Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Wow vet goekoop!

Heb net JBL pro live plus besteld want ze waren van €180 nog maar €100 bij CB dus dat kon ik niet weerstaan.

1 like

Deze heb ik ook en vind ze ook heel fijn, had ik niet verwacht voor die prijs dus top.

3 likes

Yep, deze heb ik ook, zijn fijn en houden zich goed.

Glad! Ik heb de tough versie dus het binnenste deel is siliconen, buitenste (met de print) is glad.

Heb nu even ander hoesje erom heen, zal even foto maken als ik er aan denk.

1 like

Wanneer heb je je oortjes gekocht? Mijne waren van maart 2020 en rond die periode bleek een hele batch een productiefout te hebben waardoor ze gingen kraken. Heb ze bij Apple kunnen inleveren en gratis een nieuw paar gekregen. Dus misschien kan je dat even checken?

Ik heb een spotify premium familie abonnement en dat is zonder reclame, maar ik luisterde net een Amerikaanse podcast en in de laatste 10 seconden was er ineens een Nederlandse reclame.

Podcasts (in NL) hebben vaker reclame vooraf of aan het eind wat gewoon verwerkt is in de show en dat is geen reclame van spotify. Maar dit was een Amerikaanse podcast en de seconden telden nog af van de podcast zegmaar.

Ik denk, hé gek, dus ik start nog een keer die podcast. En gewoon weer die Nederlandse reclame terwijl de tijd van de podcast loopt, en heel raar aan het eind was de reclame nu niet….

Kiezen podcasts hier zelf voor om dit soort reclame van spotify toe te voegen? Vind het heel raar aangezien ik een abonnement heb.

1 like

Yes, doen ze zelf. Podcasters krijgen geen geld van Spotify, zoals artiesten wel krijgen dus dit is voor hen een manier om toch inkomsten te genereren. Is inderdaad stom als je betaald voor een abonnement. Luister ook wel eens een podcast en daar komt 3x dezelfde reclame voorbij, dat is al helemaal irritant

2 likes

Ah oké maar wel bijzonder dat het dus niet eens in de aflevering gemonteerd is want ik had het dus eerst aan het eind en daarna aan het begin. Ik kan het wel meer waarderen als het een sponsor is van de show die te maken heeft met het onderwerp van de podcast maar ja :joy:

Ze kunnen zelf instellen wanneer ze uitgeleverd worden, aan het begin, midden, eind etc. Denk dat deze dan een mix heeft. Zo voorkomen ze dat je doorspoelt als hij altijd op dezelfde plek zit denk ik :sweat_smile:

1 like

Yep ik heb deze ook, (volgens mij ook wel eens getipt op het forum) en ik ben echt heel erg tevreden over het geluid en de prijs kwaliteit. Enige is dat ik de batterijduur soms wat minder vind, denk dat die van mij zo’n 2,5 uur mee gaan (maar heb ze ook al even inmiddels).

Kan het zijn dat je 'm eerst moet ontkoppelen van je telefoon? Sommige headphones kunnen op meerdere apparaten, maar sommige ook niet. Dan moet je eerst de verbinding verbreken met het ene apparaat voor je kunt connecten met de andere.

1 like

Ik heb een M3 maar ik moet bij nieuwe verbindingen inderdaad lang die knop ingedrukt houden als hij uit staat, dan gaat hij aan, blijf ik die knop ingedrukt houden en gaat hij in ‘bluetooth pairing mode’

1 like

Ik heb nu de iPad pro gekocht voor mijn man maar nu vragen z’n ouders of ik nog een cadeau weet. Ik weet niet zo goed of dat toetsenbord een toevoeging is als je het alleen gebruikt voor tekenen/illustreren/animeren. Hij zei zelf ook dat ie dat nog niet weet. Dus heeft iemand nog een tip voor accessoires? Of iets anders handigs.

1 like

De Apple Pencil? Die is echt fijn bij een iPad, zeker als je man een graphic designer is.
En een hoes voor de iPad is ook fijn om er direct bij te hebben.

2 likes

O, ja die heb ik er al bij natuurlijk. Vergeten te vermelden haha.

2 likes

Ja dan een mooie hoes oid?

Oh nee wat een misverstand, ik bedoelde dat ik die er allebei al bij heb (cadeau van mijn ouders).

1 like

Ohh sorry!
Een mooi en handig rugzakje met ipadvakje zal ie vast ook hebben?

1 like

Ik wil een filmpje sturen, maar via Whatsapp wordt de kwaliteit zo laag, en via MMS kan niet (telefoon geeft aan dat ontvanger die niet kan krijgen). Hoe kan ik dit filmpje in hoge kwaliteit toch via whatsapp sturen? Ik dacht aan een linkje naar waar je ‘m kan downloaden, maar wat voor website/service gebruik ik daar voor?

1 like

Als je denkt over een toetsenbord, dan zou ik een toetsenbord in de hoes adviseren. Die zijn dun en daardoor makkelijk. Zo’n los toetsenbord van mac is mooi, maar niet handig voor zo’n mobiel apparaat. Ik geloof dat Logitec een hele goede had.

1 like