Zou überhaupt het gebruikt van mits irritant vinden. Onnodig ouderwets.
Het is veel korter en treffender dan dat je het steeds moet vervangen door ‘maar alleen als’. Het is juist zo’n nuttig woord, zonde als dat in de vergetelheid raakt toch
dit heb ik met de klemtoon op de woorden normaliter en idealiter.
Ik ook! Ik probeer die woorden te vermijden, omdat ik mezelf zo’n snob voel als ik ze correct uitspreek Ik hoor iedereen altijd normaLIEter en ideaLIEter zeggen.
Ik zie steeds vaker mensen schrijven of zeggen ‘ik ben bij’ ipv ‘ik ben er bij’, met name Gen z en jonger. Millennials en ouder zie ik het eigenlijk nooit doen. Ik word er elke keer lichtelijk agressief van van binnen.
Ik zie hier op het forum vaak babies ipv baby’s. Vind het zo lelijk staan. In Vlaanderen is beide goed, maar in NL gelukkig niet
Het is in Vlaanderen ook baby’s, taaladvies vernoemt die ook als enige correcte meervoudsvorm.
Hobbies ook steeds vaker!
Ja! Vaker wel dan niet
Waarom zijn mensen hier aan de lopende band ‘verbaasd’(tegenwoordige tijd)? Mn ogen bloeden.
Naast de « ik wordt » die nog meer pijn doet.
Nee.
Oh sorry dit heeft mijn autocorrect zelf gedaan. Geen idee waarom ook. Rustagh
Het feit dat jij in deze zin een voltooid deelwoord gebruikt maakt het wel verwarrend. Ik vermoed dat je bedoelt dat mensen “het verbaasd me” schrijven.
Jongens, die nieuwe posters van De vegetarische slager waarop staat ‘proeft leckerder dan ooit’ (of zoiets)
Jaa wtf ik zag het ook en dacht echt van ben ik nou gek?? Dit is toch echt wel langs meerdere mensen gegaan voordat dit op een reclamebord kwam?
Maar dat is toch hun marketing edit oh wacht gaat om proeft niet om ck hahaha ja wat kut
Jaa en gemiste kans ook want dan was het ‘smaackt’ geweest
ik zie steeds vaker ‘over één kant scheren’ en ik vind het zo irritant