StukTV Jachtseizoen

Ja dat denk ik ook, maar eigenlijk vind ik ze helemaal niet het goede voorbeeld geven aan hun jonge kijkers. Zou het eigenlijk wel chill vinden als er een Jachtseizoen komt met leukere mensen maar het is zeker hun idee dus dat zal wel niet gebeuren dat anderen her overnemen :sweat_smile:

Nee dat vind ik ook niet, maar het is wel een reden waarom het goed scoort bij kinderen helaas.

Ja vast wel, ze gaan ook vaak uitgebreid plassen langs de weg of ergens eten halen

De aflevering met Frenna was echt heel spannend!

Het begon niet zo veelbelovend, heel saai dat hij van de ene vriend bij de andere in de auto stapte. En toen wéér die Tony fucking junior er bij kwam vond ik het echt niet grappig meer.

Maar uiteindelijk werd het toch wel leuk en spannend!

1 like

Ja eens! Ik vond Frenna overigens wel leuker dan ik had verwacht haha

@Violoncello ik vond dat met Tony inderdaad echt niet leuk, ook bijna te toevallig maar het was wel duidelijk niet van tevoren bedacht.

2 likes

Oee leuk! ik ook, omdat mo nogal lui is haha.

1 like

Leuk! Ben benieuwd!

Ik vond het begin niet zo leuk omdat ze daar zelf niet veel hoefde te doen, maar daarna ging ze er echt op een leuke manier mee om! Verschillende vervoersmiddelen en een keer wat andere routes

1 like

Ja, vond haar wel wat maf doen in die cel. Waarom alles zo kapot maken… Vomd haar wat stoer doen. Wel goed gespeeld verder.

Ik vind het best bizar dat je in bijna elke aflevering ziet hoe iemand die op dat moment achter het stuur zit gewoon mensen aan het bellen is.

4 likes

Tsja, de anderen hangen vaak wat in de cel. Vond haar gewoon niet zo symphatiek overkomen.

Ja of dat ze over de vluchtstrook gaan rijden.

Boef krijgt een herkansing

1 like

Gek dat dit vandaag al online staat of ligt dat aan mij? Ze zullen er wel een reden voor hebben. Ga hem nu kijken!

Haha Boef zegt op het eind dat hij de offlinebutton niet wil gebruiken omdat hij StukTV wil vernederen door op eigen kracht, zonder hulpmiddelen te winnen.

Oohja, tuurlijk. Die vijf dikke auto’s en die boot en helikopter die je van tevoren geregeld had waren verder ook echt geen hulpmiddelen.

7 likes

In de reacties zag ik wat staan dat het dit weekend super stuk weekend (?) was oid. Wel een spectaculaire finale in ieder geval vond ik.

2 likes

Ja, was laatst ook zo tijdens de overgang van het vorige programma naar jachtseizoen.

1 like

Ik vind er echt niks aan als alles al vooraf gepland is. Volgens mij zeiden die jongens van StukTV laatst ook bij RTL Late Night dat ze de 1e lift mogen regelen, maar het vanaf dan zelf moeten doen. Dan kan Boef het wel heel stoer vinden dat ie met een helicopter gaat, maar ik vind er niks stoers aan als je dat ws al dagen/weken vooraf geregeld hebt. Als ie het op het moment zelf had weten te fixen, dát was tof geweest. Nu rolde ik alleen maar met m’n ogen.

4 likes

Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind de meeste kandidaten dit seizoen echt niet leuk. De enige die ik sympathiek en leuk vond was Kalvijn. En misschien een beetje Anna Nooshin omdat ze helemaal geen liften vooraf geregeld had.

3 likes