Oh ik vind deze echt heerlijk haha, gebruik deze regelmatig op werk.
Same! Maar inderdaad wel licht passief-agressief dan
Haha ‘well mister, let me be the judge of that’
Het overmatige gebruik van het woord “kwetsbaar”.
Quote heet gewoon citaat in Nederland. Wij hebben er ook een woord voor!
niet incorrect maar ik vind het zo irritant als mensen een evenement in een club oid een feestje noemen. klinkt zo infantiel ofzo
Hoe zou je het dan noemen? Een evenement in een club? Een clubevenement? Een party? Een rave? Of gewoon uitgaan?
hahaha ja gwn uitgaan? ik vind specifiek feestje ook stom, feest kan ik nog wel hebben het is die kinderfeestjes associatie denk ik
@monkeyslut ja daarom dus haha. het is ook niet rationeel verder maar ik erger me eraan
Hahaha ja ik kan het mij ook wel voorstellen hoor nu je het zegt. Maar ik ben zelf niet anders gewend en had er nooit over nagedacht. Uitgaan dekt de lading voor m’n gevoel niet echt omdat ik dan wel echt naar een specifiek “feestje” ga voor specifieke artiesten bijvoorbeeld als ik op de bonnefooi naar een club zou gaan zou ik het wel uitgaan noemen denk ik? Hmmm
Overgrootoma of overgrootopa. Het is overgrootmoeder en -vader.
Mensen die seksistisch zeggen ipv seksueel. Bijvoorbeeld: dat was zo’n seksistische situatie als ze bedoelen dat de sfeer heel seksueel/sensueel was. Of als iemand veel over seks praat iemand seksistisch noemen. Ik moet er altijd om gniffelen als ik dit hoor, haha.
Hij is hier volgens mij al eerder voorbij gekomen en misschien heb ik hem zelf al genoemd maar hier opnieuw:
Kindje
Kindjes
Oh ja VRESELIJK ik deel deze met heel m’n hart zeg gewoon KIND
Ja en alle “schattige” bijnamen voor je kind, mini en alle varianten erop. Leuk voor jou en je partner, praat tegen de rest van de mensen gewoon normaal. Als je over je partner praat tegen anderen noem je die toch ook niet bij een koosnaam. “Mijn poepescheetje kookt vanavond pasta.” Ik heb niks met jouw relatie en jullie koosnaampjes te maken.
Heb ook het idee dat dit lokaal is? Waar ik vandaan kom zegt NIEMAND dat, maar waar ik nu woon IEDEREEN (bij kinderen onder de 10).
Hier zegt vooral een bepaald type het (yoga-urban arrow-moms)
Oh hier ook gewoon Libelle/Esprit-types.
haha ik kende ooit iemand en die noemde haar vriend Mister maar ook echt zo consequent dat ik eerst dacht dat hij zo heette maar dat was dus niet zo. ze noemde hem zo als bijnaam maar ook gewoon tegen anderen echt cringe
Wat ik ook echt niet meer kan horen of lezen is aangeven ipv zeggen.
Hij geeft aan dat hij daar geen zin in heeft
Maar je gaf net aan dat je interesse hebt
Waarom echt?