StukTV Jachtseizoen

Ik vond het seizoen sowieso niet echt leuk. Volgens mij postte ik dit al eerder, maar het zijn alleen maar die standaard YT’ers, en die zien we al zo vaak. Daarnaast vind ik het programma steeds nepper overkomen en dat gedrag van ‘de boys’ (ugh zo ergerlijk) vind ik inmiddels als helemaal onuitstaanbaar worden.

Werk niet op kantoor maar ben wel een zure trut.

4 likes

Volgens mij is Famke Louise trouwens de enige die zonder voorbereiding het spel heeft gespeeld (op de eerste lift na dan)?

Dat ze liften regelen vind ik niet eens heel erg, des te leuker als ze gepakt worden. Maar het populaire gedrag van de boeven vind ik het ergste. Maar ik heb sowieso een hekel aan Boef (sowieso dat ze hem nog een platform geven na alles wat hij uitgevreten heeft), Bizzey en ongeveer alle kandidaten dit seizoen. Misschien word ik wel te oud :’) En hoe de jongens deden naar de vrouwen vond ik idd ook onuitstaanbaar. Echt doe even normaal.

6 likes

Waarom heeft hij überhaupt een tweede kans gekregen?

De kijkers konden dmv stemmen blijkbaar bepalen wie er een tweede kas verdiende (wist ik zelf ook niet hoor, maar dat zeiden ze in de aflevering).

Ah oke! Gelukkig was het einde wel spannend! :stuck_out_tongue: Al hebben de jongens het mega goed gedaan, die 60km in een uurtje weer ingelopen ofzo. Boef ging ook weer terug in zuidelijke richting? Dat snapte ik niet, ik was naar het noorden gereden na het vliegveld om de afstand nog meer te vergroten

1 like

Meestal zien die gasten van StukTV je ergens dankzij dat opvallende oranje pak. Als ik een kandidaat zou zijn, zou ik van tevoren misschien ipv een vluchtauto een kennis/vriend/familielid met een beetje mijn postuur zo’n pak geven. En dan diegene ergens meeten, op zo’n parkeerplek ofzo. Dan zelf een andere lift regelen. En als die gasten van StukTV daar dan langsrijden zien ze die oranje overall en gaan ze helemaal daarheen en alles en dan komen ze erachter dat jij al lang weer een paar km verderop bent. Lijkt me echt lachen als zoiets eens gebeurt hahaha

6 likes

Famke had ook de eerste lift niet gepland hoor! Toevallig gister gekeken, vond dat ze het heel goed deed wel!

Die aflevering met Ali B vond ik ook grappig alleen op ‘t einde random een auto inspringen en zeggen rij nu weg vond ik wel echt idioot

1 like

Dat had Kelvin volgens mij ook bedacht en dan zou hij de offline gebruiken, maar hij was al eerder gepakt

1 like

Ik hoop dat Kelvin een tweede kans krijgt ooit! Hij had het zo goed bedacht maar het ging al te snel mis

2 likes

Ik snap nooit dat ze niet gewoon die auto’s op slot doen? Ze worden best vaak gepakt in een auto.

1 like

Kelvin mag alleen een 2de kans als hij eerst naar de kapper gaat.

7 likes

Maar dan moet hij Stefan ook mee nemen…

10 likes

Ik denk dat dat niet mag? Monica had van die manager toch een trui / vest ding gekregen die ze af en toe aan had maar ook vaak niet? Dus ik denk dat het niet toegestaan is om je te vermommen. Net als de auto op slot doen, is ook oneerlijk want dan heeft stuk 0 kans en kan de boef gewoon blijven zitten.

1 like

Maar ik vermom me dan toch ook niet? Snap wel dat je geen andere kleding aan mag trekken, maar hiermee zet je ze gewoon op het verkeerde been. Maar zou alsnog goed kunnen dat het niet mag hoor, geen idee haha! Was gewoon hersenspinsel. Dat met de autodeur op slot doen zou wel heel flauw zijn ja, dan is het wat te makkelijk vind io

Ooh ik snap hem nu. Je bedoelde iemand anders óók in een oranje overall laten lopen!

1 like

Haha ja klopt!

1 like

Nu jachtseizoen is afgelopen komt er een nieuwe serie genaamd ‘de kluis’. Ik ben heel benieuwd. Vind het er wel gaaf uit zien in de trailer. Beetje een prison escape x jachtseizoen x the big escape ofzo?

4 likes

Gaaf dat ze wat anders gaan doen! Na zoveel seizoenen Jachtseizoen heb je het op een gegeven moment ook wel gezien.

2 likes

Oh ben heel benieuwd. Ik word trouwens gek, wie is die man die dat “zodra er een alarm afgaat” zinnetje zegt. Die stem is ZO herkenbaar maar krijg er maar geen hoofd bij haha.+

EDIT: Haha weet t al, Valerio

1 like