Het is in Vlaanderen ook baby’s, taaladvies vernoemt die ook als enige correcte meervoudsvorm.
Hobbies ook steeds vaker!
Ja! Vaker wel dan niet
Waarom zijn mensen hier aan de lopende band ‘verbaasd’(tegenwoordige tijd)? Mn ogen bloeden.
Naast de « ik wordt » die nog meer pijn doet.
Nee.
Oh sorry dit heeft mijn autocorrect zelf gedaan. Geen idee waarom ook. Rustagh
Het feit dat jij in deze zin een voltooid deelwoord gebruikt maakt het wel verwarrend. Ik vermoed dat je bedoelt dat mensen “het verbaasd me” schrijven.
Jongens, die nieuwe posters van De vegetarische slager waarop staat ‘proeft leckerder dan ooit’ (of zoiets)
Jaa wtf ik zag het ook en dacht echt van ben ik nou gek?? Dit is toch echt wel langs meerdere mensen gegaan voordat dit op een reclamebord kwam?
Maar dat is toch hun marketing edit oh wacht gaat om proeft niet om ck hahaha ja wat kut
Jaa en gemiste kans ook want dan was het ‘smaackt’ geweest
ik zie steeds vaker ‘over één kant scheren’ en ik vind het zo irritant
Onnodige spaties, vooral als daardoor de hele betekenis anders wordt Mijn vriend en ik hebben een gedeeld album met voorbeelden die we tegen komen.
Een collega (ergens in de 60) zegt en schrijft ‘zo en zo’ in plaats van ‘sowieso’.
Mensen die ‘welke’ gebruiken in plaats van ‘die’ als betrekkelijk voornaamwoord in mails, het staat zo overdreven en niemand praat zo dus doe normaal. Ik ken iemand die dat altijd doet in z’n mails en ik erger me kapot
Oh en soms doet hij het ook in plaats van ‘dat’ en dan moet ik de zin al helemaal 3 keer lezen.
Er zijn hier ook een hoop mensen die dat doen
Wauw ik zie net ergens “enigsinds” (enigszins)
Is welke überhaupt juist? Ik vind het er echt debiel uitzien
Volgens mij niet fout, maar wel ouderwets. Beetje in de categorie ‘in afwachting van uw reactie verblijf ik’ onderaan een brief.