Dat is wel een goeie ja! Ik heb zelf alleen altijd het idee dat mijn telefoon met verloop van tijd echt wel trager wordt, heb jij toevallig zelf ervaring met refurbished en weet je of die telefoons qua snelheid enzo nog wel een beetje vlot aanvoelen? Want dat heeft mij dus altijd een beetje tegengehouden terwijl ik verder zo goed als al mn spullen tweedehands koop :’)
Nee heb er zelf geen ervaring mee maar de markt erin is wel heel groot dus wss wel ok? Een té oud model wordt inderdaad misschien wel lastig met updaten en dus traag maar daar gaan vaak wel jaren overheen volgens mij.
Ja goed punt wel! Denk dat het vooral een kwestie is van iets kiezen met een Android versie die nog wel even meegaat, ik ga me er maar eens in verdiepen (:
Nee nog niet, dankjewel voor de tip! Ga ik zo even gelijk even doen (:
Heeft iemand ervaring met het toevoegen van een (privé) e-sim aan een (zakelijke) telefoon?
Ik heb nu een privételefoon (2019) en een werktelefoon (2021). Mijn privételefoon is langzamerhand aan vervanging toe. Ik wil nu graag een e-sim aanvragen (dat kan met mijn provider en type werktelefoon), zodat ik mijn werktelefoon ook privé kan gebruiken.
En is mijn ‘fysieke’ simkaart, als die e-sim heb geactiveerd, meteen niet meer bruikbaar? (I.v.m. overzetten apps en gegevens.) Dat lijkt me wel, maar dan moet ik dus zorgen dat alles eerst is overgezet.
Als iemand hier ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Je hebt bij de outlet van mediamarkt ook veel modellen met flinke korting, vaak is dan ook alleen de verpakking open geweest
Oh dat kende ik helemaal niet, klinkt ook als een goede optie. Thanks!
Mijn vriend had het omgedraaid en bij hem deed zijn reguliere sim het inderdaad niet meer toen hij de e-sim had geactiveerd. Zet jij je werktelefoon normaliter uit op momenten dat je niet werkt? Want dan is dit misschien niet de beste oplossing. Hij werd namelijk regelmatig ‘s avonds gebeld buiten zijn werktijden om en dat kon hij niet uitzetten. Dus hij was op zijn vrije dagen op deze manier veel meer met zijn werk bezig. (Dit is wel een paar jaar geleden, wellicht dat het nu anders is)
Oké, goed om te weten! Dan activeer ik ‘m pas als ik belangrijke zaken heb overgezet.
Ik word gelukkig zelden buiten werktijd gebeld. Mijn telefoon staat ook altijd aan. Dus dat zou voor mij geen probleem zijn.
Hello,
Wat zijn jullie aanraders voor draadloze oortjes? Noice Cancelling is niet nodig (mag wel, mits het ook uit kan) en ik hoef niet de aller aller aller beste, maar wel gewoon goed geluid.
Zat bij jbl te kijken maar sta ooo open voor andere merken
Apple AirPods pro hebben noise canceling die aan en uit kan. Ik vind ze fijn!
sony wf-1000xm3
Samsung buds live, niet te duur en ze zijn niet in-ear. Dat laatste vond ik belangrijk.
Dit zijn goede reviews, altijd up to date en het klopt ook goed. Heb al 3 jaar oordopjes van Ali, en die zijn echt erg goed.
Ik heb mijne van jbl teruggestuurd, gebruik nu al een paar maanden redmi buds pro 3 (ofzo). Hier een review van een vage blog waar ik mij volledig bij aansluit:
Absoluut niet duur en die multipoint is geweldig, wil nooit meer zonder
Welke jbl had je?
Ik zie de Tune 230 en de live pro plus die allebei wel echt goeie recensies hebben
Ik had de 230 NC maar was er niet van onder de indruk qua geluid en comfort, en toen ze op dag 3 gingen haperen heb ik ze linea recta teruggestuurd
ik heb ook airpods pro en ik vind (vond haha) de geluidskwaliteit en de noise cancelling heel chill, maar een van de twee oortjes kraakt en piept sinds een week een beetje en ik krijg het niet gefixt
Over Burga tough: hoe voelt de buitenkant van het hoesje, glad zoals plastic, of meer stroef zoals siliconen?
Deze zijn top en goedkoop