Mijn vriend had het omgedraaid en bij hem deed zijn reguliere sim het inderdaad niet meer toen hij de e-sim had geactiveerd. Zet jij je werktelefoon normaliter uit op momenten dat je niet werkt? Want dan is dit misschien niet de beste oplossing. Hij werd namelijk regelmatig ‘s avonds gebeld buiten zijn werktijden om en dat kon hij niet uitzetten. Dus hij was op zijn vrije dagen op deze manier veel meer met zijn werk bezig. (Dit is wel een paar jaar geleden, wellicht dat het nu anders is)
Oké, goed om te weten! Dan activeer ik ‘m pas als ik belangrijke zaken heb overgezet.
Ik word gelukkig zelden buiten werktijd gebeld. Mijn telefoon staat ook altijd aan. Dus dat zou voor mij geen probleem zijn.
Hello,
Wat zijn jullie aanraders voor draadloze oortjes? Noice Cancelling is niet nodig (mag wel, mits het ook uit kan) en ik hoef niet de aller aller aller beste, maar wel gewoon goed geluid.
Zat bij jbl te kijken maar sta ooo open voor andere merken
Apple AirPods pro hebben noise canceling die aan en uit kan. Ik vind ze fijn!
sony wf-1000xm3
Samsung buds live, niet te duur en ze zijn niet in-ear. Dat laatste vond ik belangrijk.
Dit zijn goede reviews, altijd up to date en het klopt ook goed. Heb al 3 jaar oordopjes van Ali, en die zijn echt erg goed.
Ik heb mijne van jbl teruggestuurd, gebruik nu al een paar maanden redmi buds pro 3 (ofzo). Hier een review van een vage blog waar ik mij volledig bij aansluit:
Absoluut niet duur en die multipoint is geweldig, wil nooit meer zonder
Welke jbl had je?
Ik zie de Tune 230 en de live pro plus die allebei wel echt goeie recensies hebben
Ik had de 230 NC maar was er niet van onder de indruk qua geluid en comfort, en toen ze op dag 3 gingen haperen heb ik ze linea recta teruggestuurd
ik heb ook airpods pro en ik vind (vond haha) de geluidskwaliteit en de noise cancelling heel chill, maar een van de twee oortjes kraakt en piept sinds een week een beetje en ik krijg het niet gefixt
Over Burga tough: hoe voelt de buitenkant van het hoesje, glad zoals plastic, of meer stroef zoals siliconen?
Deze zijn top en goedkoop
Wow vet goekoop!
Heb net JBL pro live plus besteld want ze waren van €180 nog maar €100 bij CB dus dat kon ik niet weerstaan.
Deze heb ik ook en vind ze ook heel fijn, had ik niet verwacht voor die prijs dus top.
Yep, deze heb ik ook, zijn fijn en houden zich goed.
Glad! Ik heb de tough versie dus het binnenste deel is siliconen, buitenste (met de print) is glad.
Heb nu even ander hoesje erom heen, zal even foto maken als ik er aan denk.
Wanneer heb je je oortjes gekocht? Mijne waren van maart 2020 en rond die periode bleek een hele batch een productiefout te hebben waardoor ze gingen kraken. Heb ze bij Apple kunnen inleveren en gratis een nieuw paar gekregen. Dus misschien kan je dat even checken?
Ik heb een spotify premium familie abonnement en dat is zonder reclame, maar ik luisterde net een Amerikaanse podcast en in de laatste 10 seconden was er ineens een Nederlandse reclame.
Podcasts (in NL) hebben vaker reclame vooraf of aan het eind wat gewoon verwerkt is in de show en dat is geen reclame van spotify. Maar dit was een Amerikaanse podcast en de seconden telden nog af van de podcast zegmaar.
Ik denk, hé gek, dus ik start nog een keer die podcast. En gewoon weer die Nederlandse reclame terwijl de tijd van de podcast loopt, en heel raar aan het eind was de reclame nu niet….
Kiezen podcasts hier zelf voor om dit soort reclame van spotify toe te voegen? Vind het heel raar aangezien ik een abonnement heb.
Yes, doen ze zelf. Podcasters krijgen geen geld van Spotify, zoals artiesten wel krijgen dus dit is voor hen een manier om toch inkomsten te genereren. Is inderdaad stom als je betaald voor een abonnement. Luister ook wel eens een podcast en daar komt 3x dezelfde reclame voorbij, dat is al helemaal irritant