Ik zie alleen ‘Vergader nu’ en ‘Nieuwe vergadering’. Maar dan start ik dus zelf een vergadering en ik wil juist deelnemen aan die van iemand anders. Ik heb de app op m’n Macbook, dus waarschijnlijk zal het er daarom iets anders uitzien dan bij jou.
Dat kan niet volgens mij, dan moet die persoon jouw uitnodigen met je emailadres
Heyhoi Ik heb heel lang een livefoto als toegangsscherm gehad op mijn iPhone (dus dat ie ging bewegen als je je scherm ingedrukt hield) maar hij doet het niet meer sinds ik ios16 heb ;( Weet iemand of je dit nog werkend kan instellen?
Die lijkt er officieel uit te zijn gehaald
Zag het veel op Reddit voorbij komen
;(((( jammer zeg vond het zo’n leuke feature
iemand nog tips voor een goeie wifi printer? (Zover printers goed kunnen zijn en meewerken) liefst met copy/scan functie.
Ik heb recent uit pure frustratie mijn oude Canon bijna het raam uit geflikkerd. Pakte papier niet, of had geen wifi connectie of wilde niet printen omdat er nog maar een druppel cyaan was, terwijl het een zwart/wit print was. Zo irritant.
Nu een Epson XP-2150 gekocht en het koste even installeren, maar deze loopt als een zoentje.
Kwam met de search niet echt verder. Maar hebben jullie aanraders voor draadloze opladers voor een Samsung Smartphone (S20).
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil 'm op mijn nachtkastje maar sommige apparaten hebben blijkbaar een ventilator die nogal geluid maakt. Voor mij geen probleem maar mijn vriend vindt dat nogal arelaxed.
Bonuspunten als de oplader er ook nog mooi uitziet
Heeft er iemand hier verstand van Kindles? Ik was gisteren een boek aan het lezen en kreeg toen allemaal strepen op m’n scherm. Toen heb ik hem uit gezet en ging hij ook niet meer aan. Heel de nacht heeft die in het stopcontact gezeten (lampje blijft wel branden) maar hij gaat nog steeds niet aan. Help hoe kan ik dit oplossen?! Ik vond het nou net zo fijn om weer wat meer te lezen en mijn gedachtes te kunnen verzetten…
Wat ik lees op internet is dat of het scherm kapot is. Of buiten een range van electronica houden en dan 30 seconden uit/aan knop in houden.
Ik hoop toch niet dat dat het geval is. Heb hem nooit laten vallen oid en hij heeft netjes in het hoesje gezeten. Voor mijn versie is zo’n scherm al $70 zonder verzendkosten. Wat een geld zeg, daar heb je bijna gewoon een nieuwe voor. Hopelijk heeft iemand anders nog een gouden tip? Anders moet ik Marktplaats maar af gaan struinen want eigenlijk heb ik helemaal geen geld voor nieuwe apparatuur
Garantie?
Nee geen garantie meer
Aii dat is zuur!
Misschien geluk met Black Friday?
Mijn telefoon gaat het begeven iemand nog tips voor een goede telefoon, niet te duur, en tips voor sites voor refurbished telefoons?
wat si niet te duur? Ik vind motorola een aangenaam merk met weinig rommel er standaard op en dat begint vanaf het lager midden segment goed (±250 euro)
Merk waar ik totaal niet aan gedacht had maar wat er veelbelovend uit ziet thanks!
Ja ik heb jaren motorola’s gehad tot nu en zal zeker terug gaan! De cameras zijn ook vrij goed prijs-kwaliteit itt bv xiaomi
Mijn man heeft laatst een oppo gekocht ipv Motorola en tis helemaal kut. Hij zweert echt bij Motorola.
(ik ben team Samsung maar ook team dure telefoons )
@Kusjessoldaat @Ainu ik ben uiteindelijk toch maar weer voor een vertrouwde Samsung (Galaxy A53) gegaan haaha. Motorola had ik als werktelefoon op mijn oude terrorwerk en kreeg gelijk flashbacks van die hele opmaak