Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Weet iemand of ik deze knoppen op mijn iPhone uit kan schakelen? Ik vind het echt super irritant dat mijn camera steeds aanspringt ook als de telefoon in m’n zak of in een tas zit ofzo. Greet batterij en m’n toestel word super heet.

Welke heb je gekozen? Ik ben ook in de markt voor een “nieuwe”

1 like

Als je een iPhone wil zou ik nadenken wat je max wil uitgeven en dan het nieuwst mogelijke model daarvoor aanschaffen. Ivm updates en in essentie dus hoe lang je er daardoor mee kunt doen!

1 like

De SE, refurbished dus via Coolblue. Ik keek eerst naar de X en de Xs, die zag ik op een andere site goedkoper, maar die site had zoveel negatieve reviews dat ik het niet vertrouwde. De SE is net zo groot als de 6s die ik had dus dat vind ik heel fijn haha. En bij Coolblue was dat dus het nieuwste model dat ik kon krijgen voor wat ik er maximaal aan uit wilde geven.

3 likes

Goed om te horen, dank je!

1 like

Kan je een videocall op whatsapp, android telefoon, opnemen? En hoe?

Voor mijn 7 koop ik gewoon alles via Ali!

Ja, lijkt me? Gewoon op het (groene?) knopje drukken zoals je alle videocalls opneemt. Of snap ik de vraag nu niet helemaal? Haha

1 like

Ik denk dat ze bedoelt de videocall opslaan zodat je terug kan kijken, en volgens mij kan dat niet. (Zou ik vaak ook zeer genant vinden :joy:)

2 likes

Ooooh hahaha ik dacht al! Dat weet ik ook niet. Iphone heeft dat je een schermopname kunt maken, misschien googelen of android dat ook kan?

1 like

Android kan ook schermopname maken, heb alleen nooit getest of dat ook tijdens het telefoneren kan

Ik ben me aan het verdiepen in aanschaf iPhone. Heb altijd Apple gehad, maar heb een tussenstap naar OnePlus (Android) gehad. Nu vraag ik me af of ik zowel de gegevens van mijn oude iPhone als de gegevens van de OnePlus op die nieuwe iPhone kan zetten. Lijkt me wel toch? Android via move to iOS, en de oude telefoon met reserve kopie. Of zie ik dan iets over het hoofd?

Dan heb ik namelijk eindelijk alles weer compleet :joy:

Oke en nog een vraag: heeft iemand Fitbit versa 2 en een iPhone? Kun je dan gewoon whatsapp en Spotify gebruiken op je Fitbit?

1 like

Contrast-instellingen misschien?

Mijn MacBook Pro heeft last van het bekende ‘Flexgate’ probleem maar valt net 1 dag buiten het Service programma :cry:. Hele aardige man bij Apple gesproken die voor me gaat proberen me alsnog aan te melden zodat ik eronder val. Echt alles :crossed_fingers:t2: want anders mag ik iets van 600 euro betalen voor een fix :cry: :sob:

Meer mensen laatste tijd problemen met de Google Chrome cast? Ik heb constant problemen met verbinden

Ik start hem dan opnieuw op door hem tijdje uit de tv te halen en dan gaat 't paar keer goed en gaat t daarna weer opnieuw mis…

Heeft iemand een tip voor een goeie app die als afstandsbediening dient? Er is in de appstore zoveel te vinden en alles was ik nu heb geprobeerd doet het voor de helft of helemaal niet. Ik heb een LG tv en een iPhone.

De app van LG zelf gebruiken we hier. LG ThinQ. Ik vind deze heel fijn.

1 like

Thanks! Stom dat die niet naar boven kwam in m’n zoekresultaten, maar die werkt idd fijn!

2 likes

Heb je een wat ouder model? Die kunnen alleen op 2,4 GHz netwerken. Sinds wij dat hebben aangepast, zijn de problemen opgelost!

3 likes