Ik die geen idee had van de Spaanse uitspraak
Google heeft me geholpen maar zo erg verschilt dat toch niet? Of ja, ik hoor natuurlijk wel het verschil maar het klinkt toch gewoon als paella? Ik snap je man niet haha
Ik doe ook altijd alsof ik niet weer wat mijn man bedoelt als hij Tsjips wil
Paeya oke, maar ik ga me echt zorgen maken als mijn vriend ineens Chorizo of Zaragoza op zijn spaans uitspreekt
Dat doet me eraan dat ik in een vlog van Bemoreunicorn hoorde dat zij Lanzarote als “Lanzaroowt” uitspraken. Is dat gebruikelijk? Echt nog nooit gehoord.
Oh ja, afschuwelijk, en ik kan er ook niet tegen als mensen ‘gedachtes’ hebben in plaats van gedachten.
Wat ook stom klinkt maar niet en nooit mag: groentjes
Ohhh nee dat vind ik juist zo leuk en schattig
‘Het derde wiel’ zijn. In het Nederlands is dat toch gewoon ‘het vijfde wiel aan de wagen’? Of is ‘het derde wiel’ inmiddels ook geaccepteerd? Door mij nog niet iig. Lees het zo vaak de laatste tijd.
In een fietsland als Nederland is derde wiel wel weer logischer
Onderwerp van de bevestigingsmail van Greetz
Naam, wij hebben jouw bestelling goed ontvangen
Ik weet dat het officieel niet fout is, maar het is wel lelijk
Wat wil je dan? Je?
Ja
Het meisje van de bediening dat vraagt “had u het al geweten”. Ik snap prima wat ze bedoelde, maar het is zo’n gekke nep formele constructie. “Wat had u gehad willen hebben” is net zo’n gedrocht, waarom niet “wat willen jullie bestellen?”
Que
Ik maak ook wel een een verwijzingsfout. Maar dat niemand in het productieproces van het spotje voor het ‘nachtkastje die de lucht zuivert’ heeft ingegrepen vind ik irritanter dan redelijk is
“Ergens een error van krijgen”
Zo lelijk en infantiel.
Uitgeloot schrijven als je mag deelnemen. Dan is het ingeloot.
Ja, je krijgt van mij ook een heel andere respons als je vertelt dat je uitgeloot bent. Zou het een contaminatie zijn met uitgekozen of uitverkoren?
Je zeg dit ook altijd verkeerd helaas. Ik heb de associatie met je bent er uit gepikt (dus wel gekozen)
‘mits’ wanneer iemand ‘tenzij’ bedoelt irriteert me ook zo