Wow dit is echt net echt haha. Vooral die eerste allinea zo komen mensen steeds een topic binnen waar ze normaal nooit posten.
Deze leest echt precies als die libelle “ik had een affaire en ben weggegaan bij mijn man en nu mis ik mijn gezin” artikels, zullen die ook chatgpt gebruiken ipv zelf bedenken
Dit zou echt nog eens in dat topic kunnen staan ![]()
Dit klinkt echt als viva.
Hahahahaha
Toevallig gisteren de South Park aflevering hierover gekeken en toen gebruikte de leraar het dus ook ![]()
Dit is niet wat een humble brag is ![]()
Een humble brag is zogenaamd onopvallender, een soort beklag over iets waarin eigenlijk een boast schuilt. Uggghhhhh vanmorgen bij mijn 3e yogasessie van de dag heb ik een spier verrekt waarvan ik niet wist dat ik ‘m had, komt door de zon op Bali denk ik, die is echt heftig, heel irritant.
Zoiets.
Die bovenste is een biecht die onderste is een humble brag.
Klinkt wel als de gemiddelde humble brag op dit forum
Nee dit is het ook niet ![]()
Ik vind het echt een héél nare ontwikkeling als alle talige interactie straks klinkt als een slap Viva-artikel, word er nu al agressief van.
@TantePollewop ja maar dat zijn meestal geen humble brags! Dat zijn gewoon explicit brags.
Haha ik hoop wel dat ik iets scherper ben dan dit
Hij gebruikt oude gegevens he, misschien heb je een enorme groei doorgemaakt qua postscherpte
Nee joh, ik ben in verval de laatste tijd
Ja true ik probeerde in dat yogathema te blijven maar het punt is eigenlijk gewoon: valse bescheidenheid.
Ik ga stuk dat hij deze
als huil emoji gebruikt.
Hahaha, blijkt chatGPT opeens een boomer
Ik vind dit zo fantastisch, echt hardop gelachen ![]()
huh nee toch? juist als huilen van het lachen
eerder een millennial dat ie die gebruikt voor iets ‘grappigs’