid hopte. Ohja, Myron had hem naar de opnames gebracht, zij stond gewoon nog te wachten praktisch bij de uitgang. Hoe simpel. Ineens waren de eerste 3 uur voorbij en moest hij toch nog even voor het idee wat goedkope auto’s in. Einde.
@Calypso ja inderdaad! Dat mensen zomaar andere onbekende mensen hun auto in laten zonder bescherming. Heel bijzonder.
Ja dit vroeg ik me eerlijk gezegd ook af. Had Enzo op zijn minst een (oranje) mondkapje meegegeven. Je weet toch dat er vaak wordt gelift, waarom hebben ze daar niet over nagedacht?
Mijn broertje liet mij de aflevering met Rapper Sjors zien. Heb echt in een deuk gelegen. Hij maar denken dat het echt wel goed gaat, dat hij goed voorbereid is, zelfs vragen of de 4 uur voorbij zijn zodra team Stuk hem vindt mijn god
Denk dat Enzo gewoon koste wat het kost wou winnen vanwege hun eerdere fittie
Volgens Giel draait het om entertainment en gaat het al genoeg over Corona.
Niet van te voren geregeld nee gewoon ter plaatse proberen een lift te krijgen zoals het hoort vindt ik . Nikki Tutorials bv had echt moeite om weg te komen de eerste 10 minuten. Dylan Haegens zat in dorp in Friesland zie daar maar eens weg te komen . Ik vind dat leuker om te zien dan Enzo.
Haha is dat zo? Verkeer ik in de verkeerde kringen zeker. Keek de aflevering gisteren en zag toen pas NOP en Blokzijl.
Zag deze tweet van Giel voorbij komen, ben benieuwd wat het nieuws is.
Dit staat op zijn Instagram verhaal. + dat er blijkbaar een record op YouTube is verbroken 1,6 miljoen views binnen 48u.
Yes. Ik heb niet gekeken maar kwam net net toevallig tegen op nu.nl
Hopelijk met strengere regels.
Welke regels vinden jullie die erbij moeten of juist weg?