Oh ben heel benieuwd. Ik word trouwens gek, wie is die man die dat “zodra er een alarm afgaat” zinnetje zegt. Die stem is ZO herkenbaar maar krijg er maar geen hoofd bij haha.+
EDIT: Haha weet t al, Valerio
Oh ben heel benieuwd. Ik word trouwens gek, wie is die man die dat “zodra er een alarm afgaat” zinnetje zegt. Die stem is ZO herkenbaar maar krijg er maar geen hoofd bij haha.+
EDIT: Haha weet t al, Valerio
Ik heb de eerste aflevering van overval op de kluis gekeken maar ik weet het niet. Ik vind het concept wel leuk maar ik vond het een beetje rommelig. Ook omdat ze die goudstaven nog verplaatsen tussendoor.
Heb er zin in!
Ga straks die met Bram kijken.
Ik vond de aflevering wel snel gaan! Ze hebben echt 2 uur geskipt ofzo
Ik vond 't echt een leuke aflevering, maar ik vind Bram ook wel heel leuk!
Ben benieuwd wie er dit seizoen allemaal meedoen.
Super goede start voor een nieuw seizoen, heb me kapot gelachen.
Echt knap dat je een uur lang in een bos kan zitten en niet gepakt wordt
Volgens mij heeft Bram met die dubbelgangers een beetje gedaan wat Kelvin vorig seizoen wou doen niet helemaal maar het werkte dus wel. Stefan werd afgeleid door Stefan
Ja ik zag het ook terug in de video van Kelvin waarin Nina 24u op de vlucht moest gaan van hem en dat zij ook nog 2 andere meisjes had ingezet
Wat een saaie aflevering.
Haha ja echt
Jammer dat ze zo snel gevonden werd! Ik vond het wel leuk om te zien dat iemand niet 10 ritjes geregeld had, maar je ziet dan wel weer hoe moeilijk het is, vooral als veel mensen je geen lift willen geven
Ik vond er echt niks aan, gebeurde niks spannends en ik vond dionne best wel naïef. Was ook gedoemd om te mislukken. Zag dat ik halverwege de aflevering was en ze was toen nog geen uur onderweg, dat kon al niet goed meer aflopen.
Vond het wel grappig om te zien dat giel Thomas en Stefan en ook niet gek veel vertrouwen in hadden en het dus op hun dooie gemakje deden
Zo zie je maar dat voorbereiding het halve werk is
Ja, maar je hele route al plannen en mensen klaar hebben staan is ook niet tof.
Ik snap heel goed dat ze de afleveringen ongeveer even lang moeten maken, maar het is zo zonde dat je dan al best snel door hebt of ze het lang volhouden. Wat mij betreft vullen ze de laatste 5 minuten met zwart beeld als dat het spannender maakt haha.
Ik vind eigenlijk dat ze in het nieuwe seizoen moeten instellen dat je de eerste rit mag regelen, en het daarna echt op eigen kracht moet doen. Als je je hier niet aanhoudt, dan wordt je gediskwalificeerd of komen er minuten bij oid. Vond de aflevering met Hardwell ook niet leuk, omdat hij al superveel van tevoren had geregeld. Lekker makkelijk dan
Mee eens! Maar ik vind ook het laatste uur om de 5min de locatie doorgeven wel erg veel. Dat maakt het al bijna onmogelijk. Van mij mogen ze dat ook weg laten.