Succesful adulting

Ja! Die blauwe tas is een koeltas dus daar kunnen alle koel- en vriezer dingen in. Verder gebruik ik de oranje tas voor voorraadkast items en de groene tas voor groente- en fruit. Overige gaat in de rode tas.

1 like

2x wollen kledingstukken met de hand gewassen en, heel fancy, opgedroogd door te rollen in een handdoek. (wel heel blij dat er wasmachine bestaan, moet er niet aan denken om alles met de hand te moeten wassen)

Ik heb eindelijk eens het verschil tussen energieleveranciers bekeken. Voor gas&elec gaan we nu van 1,800 EUR per jaar naar 1,100 EUR :eek: hopelijk gaat de overstap vlot!
Voel me echt zo volwassen, mijn ouders hebben dit nog nooit gedaan.

5 likes

Van en naar welke aanbieder ben je overgestapt?

Woon in België dus weet niet of het nuttig is, maar van En.eco naar En.gie

De zadels van mijn fietsen vervangen en een ding voor de diepvries voorraad gemaakt.

2 likes

Tussen 8 en 11 werd een kast geleverd dus ik stond om 7:45 op maar was vet moe, dus dacht, als ik op de bank ga liggen val ik misschien in slaap …

En opeens stond ik aaaan!
Bed afgehaal, beddengoed gewassen, nieuw beddengoed erop, heel het huis gestoft, gestofzuigd, de keuken en badkamer gedweild, de wc gepoetst, mijn koelkast uitgeruimd met over de datum shit, de vuilniszakken vervangen en nog 2 wasjes gedraaid (gedroogd, opgevouwen en opgeruimd).

Ondertussen dus ook nog m’n kast ontvangen :clown_face:.

En nu heb ik gedoucht gescrubt m’n haar gewassen en ik voel me echt geweldig het is pas 11 uur!!!

Aanrader dit. Lekker ontbijten nu :slight_smile:

19 likes

Hoe kun je dit allemaal vooooor je ontbijt? :scream::joy:

1 like

Mijn moeder is pro in snoeren handig ophangen:

En ik snapte nooit hoe ze dat deed maar inmiddels kan ik het ook :sunglasses:

10 likes

Dit is dé definitie van succesvol adulting hahah. Tutorial?

Ahahah het is dat je hier haast geen filmpjes kan uploaden en dat ik geen zin heb om het via YouTube te gaan uploaden, anders zou ik het doen :sweat_smile:

1 like

Ik heb net btw-aangifte gedaan om een heleboel poen terug te krijgen van onze zonnepanelen. Ik denk bij uitstek het meest volwassen ding dat ik ooit hebt gedaan.

4 likes

Wellicht een goede vraag voor hier. Ik probeer de laatste tijd ook een succesful adult te zijn. Nu ben ik op zoek naar een heel fijn stroomstrijkijzer want mijn oldschool strijkbout strijkt niet zo heel lekker😂

Voel mij altijd extreem volwassen wanneer ik rond half 4 stamppot boerenkool alvast heb klaarstaan, uit praktische overwegingen :joy:

11 likes

We hebben nu na jaren, een vaatwasser en een fatsoenlijk koffiezetapparaat.

We hadden het ook al over dat we wel onderzoek moesten doen naar welke vaatwastabletten het beste zijn.

What happened? Opeens ben je 30 en geef je hierom.

5 likes

Ik ben op de een of andere manier de dag ná een brakke dag extra productief. Heb vandaag gewerkt, een hoofdstuk gelezen voor studie, een kast opgeruimd, de was gedaan/gedroogd/opgeruimd, boodschappen gedaan, een pakketje geprobeerd op te halen en eentje weg te brengen (dat het pakketpunt dicht was is overmacht), en ga nu een gezonde maaltijd koken. Voel me echt een STER

12 likes

Ik heb voor het eerst direct meerdere verjaardagskaartjes om te versturen gekocht… en een massage geboekt hahq (voelt ook heel volwassen)

2 likes

Ik weet niet zo goed of dit hier hoort, of in het opbiechttopic.
Er is een distributiecentrum van een 15-minuten-supermarkt-bezorger in het winkelpand onder mijn huis geopend, ik heb een mail gestuurd naar de gemeente om te vragen of zo’n totaal andere invulling zomaar toegestaan was (de vorige huurder van het pand was een winkel met misschien 15 klantbewegingen per dag) omdat ik bang was voor overlast (ik zie al helemaal gebeuren dat die bezorgers met lekker weer onder mijn slaapkamerraam gaan zitten ginnegappen tot na middernacht).
Krijg ik vandaag een afschrift van een brief die de gemeente aan die supermarkt heeft gestuurd dat er mensen hebben geklaagd, dat ze het bestemmingsplan hebben nagekeken en dat dit niet is toegestaan, en dat ze nu gaan handhaven, dus dat de 15-minuten-supermarkt-bezorger binnen 8 weken moet oprotten :face_with_hand_over_mouth:

37 likes

Mijn wasmachine gaf de hele tijd een foutmelding en het water liep niet weg opeens, dus met behulp van YouTube twee keer de het water geleegd en het filter gecheckt (waar twee dingen in vast zaten). Helaas moest het in twee keer omdat ik de eerste keer niet grondig genoeg te werk ging. Maar alles werkt weer, moest gelijk aan dit topic denken haha

13 likes

Ik moét even ergens dit ubersaaie lijstje kwijt met wat ik vandaag allemaal heb klaargespeeld:

• keuken schoongemaakt
  • afwas gedaan en opgeruimd
  • keukenkastjes en bovenop schoongemaakt
  • bestekla gesopt en rommella uitgezocht
  • deuren en deurklinken schoongemaakt
  • vuilnisbak gesopt, afval verzameld
  • was uitgezocht
  • bed verschoond
  • douche gepoetst met glansspoelmiddel
  • putjes van onder schoongemaakt en leidingen doorgespoeld met baksoda en natuurazijn
  • badkamer schoongemaakt
  • wc schoongemaakt en wcborstel ontsmet met kokend water
  • badkamerplankjes uitgezocht en opgeruimd
  • stofgezogen
  • spiegels schoongemaakt
    En dan zo nog even een tripje naar de afval-, glas- en papierbak en even mijn postvak legen.

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses: topdag

34 likes