Ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb nu een samsung galaxy s10e, die is 5.8 inch. Ik zou het liefst een nieuwe samsung kopen, maar ze zijn gewoon allemaal te groot. Ik kan deze al amper met 1 hand bedienen. Iemand toevallig tips voor andere telefoons die niet zo achterlijk groot zijn?
Een aantal jaar geleden kon ik mijn werklaptop overnemen van mijn toenmalige werkgever. Omdat ik deze laptop niet gebruik heb ik ‘m terug proberen te zetten naar fabrieksinstellingen zodat mijn ouders deze laptop kunnen gaan gebruiken. Alleen kom ik steeds in een scherm waar ik gegevens van mijn voormalige werkgever moet invullen maar deze gegevens heb ik niet. Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?
Bestaan er ook andere, betrouwbare merken in wake up lights dan Philips?
Mijn oude is kapot, ik heb een nieuwe nodig maar ik vind die van Philips niet zo mooi in mijn interieur passen
Wat bedoel je met betrouwbaar? Ik heb er jaren lang een van de Lidl gehad en die deed het gewoon prima
Op bol vind ik er een aantal die op foto er exact hetzelfde uitzien, maar er staat steeds een ander (onbekend merk) op. Daardoor lijkt het nogal louche.
bv. hier is het Distinq: DistinQ Wake-Up Light – Wekkerradio met dubbele wektijd – Slaaphulp met USB... | bol.com
hier is het Uply: UPLY Wake Up Light - Smart Clock Met USB Oplaadpunt - Lichtwekker - Wekker Radio met 4... | bol.com
aan Lidl had ik niet gedacht, ik kijk eens of ze ze nog hebben, dankje!
Oja ik denk dat dit gewoon ali is. Ik lees in de comments dat het kleiner is en van plastic bijv. Tegenwoordig wordt alles gewoon nagemaakt
Iemand een tip voor een goede printer? Las in dit topic over een goede printer maar die is helaas nooit meer leverbaar.
Nu heb ik een canon TS6531 die constant papier laat vastlopen, niet dubbelzijdig kan printen wat die wel zou moeten kunnen…
Meestal allebei een deel, als het natuurlijk allebei affiliate links zijn. Soms krijgt alleen de first click of last click commissie, maar vaak is er een verdelingsmodel
Ik dacht dat ik ergens las dat dit ook het topic was om ChatGPT te bespreken, dus bij dezen haha.
Ik heb laatst gevraagd ‘Wie is Vic, universiteit waar ik studeer?’ en toen kwam er een heel verhaaltje met dat ik associate professor was etc. I wish hahaha.
Daarnaast heb ik het laatst gebruikt om mezelf te checken, ik heb een Matlab code naar Python omgezet. Vooral voor sommige plot functies handig om te zien waar hij mee aankomt, verder zaten er soms nog wat foutjes in wel, dus daar moet je mee oppassen.
Heeft iemand ervaring met een goedkoper model telefoon? Heb nu de samsung s8. Mn moeder heeft de samsung a12 en die lijkt nu na een jaar wifi problemen te hebben dus dat wil ik zeker niet. Maar heb eerlijk gezegd geen zin om 800 euro uit te geven aan een nieuwe telefoon. Enige eis is een fatsoenlijke camera. Heeft iemand tips?
ik vind de telefoons van motorola nog steeds heel fijn en in het lagere midden segment van 200-300 euro, ook de beste batterijen die ik tot nu toe heb gehad op mijn telefoons (tussen huawei, nokia, xiaomi en motorola)
Ik merk qua duurzaamheid zeker wel verschil tussen S-serie of A-serie van Samsung. Vrienden met A-serie hebben al meerdere keren kuren of helemaal nieuw toestel gehad terwijl mijn S-serie het nog prima doet en nog wel een paar jaar meekan. Alleen de batterijduur wordt minder maar daar kan ik mee leven.
Shit Heb deze nu 5,5 jaar en doet t inderdaad nog prima. Alleen de camera dus niet. En mn scherm is al 2 jaar stuk aan de bovenkant. Maar wil gewoon fatsoenlijke foto’s/filmpjes van mn haakwerk maken en dat doet deze niet.
Iemand een tip voor een telefoon met een goede camera die een goedkoper alternatief is voor een iphone? Ik zit naar een iphone 13 of 14 te kijken omdat ik nu eenmaal zoo gewend ben aan apple. Terwijl die prijs misschien ook buitenproportioneel hoog is? Of zijn apple telefoons ook wel echt gewoon goed?
ik zou echt bij apple blijven als je t gewend ben. ik heb zelf de iPhone 12 mini, ik zou naar die serie kijken want doet t echt helemaal prima (iPhone 12/12mini) en sindsdien zijn er toch geen grote ontwikkelingen geweest volgens mij
ik heb toegang tot de nieuwe bing (met chatgpt-integratie) en die kan dat dus wel haha, een bio schrijven over een persoon (inclusief beschrijven hoe diegene eruitziet). dat is zeg maar chatgpt maar dan met toegang tot het internet/een zoekmachine, hij geeft ook bronvermelding
Ik ga van een simkaart over op een e-sim. Iemand ervaring mee?
Ik heb een simkaart en een esim op m’n toestel (dual sim). Het was echt heel makkelijk installeren.
Ik heb ineens iets raars. Normaal als ik mijn draadloze oordopjes uitdoe stopt de muziek op mijn telefoon automatisch. Nu stopt de muziek via de oortjes wel, maar gaat ie ineens via mijn telefoonspeaker verder terwijl die op stil staat…
En toen ik net mijn telefoon verbond via bluetooth met een bluetoothspeaker speelde zowel de speaker als de telefoon zelf de muziek af dus dubbel geluid.
Heb niks veranderd in de instellingen. Er is geen update geweest dus ik snap er echt niks meer van.
Ik heb de kobo libra. Ben daar erg tevreden mee! Die heeft knopjes om te bladeren. Vind dat een groot voordeel!
Je kan kobo plus nemen (€10 pm), dan kan je via bol.com of je ereader zelf boeken uitkiezen. Dan komen ze er via WiFi op te staan. Via de bibliotheek kan ook (kost stuk minder), maar dan moet je de boeken via de computer op je ereader zetten.