Ik kan dit grappig genoeg al op mijn 1,5 jaar oude chromecast en stokoude tv! In ieder geval play, pauze en stop met de afstandsbediening. Dus dat is ook nog het proberen waard voor je een nieuwe bestelt.
Ik weet niet hoe je dat zelf kan fixen, maar ik weet wel dat je een extra home button kan instellen. Dat je zegmaar een extra knop hebt: instellingen → toegankelijkheid → aanraken → assertive touch. Die kan je aanzetten en dan kan je hem op een plek neerzetten die je handig vind. Dat is dan gewoon je homebutton.
Ik wil graag een tablet aanschaffen. Ik wil deze vooral gebruiken bij lekker weer buiten om casual dingen te kijken (inet/netflix/blogs etc) evt wat simpele spelletjes op te doen en boeken op te lezen. Het hoeft dus totaal niet high-tech ofzo en wil er ook niet teveel geld aan kwijt. Ik heb ook geen idee of tablets tegenwoordig mobiel internet hebben? Heeft iemand aanraders voor me? Ik wil geen Apple, ik vind Samsung altijd heel fijn maar dat hoeft niet perse.
Samsung zou ik zelf niet doen vanwege de hoeveelheid bloatware die er op zit. Lenovo is een fijn merk; een vrij kale Android-versie en betaalbaar.
Ik kijk voor dit soort dingen altijd op Tweakers. daar kun je filteren op merk, prijs en reviews bekijken.
Dankje voor de FANTASTISCHE tip. Dank dank.
Amac is gewoon een premium reseller, dus geen zorgen. Kun je prima spullen kopen. Ik koop mijn MacBook Pro graag bij Yourmacstore.nl en dat is ook prima. Goede service, en mocht ik naar een Apple winkel willen voor service kan dat ook. (Zoals met alle Apple producten)
Kun je wanneer je telefoon op do not disturb staat, in Whatsapp 1 persoon toestaan om toch te kunnen bellen / berichten sturen en dat je notifications krijgt? Op een android telefoon.
Wil voor 1 iemand altijd bereikbaar kunnen zijn, maar snachts of het werk niet voor andere onzin gestoord worden. En diegene heeft enkel data dus kan me niet gewoon bellen.
Heb je een iPhone? Dan kan je dit inderdaad instellen via Focus
Ik heb volgens mij wel een goede, maar die is bij de MediaMarkt erop geplakt (gekocht inclusief bescherming). Misschien dat ze dat ook los doen?
Bescherm je smartphone scherm bij MediaMarkt zo te zien wel
Je kunt volgens mij instellen dat alleen favoriete contacten je kunnen bereiken (dus als je die ene persoon als favoriet instelt in je telefoon moet het lukken, denk ik).
Heeft iemand een Burga tough telefoonhoesje? Is het zoveel geld waard? En bieden ze echt een beetje bescherming?
Ik heb normaal alleen ali hoesjes, maar vind die van burga wel heel mooi eigenlijk
Ja! Ik vind de tough versie met 2 lagen heel fijn. Heb toevallig gister weer besteld, wel met vriendinnen samen zodat je de 4 voor 2 of 6 voor 3 actie hebt. Dan heb je ‘m voor ± 20€ in plaats voor 40€.
Thanks, dat klinkt goed. Dan moet ik alleen nog even een keuze maken. Zijn allemaal zo mooi haha
Mijn xiaomi telefoon geeft sinds een update alleen nog maar meldingen als ik op de WiFi zit. De enige melding die ik op 4g binnen krijg is volgens mij van WhatsApp. Iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen zodat ik ook op 4g gewoon alles binnen krijg en niet pas wanneer ik WiFi heb?
Heb al bij meldingen, WiFi en mobiele netwerken, batterij etc. gekeken bij instellingen maar zie daar niks staan wat dit zou kunnen oplossen en op Google kom ik dit niet tegen
Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn blijkbaar. Heb je dit al geprobeerd?
Ja same, hij laadt niet.
Bij mij laat hij ook de zoneminuten niet zien. Heel irritant
Ik weet niet of dit hetzelfde probleem is, maar een flink aantal websites van grote organisaties heeft nu problemen.