Ik denk dat ze bedoelt de videocall opslaan zodat je terug kan kijken, en volgens mij kan dat niet. (Zou ik vaak ook zeer genant vinden )
Ooooh hahaha ik dacht al! Dat weet ik ook niet. Iphone heeft dat je een schermopname kunt maken, misschien googelen of android dat ook kan?
Android kan ook schermopname maken, heb alleen nooit getest of dat ook tijdens het telefoneren kan
Ik ben me aan het verdiepen in aanschaf iPhone. Heb altijd Apple gehad, maar heb een tussenstap naar OnePlus (Android) gehad. Nu vraag ik me af of ik zowel de gegevens van mijn oude iPhone als de gegevens van de OnePlus op die nieuwe iPhone kan zetten. Lijkt me wel toch? Android via move to iOS, en de oude telefoon met reserve kopie. Of zie ik dan iets over het hoofd?
Dan heb ik namelijk eindelijk alles weer compleet
Oke en nog een vraag: heeft iemand Fitbit versa 2 en een iPhone? Kun je dan gewoon whatsapp en Spotify gebruiken op je Fitbit?
Contrast-instellingen misschien?
Mijn MacBook Pro heeft last van het bekende ‘Flexgate’ probleem maar valt net 1 dag buiten het Service programma . Hele aardige man bij Apple gesproken die voor me gaat proberen me alsnog aan te melden zodat ik eronder val. Echt alles
want anders mag ik iets van 600 euro betalen voor een fix
Meer mensen laatste tijd problemen met de Google Chrome cast? Ik heb constant problemen met verbinden
Ik start hem dan opnieuw op door hem tijdje uit de tv te halen en dan gaat 't paar keer goed en gaat t daarna weer opnieuw mis…
Heeft iemand een tip voor een goeie app die als afstandsbediening dient? Er is in de appstore zoveel te vinden en alles was ik nu heb geprobeerd doet het voor de helft of helemaal niet. Ik heb een LG tv en een iPhone.
De app van LG zelf gebruiken we hier. LG ThinQ. Ik vind deze heel fijn.
Thanks! Stom dat die niet naar boven kwam in m’n zoekresultaten, maar die werkt idd fijn!
Heb je een wat ouder model? Die kunnen alleen op 2,4 GHz netwerken. Sinds wij dat hebben aangepast, zijn de problemen opgelost!
Heb 'm al wel een behoorlijke tijd haha. Ik ga er vanavond eens naar kijken!
Hier geen problemen met verbinden, ik heb de versie uit 2016. Wel wil vooral de Videoland-app weleens vervelend doen, en soms die van Disney+. Dan ben ik al verbonden maar reageert ie niet goed om pauze / play etc.
Gisteren kreeg ik een mail van Google waarin stond dat de nieuwe versie vanaf eind juni in Nederland verkrijgbaar is voor €69,99. Die geeft niet alleen signaal door zoals de eerdere Chromecasts, maar heeft ook zelf software die je kunt besturen met een meegeleverde afstandsbediening. Je kunt dan die afstandsbediening gebruiken om bijvoorbeeld Videoland aan te sturen, in plaats van je telefoon, en dat lijkt me heel prettig. Ik heb hem meteen gereserveerd.
Dit is de link om hem bij Google zelf te reserveren, mocht het nodig zijn. Dan weet je zeker dat je de Nederlandse versie hebt. De versies die nu al op Marktplaats en Bol staan zijn meestal geïmporteerd uit Frankrijk, België of Amerika, en dan schijnt de software niet helemaal lekker te werken in combinatie met Nederlandse apps, volgens reviews. Dus ik wacht even op de Nederlandse die geoptimaliseerd is voor gebruik met Videoland, NPO, etc.
Wat is een fijne app (telefoon en/of desktop (Apple)) om video’s te bewerken? Ik wil wat filmpjes aan elkaar plakken met wat muziek eronder etc.
Telefoon heb ik nog niet echt iets gevonden waar ik echt blij mee ben, maar voor Apple-desktop werkt iMovie echt heel prima!
Ik vind inshot wel prima werken op mobiel, voor de basic dingen
Voor mobiel: Adobe Rush. Is gratis en makkelijk in gebruik.