Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Wat een prijs! Op het achterste glas zitten verder geen sensors onder oid?

Niet normaal. Ik lees nu ergens dat ze je hele iPhone vervangen?
Ik baal zo!

1 like

Ik heb mijn batterij vervangen bij The PhoneLab, @fullmoon , en ik vond het betrouwbare en fijne service. Qua waarde zou ik dat eerder doen dan de prijs van Coolblue.

2 likes

@pastelzwart @TanteBetje
Oh super fijn zeg! Dankjewel! Ik ga dit doen denk ik.
Dat logo boeit me niet zo en heb er toch altijd een hoesje omheen.

2 likes

Reparatie vandaag al gedaan door The Phone Lab. Heel tevreden mee, ziet er super netjes uit.
En scheelt honderden euro’s in vergelijking met andere aanbieders.

3 likes

Iemand anders met tele2 of t-mobile last van heel traag internet (mobiel)? Ik kan online nog niets vinden over een storing maar mijn vriend en ik hebben er allebei last van

Mijn iPhone heeft een obsessie met ‘een paar AirPods’ die hem achtervolgt, ik krijg steeds meldingen dat iemand dan kan zien waar ik ben. Maar ik weet zeker dat dit mijn eigen paar AirPods is. Weet iemand hoe ik van deze stroom meldingen af kom? Ik kan het elke dag pauzeren maar zou er graag wat langer vanaf willen.

1 like

Is het niet de melding voor als je je airpods achterlaat? Dat kan je uitzetten in “zoek mijn”

Mijn iPhone kan de nieuwste software-update niet downloaden. Ik hoef ook niet de nieuwste, maar wil wel een iets nieuwere ivm een bepaalde app en accessoire, ik heb iOS 14.5 nodig. Het lijkt onmogelijk te zijn om die 14.5 te downloaden; het moet per se de nieuwste zijn lijkt het wel? Weet iemand hoe ik toch nog een andere update kan downloaden? (zonder gebruik van kabels)

Iemand gebruikt de oude telefoon van mijn moeder en die had ik dus geblokkeerd en gemeld, maar nu is het hele gesprek verwijderd. Is er een manier om de oude berichten terug te krijgen? Ik lees namelijk graag af en toe het gesprek met mijn moeder terug. Gaat over WhatsApp trouwens

Komt het gesprek wel terug als je de blokkering er af haalt? ik heb via Whatsapp namelijk wel de optie om een gesprek te exporteren, dan kun je hem volgens mij gewoon als tekst opslaan.

Nee heb ik ook al geprobeerd en het gesprek blijft weg. Ik had de optie laatste 5 berichten doorsturen aangevinkt en toen was opeens het hele gesprek weg.

Oei, dan weet ik het ook niet.
Staat hier misschien iets tussen? https://faq.whatsapp.com/601558080647471/?locale=nl_NL

1 like

Weten jullie een fijne site waar je gratis een simpele technische tekening kunt maken? Ik moet even een digitaal schetsje maken van een te ontwerpen meubel.

sketchup

2 likes

Heeft iemand een tip voor een groot los scherm om aan te sluiten op een Macbook? Ik weet echt niet waar ik op moet letten. Kleuren zijn belangrijk maar die specs zeggen me weer niets

1 like

Ik gebruik deze met mijn Macbook. Die is erg fijn, de kleuren zijn helder en hij is groot maar ook weer niet te groot. Ik gebruik hem voor thuiswerken, foto’s bewerken, etc.

Wel moest ik een verloopstekker er bij nemen omdat mijn Macbook geen HDMI-poort heeft.

1 like

Ik heb deze en ben er heel blij mee: Samsung LS24R650 - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

Gebruik 'm voor macbook en Lenovo. Voor de macbook heb ik nog wel zo’n tussenstukje nodig om 2 kabels (scherm en eentje voor toetsenbord/muis) in te doen omdat die niet in mn macbook kunnen. Enige nadeel vind ik dat er geen geluid uit het scherm komt. Ik heb mijn macbook altijd op een laptopstandaard ernaast staan voor webcam en geluid maar dat is verder wel prima voor werk. Prive vind ik het onhandiger want speel dan vooral sims/andere games en dan komt het geluid heel lelijk uit een laptop die naast je staat.

1 like

Ik ben op zoek naar een app/programma waarmee ik een hoop verschillende kalenders die aan verschillende mailadressen gekoppeld zijn kan combineren en die ook tussen m’n laptop (windows) en telefoon (iPhone) synchroniseert. Ik gebruik op dit moment de agendafunctie van windows maar dingen die ik er op mijn telefoon inzet verschijnen niet altijd op mn laptop en andersom. Iemand een gouden tip? Betaald is geen probleem, als het maar goed werkt!

1 like

Ik gebruik zelf de iPhone app en outlook (app, niet webversie) op m’n windows computer. Op allebei kan je meerdere emailadressen gebruiken en het synchroniseert ook top als je het allemaal goed instelt

4 likes