StukTV Jachtseizoen

Aha dan zullen ze wel veel opmerkingen gekregen hebben als ze dat nu in hun stories plaatsen haha. Ik vind ook niet dat hij gediskwalificeerd had moeten worden omdat ze hem toch vrij snel hadden :stuck_out_tongue:

1 like

La Fuente op de Vlucht - Het Jachtseizoen '22 #4 - YouTube de eerste boef die met de helikopter landt in het PSV Stadion .

3 likes

zeg, werk jij voor stuk dat je elke aflevering hier deelt? :face_with_monocle:

4 likes

Ik vind die nieuwe opzet wel echt leuk, maar altijd weer die fucking snitches :pinched_fingers:

9 likes

We wonen nou eenmaal in NSBderland

1 like

Valt me echt tegen hoeveel mensen dingen doorspelen aan stuktv, wat een snitches

4 likes

Was dat niet twee keer dezelfde jongen in de auto?:sweat_smile:

Wie vinden jullie het leukst?

Ik hoop dat Tygo wint. Ik vind Mike en Els, Rijk en Sam wel prima maar wel redelijk saai. Ik heb echt een hekel aan die kleine kale man en bizzey is ook iets te veel into zichzelf dus ik hoop dat die snel gepakt worden. Rhode moet ff ophouden met zo schreeuwen pls maar vind haar wel lief.

Maar ik heb dus echt een tyfushekel aan Stefano of wat z’n nieuwe naam ook is, echt zo’n aandachtshoer is dat en gewoon z’n hele act is zo saai nu. Vind die dikke wel oké verder.

6 likes

Ik denk ook Tygo of Rijk en Sam. Ik vind vooral ook Bizzey en Jay-Jay heel irritant en die meid van Shownieus is altijd mijn BEC maar die is er gelukkig al uit. Die Thijs vind ik ook een zielig mannetje.

Vind het tot nu toe wel leuk om te kijken! Heb nog niet zo heel vaak Jachtseizoen gezien maar dit is ook een soort Hunted en dat vind ik wel vermakelijk.

1 like

Ja ik ben ook voor Tygo! Heel slim ook van hem om naar een van de eilanden te gaan, daar gaan ze zich echt niet snel op richten zolang er nog veel andere teams zijn.

4 likes

Die thijs was zo fucking dom bezig blij dat ‘ie gepakt is

1 like

Tygo, Rijk en Sam en Rhode. Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als Stuk achter Tygo aangaat, die al van alles klaar heeft staan om te vluchten van de eilanden.

2 likes

Zouden ze nou 5 dagen dezelfde onderbroek dragen?

2 likes

Nou ik gok dat dat allemaal mee gaat in de auto van de cameraman die bij elke voortvluchtige is

Ah echt lame dat Tygo niet eens probeerde te ontsnappen

Die broertjes Hofman hebben wel echt geluk dat ze de hele andere kant op gaan dan de rest :joy:

Ik vond dat opsplitsen van StukTV echt lame, maar wel terecht dat Tygo gepakt is

En ik ben bang dat Mike en Els gaan winnen aangezien zij nu helemaal in limburg zitten en Stuk daar never nooit meer heengaat. Je heb hen ook het minst gezien ik alle afleveringen behalve af en toe wat gebrabbel van Mike

8 likes

Ik vind deze most wanted versie wel echt leuk :ok_hand: zou het wel grappig vinden als Rhode als jongste meid in der eentje wint.

2 likes

Ik vind dit echt een leuke serie! Heel benieuwd wie er allemaal net wel net niet op Texel gepakt worden :joy:

3 likes

Ik vind eigenlijk wel dat StukTV bij elkaar moet blijven. Opsplitsen als je heel dicht bij de voortvluchtige bent oké, maar alvast naar een andere stad/dorp/eiland gaan om een andere voortvluchtige te pakken vind ik een beetje jammer.

16 likes

Ik vind boxset en Jahjah echt afgrijselijk niet te doen

Edit: bizzey dus. En jammer van tygo.

1 like