StukTV Jachtseizoen

Ik heb 10x meer respect voor Dionne dan bijv. Hardwell (met dit spel).

4 likes
Marco

Nou nou hij heeft 1 ritje zelf geregeld… heel spannend. Dionne kwam niet ver maar ze deed het tenminste wel zelf
En kunnen ze ook stoppen met bellen achter het stuur, vind dat zo’n slechte invloed voor jongere kijkers

1 like
Marco

Ik vond het ook weer jammer dat hij eigenlijk alle ritjes op voorhand regelde. Volgend seizoen zouden ze de regels toch wat kunnen aanpassen, dat zou het juist weer spannend maken.
Op het einde was het toch nog een beetje spannend.

4 likes

Maar denken jullie dat het mogelijk is als je maar 1 rit mag regelen. Ik denk dat ze dan ook de locatie wat minder vaak moeten versturen naar stuktv

Dan moet sowieso weg dat ze in het laatste uur om de 5 min locatie krijgen, vind dat een stomme regel die het te makkelijk maakt.

Ik denk wel dat het mogelijk is maar je moet wel echt geluk hebben dat mensen je mee willen en op drukke plekken uitstappen

1 like

Volgens mij wisselde hij steeds? 20min in die auto, 20min op het terras, weer 20min in die auto… Bulldozer etc.

Oh dacht dat Marco iets zei over 10 minuten erin en dan later weer 10 minuten.

Samenvatting

Zo jammer dat Thomas zijn fiets te hard laat vallen. Zo close en dat hoorde Klaas Jan en gaat er met een sprintje ervandoor

Ik denk huh waar heb je het over? Maar ze hebben blijkbaar gisteren die van Nienke online gezet en vandaag die van Huntelaar. :sweat_smile:

1 like

Dit seizoen voelde echt vaag en afgeraffeld??

zo, dat was close! al was er nog wel even tijd voor een oliebol haha

2 likes

Ik snap ook niet waarom ze twee afleveringen in een weekend online hebben gezet. Misschien heeft het iets te maken met dat Stefan nu tijdelijk gestopt is ofzo?

1 like

Het was superweekend geloof ik. Dat was vorig jaar ook bij de finaleaflevering

Ik vond de aflevering van Klaas Jan ook komisch om te zien!

Was weer eens een andere tactiek, alleen maar in Amsterdam blijven. Daarbij bleef het toch wel spannend met komische momenten tussendoor. Ook dat hij zelf ging rijden vond ik daarbij wel komisch. Enige nadeel, opnieuw weer zoveel contacten en stiekem spullen meenemen. Dat vond ik dit gehele seizoen wel jammer. Bijna niemand heeft dit spel echt uit zichzelf gespeeld.

1 like

Ik vond het sneu dat hij geen oliebol had gehaald voor zijn chauffeur :joy:

3 likes
Samenvatting

Klopt inderdaad ik heb nog even terug gekeken naar alle laatste seizoen afleveringen de laatste minuten en in 2016 waren 2 ontsnapt, 2017, 3 ontsnapt, 2018 4 ontsnapt en 2019 7 ontsnapt. Het zou eerlijker zijn als ze niet van te voren al een auto hebben klaar staan en niet meer bellen met geleende telefoon of al meer auto’s geregeld hebben. De offline button mag blijven en het laatste uur elke 5 minuten nieuwe locatie wat vind jij?

Ik heb gister beide afleveringen gekeken en ik vond ze beide echt leuk!

Samenvatting

Ik had verwacht dat Nienke veel geregeld zou hebben maar moet zeggen dat ze een van de indrukwekkendste was! Heel veel ritjes gewoon zelf kunnen regelen op het moment ipv te bellen en 10 ritten klaar hebben staan.

Toen Huntelaar begon dacht ik wel van… ojee hij doet dus precies dat. Maar uiteindelijk was het echt een komische aflevering, ik vind het echt heel knap dat hij zo lang in Amsterdam rond heeft gelopen en rustig pauzes heeft gehouden zonder te verliezen.

1 like

Ben het helemaal met je eens! Er moet gewoon duidelijk verteld worden aan de kandidaten dat het echt niet oké is om alles geregeld te hebben. Zo hoort het spel ook niet. De offline button vind ik een leuke toevoeging!

2 likes

Leuk een nieuw seizoen.
2 likes

Mooiste moment tussen 18:13- 18:34😆

2 likes