Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Alles in iCloud bewaren…

1 like

Ja dat is mijn laatste oplossing, alleen ik vind het zonde om dat zoveel voor te betalen, als ik zelf genoeg opslagruimte heb op de devices. En dit gaat ook maar tot 2TB toch?

1 like

Een tablet? Anders gewoon naar je mail sturen en je mail op de (nep) iPad openen en opslaan. Mocht het wel iOS zijn dan is airdrop handig (beide apparaten moeten dan wel van Apple zijn)

Bedoel je zoiets?

1 like

Canva

1 like

Ik gebruik zelf al een aantal jaar ublock wat fijn werkt.

2 likes

Ik heb AdBlock, werkt ook prima

3 likes

Is er iemand met veel verstand van Excel die mij met iets wil proberen te helpen?

Ik moet een rekeningoverzicht (dus datum, begunstigde, omschrijving, inkomst/uitgave) in 1 kolom krijgen. Dat is gelukt, maar nu gaat de datum gek doen.
De notatie van de datum moet dd/mm/jj zijn, maar in die samenvoeging maakt hij er een heel raar getal van. 13/03/16 wordt bijvoorbeeld 42442.

Hoe kan ik dat goed krijgen?

Kan je niet helpen, maar:

17 likes

Je kan naar de instellingen van je cel kijken. Staat ergens bovenaan en kan je kiezen tussen date, currency, text,

2 likes

Het is weekend he

1 like

Het ergste is, dit is niet voor werk hahah :sweat_smile:.

@Daelyss Ja, dat staat goed. Maar als ik dan alle kolommen samenvoeg in 1 kolom krijg ik zo’n gaar getal waar de datum zou moeten staan.

1 like

Hahaha wat erg. Succes ermee, ik snap helaas niks van excel

2 likes

Thanks haha, gelukkig weet google veel maar ik weet niet hoe ik dit google :rofl:

Mijn dochter zeurt al weken om een vpn ivm bepaalde spellen die zij speelt online. Ik heb er 0 verstand van maar ik las wel via zoeken op Google dat Nordvpn dan een goede keuze is. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en/of weer of dit betrouwbaar is?

Ja, die wordt ook vaak met korting aangeboden door youtubers. Ik had zelf hola oid, die is gratis maar ik weet niet hoe veilig die is

1 like

Hola is absoluut niet veilig, waar jij met die vpn iemand anders zijn ip adres leent, wordt jouw ip adres ook aan een ander uitgeleend. Die vervolgens dus onder jouw ‘naam’ illegale dingen kan doen. Ik was wel benieuwd waarom/met wat voor spel je dochter een vpn nodig had @Helix2009, maar dat is echt 100% nieuwsgierigheid haha en heb verder geen vpn aanraders sorry

1 like

Roblox en dan een spel met dieren oa. In België en Nederland vallen veel spelletjes in roblox schijnbaar onder traden oid waardoor het geblokkeerd wordt. Adopt me heet het volgens mij. Is oa in Korea en Nl geblokkeerd. Ik weet er nog niet het fijne van maar heb nog even via Google gekeken en daar zag ik wel dat verhaal voorbij komen.

1 like

Ik weet hoe het werkt en dat dat kan maar als je dan echt graag een vpn wil of nodig hebt is nord wel de beste, of expressvpn. Die zijn gewoon veilig en daar betaal je dan ook voor. Ik zit voor mijn werk ook op een vpn, dat is verplicht dus je loopt echt geen risico via elke vpn.

2 likes

Is zoiets makkelijk om dan op haar devices te krijgen als ik zo’n abo neem? Of moet je allemaal moeilijke installaties doen?