En het maakt het moeilijker om te lezen, je blijft steeds even steken. Je hersens moeten dan drie keer zo veel werk verrichten. Ik las vandaag een woord waarvan ik niet meteen begreep wat er stond omdat er twee fouten in stonden.
Ik weet niet meer wat het was helaas.
Hoofdkostwinnaar wtf is dat voor samentrekking van allerlei woorden.
En wat betekent het? Dat er twee mensen inkomen hebben in een huis maar een meer dan de ander?
Het is broodwinnaar
cv is zonder hoofdletters!
Oeps schuldig
Ik zie de laatste tijd echt zo vaak ‘het gross van’ in plaats van ‘het gros van’ voorbijkomen.
Welke ipv die/dat. Probeer niet zo interessant te doen, het is lelijk.
Vertalen is echt een vak. Dit staat op de website van Elle.
Om het nieuwste lid van de Britse koninklijke familie aan de wereld voor te stellen droeg Meghan Markle slechts twee dagen na de geboorte van haar zoon Archie Harrison Mountbatten-Windsor een mouwloze trenchcoatjurk die ze paarde met Dior-pumps.
Voor mijn mede taalnerds
https://www.onlinequizcreator.com/index.php?r=quiz/login&id=486723&language=nl
Het Groot Dictee-Spelspel
Ik scoorde iets van 2.000 punten
Huh is dit een typfout? Wel een leuk spel!
Grappig!
152 plek met 263.776 punten
Haha ja ik twijfelde al
Ik zie steeds vaker mensen hier “Stel je aan” typen maar het is “Stel je NIET aan”
Is dat dan niet /s bedoeld? Iemand zei het net ook tegen mij.
Of is jouw bericht nu ook sarcastisch bedoeld? En ontgaat de clou mij
Nee ik ben niet sarcastisch, ik kan me ook niet voorstellen hoe “stel je aan” sarcastisch bedoeld is. De uitspraak is gewoon “stel je niet aan” tegen iemand die zich aan het aanstellen is. Want je wilt dat diegene stopt met aanstellen of in ieder geval laten merken dat jij vindt dat diegene zich aanstelt. Dus je zou of “je stelt je aan” zeggen of “stel je niet aan”.
Ik snap het. Het was net gezegd door iemand van “stel je aan joh” ik denk van: jeetje anders stel je je even aan! Zo, wat ook nergens op sloeg.
Wilde uiteraard niet jouw ergernis hierover ontkennen!
Haha no worries hoor! “Anders stel je je ff aan”, ja had ook nog gekund denk ik… Maar bekt toch minder lekker.
Der ipv haar.