Ah oké maar wel bijzonder dat het dus niet eens in de aflevering gemonteerd is want ik had het dus eerst aan het eind en daarna aan het begin. Ik kan het wel meer waarderen als het een sponsor is van de show die te maken heeft met het onderwerp van de podcast maar ja
Ze kunnen zelf instellen wanneer ze uitgeleverd worden, aan het begin, midden, eind etc. Denk dat deze dan een mix heeft. Zo voorkomen ze dat je doorspoelt als hij altijd op dezelfde plek zit denk ik
Yep ik heb deze ook, (volgens mij ook wel eens getipt op het forum) en ik ben echt heel erg tevreden over het geluid en de prijs kwaliteit. Enige is dat ik de batterijduur soms wat minder vind, denk dat die van mij zo’n 2,5 uur mee gaan (maar heb ze ook al even inmiddels).
Kan het zijn dat je 'm eerst moet ontkoppelen van je telefoon? Sommige headphones kunnen op meerdere apparaten, maar sommige ook niet. Dan moet je eerst de verbinding verbreken met het ene apparaat voor je kunt connecten met de andere.
Ik heb een M3 maar ik moet bij nieuwe verbindingen inderdaad lang die knop ingedrukt houden als hij uit staat, dan gaat hij aan, blijf ik die knop ingedrukt houden en gaat hij in ‘bluetooth pairing mode’
Ik heb nu de iPad pro gekocht voor mijn man maar nu vragen z’n ouders of ik nog een cadeau weet. Ik weet niet zo goed of dat toetsenbord een toevoeging is als je het alleen gebruikt voor tekenen/illustreren/animeren. Hij zei zelf ook dat ie dat nog niet weet. Dus heeft iemand nog een tip voor accessoires? Of iets anders handigs.
De Apple Pencil? Die is echt fijn bij een iPad, zeker als je man een graphic designer is.
En een hoes voor de iPad is ook fijn om er direct bij te hebben.
O, ja die heb ik er al bij natuurlijk. Vergeten te vermelden haha.
Ja dan een mooie hoes oid?
Oh nee wat een misverstand, ik bedoelde dat ik die er allebei al bij heb (cadeau van mijn ouders).
Ohh sorry!
Een mooi en handig rugzakje met ipadvakje zal ie vast ook hebben?
Ik wil een filmpje sturen, maar via Whatsapp wordt de kwaliteit zo laag, en via MMS kan niet (telefoon geeft aan dat ontvanger die niet kan krijgen). Hoe kan ik dit filmpje in hoge kwaliteit toch via whatsapp sturen? Ik dacht aan een linkje naar waar je ‘m kan downloaden, maar wat voor website/service gebruik ik daar voor?
Als je denkt over een toetsenbord, dan zou ik een toetsenbord in de hoes adviseren. Die zijn dun en daardoor makkelijk. Zo’n los toetsenbord van mac is mooi, maar niet handig voor zo’n mobiel apparaat. Ik geloof dat Logitec een hele goede had.
WeTransfer!
Ik heb dat toetsenbord met touchpad maar ik vind het weinig toevoegen als illustratie tool. Eerder irritant omdat je de iPad dan telkens er af moet halen en je iPad onbeschermd op tafel ligt. Maar vind het toetsenbord wel weer fijn om mee te browsen/formulen/mail te doen/onderweg snel te kunnen werkem.
Weet iemand hier hoe dat zit met foto’s die scherp zijn en dan in een jpg bestand ineens niet? De foto’s zijn gemaakt met een telefoon en zijn dan in google foto’s gewoon prima. Het gaat dan om oa inzoomen. of doet google foto’s dan iets waardoor het zichzelf scherp stelt ofzo?
Wtf is er met fb gebeurd. Ik krijg ineens alle meldingen van mijn zakelijke account binnen, ik moet handmatig schakelen tussen profielen, de homepage van mijn zakelijke account is helemaal kut. En ik heb het heet dus alles os nu 10x zo erg maar waarom fb, waarommmm
Als de koptelefoon uitstaat houd je de aanknop 7 sec in en terwijl je ‘m ingedrukt houd, connect je met je mobiel of laptop. Dan gaat het bij mij altijd goed! Pas loslaten als je device geconnect is.
Weet iemand een goede app die je kan helpen je foto’s op te schonen op je iPhone? Ik heb ondertussen 28000 foto’s en er is gewoon geen beginnen aan
Een bepaalde methode als tip is ook goed
Haha ik was net als @Flippie ook geinfluenced om getsorted te downloaden. Heb er zelfs voor betaald (2,99 geloof ik) omdat ik de trial periode heel chill vond. Werkt heel makkelijk per maand en je kunt een day goal instellen zodat je ook elke dag een reminder krijgt dat je weer 50 foto’s moet uitzoeken bijv. Ben nu per maand van 300 foto’s naar 50 foto’s gegaan