StukTV Jachtseizoen

What the fuck was dit nou weer

1 like

Mart Hoogkamer op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #9 - YouTube wel een beetje te toevallig allemaal…

2 likes

Ik vind hem ook echt een lil kleine houding hebben. Niet in erge mate ofzo, maar alsnog

Edit : Ik zie nu pas het einde maar moest daar wel echt lachen, vond dat wel een geniale actie😂

1 like

Wat bedoel je met te toevallig?

Had niet verwacht dat zoveel mensen hem (her)kennen joh! Heb het nummer weleens gehoord op de radio maar had geen gezicht of naam bij 'm.

En wat ik nooit snap is dat mensen altijd lang wachten met het inzetten van de offline button (in dit geval heeft 't goed uitgepakt maar toch)

1 like

Ik zei al tegen m’n vriend dat ik hem een aliexpress Lil Kleine vond. En ik vind Lil Kleine al niks. Deze jongen speelde trouwens wel véél leuker.

Bankzitters op de Vlucht - Het Jachtseizoen '21 #10 - YouTube de laatste jachtseizoen van dit seizoen

Dat viel mij ook op inderdaad! Vond wel die Koen vervelend. Alleen maar aan het woord en veel praatjes. Dude, je bent niet alleen!

https://www.kijk.nl/programmas/het-jachtseizoen-sbs6/ds7N6Mrk02I het nieuwe jachtseizoen met duo’s eerste aflevering van seizoen 2 met Olcay Gulsen en Ruud de Wild

Het Jachtseizoen 2022 | vanaf zaterdag 5 november - YouTube vanaf volgende week zaterdag dit keer heeft StukTV een arrestatie bus die de boef de eerste 20 minuten opweg helpt

1 like

Leuk! Beetje vernieuwend dan het bekende prison escape! En de 360 camera’s zijn denk ik ook beter, die leggen alles goed vast :smiley: Fijn ook dat het weer op YT is want op tv keek ik er zelf nooit naar.

Jammer alleen dat het verhaal zo sullig is. Ze geven je 20 minuten voorsprong op de ontsnapping in een arrestatiebus??? Had er dan van gemaakt dat de gevangene verplaatst moet worden naar een andere locatie en dat diegene na 20 minuten uitbreekt en ontsnapt… :joy:

2 likes

Antoon op de Vlucht - Het Jachtseizoen '22 #1 - YouTube hier de eerste aflevering van seizoen 7 geen idee wie deze jongen is :see_no_evil: maar wel een old school aflevering :hugs:

1 like

Ja wel beter met die bus aan het begin en dat hij ook niks zelf geregeld had! Maar ook wel een saaie aflevering vond ik. Hij kreeg snel liften en er gebeurde niks echt spannends

1 like

Leuk dat ze wel iedere seizoen hun best doen om het beter te maken.

1 like

ICE op de Vlucht - Het Jachtseizoen '22 #2 - YouTube Ice aflevering 2

Nieuwe aflevering met Gio was ook niet echt spetterend weer :sleeping: En hij heeft toch dik vals gespeeld? Ze mogen maar 1 rit vooraf vastleggen, dus hij heeft zijn vader ergens neergezet, die belt vervolgens de watertaxi en er staat ook een helikopter klaar? Gelukkig hadden ze hem snel te pakken.

6 likes

Echt een vreselijk ventje. Hoe hij ook bij iedereen al de deur opentrekt en vraagt of ‘ie mee mag rijden. Hij zit al bijna zonder dat mensen een antwoord hebben gegeven, zo onbeschoft ook

9 likes

Ik haat dat kind zo dat ik niet wil kijken, ik trek zn hoofd ook gewoon echt niet.

4 likes

Ik vond de eerste twee aflevering super leuk en spannend. Maar deze met Gio… pff wat een figuur.

1 like

Hij is denk alleen niet gediskwalificeerd ondat ie heeft verloren, anders was dat sowieso gebeurd.

2 likes

Van Instagram stories StukTV

2 likes