StukTV Jachtseizoen

Ik ergerde me ook aan dat ‘verloren van een meisje’ inderdaad, door dat zo te benadrukken zeg je juist dat vrouwen zwak zijn. Waarom is het anders zo bijzonder?

Die arrogante houding van haar ook, gad-ver-damme. Ik zat de hele aflevering tegen m’n vriend aan te zeuren uit ergernis.
Wel leuk voor Tony dat hij de tweede keer ook ontsnapt is!!!

6 likes

Haha ik wist niet dat dit topic bestond, maar ik heb me ook zooo geërgerd aan Maan!!! En de manier waarop ze het speelde ook nog… Ze heeft gewoon niets zelf gedaan (3x een korte lift zelf geregeld nou nou) en dan zo arrogant doen. Gelukkig merkten veel kijkers onder de video dit ook op, want ik dacht even dat mijn eigen irritatie voor Maan gewoon naar boven kwam. :grimacing:

2 likes

Tony steelt duidelijk de show. Ze had het nog geen 5 minuten gered in haar eentje.

3 likes

Wat laf zeg, Tony had het gewoon bij de eerste lift moeten houden en het haar daarna lekker zelf moeten laten doen. Vind haar ook raar, alsof ze er niet helemaal bij is maar ook weer wel? Komt niet snugger over iig. Wanneer gaat die lamlul van een Stefan een keer uit de auto, altijd moet Thomas rennen, soms Giel.

5 likes

Ja hallo dan gaat z’n haar door de war!!

6 likes

Ugh ik vond Maan al niks, maar dit heeft er zeker niet aan meegewerkt. Wat irritant die houding en dat gegiechel

Nouja hier is stuktv natuurlijk nooit verantwoordelijk voor. Als ze zich daar al ooit om zouden bekommeren. Met al die suffe (maar voor kinderen leuke) opdrachten is ook nooit iets mis gegaan, in de zin van dat iemand dat na wilde doen.

Ik ben nu kijken!

1 like

Er staat geboorteplaats: Amsterdam. Iedereen weet toch dat Anna niet in Amsterdam is geboren? Jezus wat slecht zeg.

Heeft anna nog nooit jachtseizoen gekeken? Ze deed het echt extreem slecht. Waarop liep ze zo te chillen in Breda? :sweat:

2 likes

Zo echt hè, het lijkt me niet heel verstandig om als je nog twee uur uit hun handen moet blijven op je gemakje door het centrum van een stad te gaan slenteren.

Ik vind Anna meestal heel irritant, maar hier vond ik het heel erg meevallen. Ik had verwacht dat ze de hele tijd een beetje cute zou gaan doen en het onschuldige meisje zou uithangen (zoals Maan deed), maar dat deed ze helemaal niet.
Ik vond het ook wel tof dat ze geen vluchtauto had geregeld en dat ze dat cheaten noemde.

Ik heb me trouwens weer echt doodgeërgerd aan Giel, Stefan en Thomas. Ja, ze is bloedmooi, we weten het, maar de tiende keer dat je ‘grapt’ dat je Anna echt heel graag wilt ‘pakken’ kan ik er echt niet meer om lachen. De eerste keer eigenlijk al niet.

17 likes

Hahah ik heb het echt net afgekeken, vond het sportief dat ze geen startlift had geregeld maar ze leek idd maar wat te doen wtf. En elke keer dat van stuk tv dat ze zo op haar geilen vond ik ergens een beetje ongepast voor een kanaal wat vooral kijkers van 10 jaar heeft. Was helaas echt saai om naar te kijken.

1 like

Eigenlijk zouden ze een afspraak erover moeten maken mocht er een volgend seizoen komen of je een startlift mag regelen ja of nee. Dat maakt namelijk al een enorm verschil. Goh ik erger me nu gewoon weer aan die fuckin Tony en zn kut maan :full_moon_with_face:

3 likes

Oh ik vond juist van wel. De hele tijd zo “cute” dankjewel meneer alsjeblieft meneer🤢 Vond dat bij Maan ook vet irritant.

Ik ergerde me weer heel erg aan de jongens van Stuk🙄 ze zeggen bij bijna iedere vrouw die meedoet ook iets van “ja zij is echt mooi dus alle mannen geven haar wel een lift” maar eigenlijk valt dat best wel tegen. Wel jammer dat ze niet zo ver kwam, maar ze heeft het iig wel volledig zelf gedaan, dat kunnen we niet van iedereen zeggen.

Ja dat leek me wel duidelijk dat het is toegestaan aangezien 9 vd 10 kandidaten een startlift regelen haha. Als er direct iemand klaarstaat die volgas gaat of dat je nog eerst moet zoeken en uiteindelijk op een fiets stapt maakt wel behoorlijk verschil. Dus ik vind dat ergens ook weer niet kloppen. Of allemaal wel of allemaal niet.

Ja ik kwam hier ook om te posten over die opmerkingen. De hele tijd ‘boefje’ en dat ze haar wilde pakken en dat ze mooi is, het ging daar echt constant over? Ik zou echt zwaar geërgerd zijn als ik haar was en dat terug zag.

1 like

Ik vond dat “pakken” de hele tijd echt smakeloos en heb de aflevering halverwege afgezet

4 likes

Erger me al snel op de jongens van Stuk, dat zogenaamd grappig doen zal vast werken bij kids die hen volgen, maar gister spande wel de kroon hoor. Werd er zelf ongemakkelijk van

Huh de hele aflevering was alleen maar dat die knullen van StukTv op haar liepen te geilen en haar wilden pakken. Beetje relaxed rijden en hoppa klaar.