En factuur en vacature
Die vrouw haar bezit?
(Dit vind ik echt heel lelijk)
Haha ik snap je hoor! Wilde mijn ergernis eraan toevoegen, dat hoor ik ook heel vaak en vind ik stom.
d’r is denk ik gewoon een samentrekking van haar, net als ‘m voor hem, of z’n voor zijn.
Ah hier: Volle en gereduceerde vormen van persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden (algemeen) - Taaladvies.net
!!!
‘knuf’ elektrische stoel.
Ja die moet versterkt worden, erg belangrijk.
Eens!
Doet me denken aan “iets fris”. Blijkbaar is dat zoveel meer dan frisdrank, dus zeg gewoon wat je bedoelt. En als het wel alleen frisdrank was geweest: zoveel soorten zijn mogelijk, kies zelf!
Vind 't zo irritant dat iedereen “ad rem” verkeerd gebruikt
Hoe dan?
Nou dat iemand gevat is en veel praat en zo maar het betekent dat iemand ter zake is en bij z’n onderwerp blijft. Dus als iemand gevat uit de hoek komt of snel dingen zegt oid dan is die persoon niet ad rem.
Huh gevat zijn is juist de definitie van ad rem
De inwendige mens ja help
Onze zelfbenoemde middenmanager sprak dit altijd zo uit. Trauma
Ik zeg priem omdat ik dat van het forum heb dus wie weet………
Het gebruik van ‘dus’ op onlogische momenten.
De laatste tijd zie ik hier veel posts starten met ‘Ik heb dus x gedaan’ en varianten daarop, maar die posts zijn geen vervolg op andere posts. Hoezo dan die ‘dus’? Weet ik veel wat je buiten het forum uitspookt
Je shopt deze look/style/inspirational vibe in onze webshop. Erger ik me ook altijd weer kapot aan.
Ja en mensen die zeggen “ik heb dit gehaald” ipv “ik heb dit gekocht”.
JA zo lelijk dit (mijn schoonfamilie doet dit)
Ik heb dit gehad, in plaats van ik heb dit gekregen.
Ja ik kan hier xo slecht tegen maar dit doen ze dus in Drenthe waar ik net een jaar woon
Ja met als onderliggende boodschap een kritiek op het late kapitalisme