Succesful adulting

Ik heb m’n fiets naar de fietsenmaker gebracht en weer opgehaald (heb echt in 10 jaar geen fietsenmaker gezien maar het kon echt niet meer), en heb de wasmachine helemaal schoongemaakt en draait nu een kookwas.
De diepvries schoonmaken kan ik mooi uitstellen tot het een keer rond het vriespunt is.

2 likes

Ik heb mijn haarborstel schoongemaakt ipv. weggegooid. Voel me nu heel volwassen en een met moeder aarde hahaha :joy:

3 likes

Haha ik heb gisteren toevallig het tegenovergestelde gedaan! Normaal maak ik mijn haarborstel geregeld even schoon, maar had het nu al zo lang niet gedaan en hij was zo goor met pluisjes en aangekoekte droogshampoo. Toen maar een nieuwe gekocht. :joy:

1 like

Wil niet stoken maar heb net m’n gordijnen gewassen :relieved:

8 likes

Voor de zomer in alle rust een deftige ventilator gekocht en geïnstalleerd.

5 likes

Ik heb een wcpapier abonnement genomen!
Iedere 36 weken worden er 48 rollen van thegoodroll bezorgd.

5 likes

Gisteren alle was gedaan tijdens werk,: liefde voor thuiswerken. Vandaag alles gevouwen en weggelegd en nu zit ik van koud glas witte wijn te genieten van deze prestatie als successful adult ipv dat Ik alles van het wasrek / uit de droger pak de komende twee weken.

4 likes

Ik heb de hele week gezond gegeten en zelf gekookt. O god, de bar ligt laag.
Heb net zelfs zelf pita gebakken.

5 likes

Ik heb vandaag mijn matras omgedraaid :ok_hand: in mijn eentje nog wel! Weet niet of dit eerder in het leed dat single zijn heet topic hoort haha

4 likes

Er is hier iemand in huis om een nieuwe waterontharder te installeren. Hij vroeg om de waterkraan uit te zetten.
Succesful: ik weet ongeveer waar die kraan staat
Unsuccesful: ik was niet zeker hoe dat te doen en welke kraan het was, dus heb toch maar aan hem gevraagd om dat te doen. Achteraf gezien was het een andere kraan dan ik dacht

1 like

Ik vind dit juist succesvol! Hulp vragen. Ik zou dit ook echt niet weten.

3 likes

Heb de weekboodschappen gedaan, was opgeruimd en ga zo koken voor drie avonden en lunch maken ipv alles last minute doen en morgen ochtend iets randoms in een bakje proppen als lunch. En dan daarna m’n werktas inpakken, lekker douchen en chillen.

2 likes

Ik had vandaag voor het eerst in één keer mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor DigiD goed onthouden, ahum, geraden

11 likes

Ik vergeet die van mij ook altijd en moest voordat ik de app gebruikte standaard 15 minuten wachten totdat de blokkade weer was opgeheven. Snap ook niet waarom de gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is.

1 like

Haha ik ben ook altijd supertrots als dat lukt. Iedere keer als ik bij DigiD moet inloggen heb ik weer even een paniekmoment, maar volgens mij is het pas 1x helemaal misgegaan.

Tegenwoordig kan ik niet meer rustig op de bank zitten als de woonkamer niet netjes is :older_woman:t2:

4 likes

Via iemand van het forum een tijdje terug Swe.epy aangeraden gekregen en super blij mee. Alles is nu sinds het gebruiken ervan netjes en schoon en eerlijk verdeeld. Week menu is gemaakt, kook avonden zijn verdeeld, de boodschappen zijn gehaald en alle was is gedaan. Koelkast is nagelopen op dingen die weg moesten, glas en karton is weg en nu is het tijd voor een dutje.

1 like

Ik heb maandag schoenpoetsspul en waterafstotende spray in huis gehaald en al daadwerkelijk gebruikt.

3 likes

Wij aten vanavond broccoli. Ik had nog restjes over, inclusief de steel. Dus ik heb gelijktijdig een soep gemaakt van de restjes en restjes groente uit de koelkast. Zo heb ik het eten voor morgen ook al klaar. Vond mezelf echt goed en volwassen bezig :grin:

7 likes

Ik (twee linkerhanden, behoorlijk lui maar ook chronisch tijdtekort, twee kleine kinderen, wel werk, geen crèche) heb net een schuurmachine gekocht om zelf in huis alles wat van hout is (VEEL) te gaan schuren en verven…

Is eigenlijk meer een adulting voornemen, maar telt wel een beetje toch? :wink:

7 likes